fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 146 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2007 01:06 
Offline
Nováček

Registrován: 30 led 2007 15:32
Příspěvky: 9
Bydliště: ostrava
Přátelé, na stránkách "AUKRO.CZ" někdo nabízí pojistkovou skříň z escorta 92 za 300 kč. Já mám svoji ve 100% stavu ( po přepájení ) a navíc nevím, jestli je stejná s escem 97, tak to dávám do fóra, pokud někdo máte zájem.

_________________
escort 97 hatchback, 1.6 zetec, tažné, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2007 11:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 úno 2005 12:00
Příspěvky: 806
Bydliště: Praha-východ
Potřeboval bych pomoc chlapi :oops: - zespodu pojistkovky je jeden červenej kablík s modrým pruhem, zakončený bílým konektorem : neví někdo kam přijde zapojit (a k čemu vůbec slouží ) ? Jsou tam 2 místa kam by mohl přijít, ale bohužel když jsem pojistkovku otočil tak už byl vypadlej :? Jedná se o esco MkV Ghia, díky :wink:

_________________
BMW E39 528i ´96, 18",Pioneer DEH-P7400MP, Angel Eyes + xenony
FORD Scorpio´90 2.0 DOHC Ghia, 16"
FORD Scorpio´95 2.0 16v Ghia, 17",Pioneer DEH-P6400R, xenony, K&N, volant dřevo-kůže
FORD Escort ´91 1.6 CVH Ghia, 15"
FORD Escort ´96 RS2000 editionF1
http://www.dilyford.wz.cz - Scorpio & Cortina díly
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2007 15:40 
Offline
Nováček

Registrován: 29 zář 2006 21:09
Příspěvky: 5
Bydliště: Bys3ce (FM)
Přestaly svítit zadní světla, pak osvětlení budíku palubní desky, pak bzučák na světla. Rozmontoval jsem pojistkovku, přepajel jsem vadné očividně špatné spoje, světla začaly jet i budíky, tak ještě jednou jsem jí přepajel celou cca 15h. Všechno co nefungovalo začalo fungovat, komplet celá elektrika v autě, nicméně motor točí, ale nenastartuje. Tak nevím co se stalo, vypadá to, jak by nedostával benzín. Prosím o radu. Případně jak poznáte pouhým okem studený spoj? Že bych obětoval další rozdělání pojistkovky a ještě jednou celé přepájel. Nemyslím tím spoje, který se hýbe a nedrží. Pošlete když tak foto. Díky všem. :?

_________________
Ford Sierra, pak Ford Escort 1.6, r.v. 1988 5 dveř, diesel, nyní: ford Escort 1.8i combi benzín, GHIA 1994 dovoz Itálie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 říj 2007 17:11 
Offline
Nováček

Registrován: 26 říj 2007 19:22
Příspěvky: 1
Bydliště: A.ceske 21 Usti nad Labem
Tak jsem začal mít problém s elektrikou v autě,nešel zadní stěrač,přestal jít ventilátor topení,po nalezení tohoto fóra jsem podle návodu přepájel pojistkovou skríň a vše chodí jak má,jsem velice spokojen

_________________
gubajs


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2008 20:40 
Offline
Nováček

Registrován: 17 led 2008 21:11
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
Moc všechny zdravím a prosím o pomoc. S Fordma jsem začal před přibližně 3mi týdny a už mě potkala pojistkovka. Mám na vás takovou prosbu, jestli by jste někdo neměl stejnou fotku jako je tahle http://img427.imageshack.us/my.php?imag ... 0965po.jpg , ale pro 1.8D. Mám tam trošku nejasnosti. Díky

_________________
Servis vozů všech značek:
www.hatesauto.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2008 03:30 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 10:43
Příspěvky: 23
Bydliště: Nebelvír
m@rekR$ píše:
Wizzy píše:
Tak to je maso :shock:
A říkáš, že u Mk.VII to už nehrozí?


netušim - ta je tvarovana krapet jinak......ale standa ma taky delfina a taky prepajoval - kvuli studenakum...........jukni na navod, jak opravit pojistkovku - tam ma standa nafocenou pojistkovku......uvidis.



Ja jsem ji taky prepajel, zacalo se mi z ni jednou "doutnat" a po te se mi zda ze jak jsem nekde cetl ze je to auto prece jen o krapek zivejsi

_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2008 03:59 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 10:43
Příspěvky: 23
Bydliště: Nebelvír
Mam dotaz. Jsem v koncich. Dnes jsem dokoncil jinou pojistnici a to na 1,6i cca91-93 rok a zase jde topeni, sterace, blinkry, svetla zpateckovy, dokonce jsem i prihnul Lukase, takze uz neblbne svetelna houkacka, pri smerovkach, ale je tu problem. Jak dam klicek do zapalovani a dam ho do polohy I a pak vypnu, tak se mi nevypne elektrika a co je jeste horsi, kdyz nastratuju (klasicky, a pokracuji pres polohu II do do polohy III a zpet do polohy II) tak motor jede, ale kdyz vypnu - vytahnu klicek, neustale jede motor. Zkusil jsem i odpojit ovladaci kabel na altiku, protoze jsem si myslel ze to muze byt tim ze tam neni nekde ubytek napeti ,ale taky prdlajs. Porad bezi a bezi dal motor, takze to vypnu pres eletriku v (vytahnutim el. svorky - slaboporude :-) u rozdelovace) a pak jeste musim vypnout baterku, jinak mi sviti kontrolky na palubce (jako v poloze) v poloze I. Jen pro uplnost je tam Jablotron alarm(tak silenou zbastleninu jsem snad jeste nikdy nevydel, kdo to zapojoval byl doslova sumar). Uz me nic nenapada nez vzit pojitnici a znovu precvakat a ujistit se nejen okem, ze je vsechno v pohode, ale po pravde se mi do toho vuuubec, ale vuubec nechce, nevi nekdo nejaky napad co by to mohlo byt nez se pustim do ty pojistnice "po DRUHE" a asi jako jedinej?
jsem fakt zoufalej z toho.

Dekuji WENDULL

_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2008 08:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Tohle jsi četl? http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=19212

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2008 09:54 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 10:43
Příspěvky: 23
Bydliště: Nebelvír
miki21 píše:



Cau, jasny ze jsem to cetl, ale i tak diky , protoze jsem nevedel kam to dat, protoze treba nekoho mohlo neco napadnout. Dnes jdu na to a uz mam pripraveny vsechny nervy.

_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2008 20:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nevíte, prosím, někdo, na co jsou propojky B1, B3, B2 (v tomto pořadí odshora) v levém horním rohu pojistkovky MK VII? Mám osazenou spodní - B2, pozice B1 a B3 prázdné.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 23:12 
Offline
Nováček

Registrován: 19 říj 2006 16:11
Příspěvky: 24
Bydliště: Terezín(Litoměřice)
já zase horní 2 propojky..... B1, B3

_________________
Ford Escort 1.6 16V Atlanta, 5dv, rv:95, state blue, klima, el. přední okna.
Dodělávky: zadní repra, zadní spínače dveří, zadní opěrky,ghia lampička s úpravou a prodlužovačem, alarm(DO), pravá zadní mlhovka, pravá lampička v kufru, servisní 9pin canon konektor pro blikací diagnostiku, motůrky v hl. světlometech,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2009 08:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2007 22:29
Příspěvky: 180
Bydliště: Hodonín
V sekci "Downloads" je "elektrika" a v ní hned nahoře soubor "elect zetec.TIF". Na listu 20 a 21 dole je popis propojek - BUSBARS INSTEAD OF RELAYS (propojky místo relé).

_________________
Ford Escort 1.8i 16V,85kW/115HP, 11/1996,el.okna,el.zrcátka,vyhřívané přední sklo,origo rádio,manuální šíbr,litá kola,alarm,imobilizér,tažné zařízení,barva cuirass (polaris grau)-už není mezi živými, nyní FoFo2, 1,6 Ti-VCT 85kW, Titanium, komplet v elektrice-všechna okna, zrcátka, vyhřívané čelní sklo, zrcátka, přední sedáky, automatická dvouzónová klima, ESP, ABS, stmívatelné zpětné zrcátko, dešťový a světelný senzor, couvací asistent, čalounění polokůže atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 21:07 
Offline
Forďák

Registrován: 28 pro 2008 15:43
Příspěvky: 93
Bydliště: Hradec Králové
Taky sem si přepajoval pojistkovku. Jak tady někdo psal o tech kolíčkách po obvodu, že je zase zapájel v místě procvaknutí, tak já sem je všechny procvakal a po "rozbalení" pojistkého plošňáku je vypájel, pak sem si sehnal pojistkovku tušim že z escorta MK4, kde ta pojistkovka obsahuje nespočet drátových propojek právě z tech kolíčků o průřezu mm2. No a pak sem to znovu přepájel, takže tovypadá takřka jako původní. Jelikož sem nejdříve vypájel ty kolíčky a pak až začal pracovat s těma propojkama, tak sem si neuvědomil, že ty propojky je pocínovaná měd, takže byly za ty léta totálně zoxidovaný, takže sem je všechny musel obrousit. Je to zbytečně pracnější všechny kolíčky vypajovat a pak ty propojky brousit, ale což funkuje mi to taky...

_________________
Ford Escort MK5 CLX 1.4ccm, r.v. 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Pojistková skříň
PříspěvekNapsal: 12 bře 2009 20:30 
Offline
Nováček

Registrován: 12 bře 2009 20:06
Příspěvky: 9
Bydliště: Orlova
Dobrý den, samozřejmě mám problém s tou sříňkou kde ve fabrice šetřili cínem. :) Problém: Před časem mi cukalo auto, slyšel jsem cvakání v pojistkové sříňce a došlo to tak daleko že jsem už nenastartoval. Zjistilo se že byl vadnej plošňák v pojistkové sříni. Mechanik co mi jen spoj přepájel a řekl mi že je to na repas. No, já auto nutně potřeboval takže jsem jezdil vesele dál. A po cca 2 měsících se závada projevila znovu ale s tím že při otočením klíčku do polohy II. neslyším palivové čerpadlo. Pojistka na levé straně mimo poj. skříň není přerušna. Poradíte mi někdo zdali má vliv poj.sříň na chod čerpadla? Jestli ho vlivem strácení proudů jen tak vypne? Rozhoduju se jestli mám poj. skříň přepájet. Díky za odpovědi Jakub

_________________
Ford escort 1.4.clx r.v.91 52kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2009 20:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ano, může to mít na svědomí pojistková skříň

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2009 20:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Samozřejmě, že vliv má, kde by se asi jinak nacházela pojistka a relé? Přepájet nebo vyměnit, jiné cesty není.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2009 20:47 
Offline
Nováček

Registrován: 12 bře 2009 20:06
Příspěvky: 9
Bydliště: Orlova
Díky za rady tak už vím co budu dělat přes víkend. Nemáte jen tak náhodou schéma poj.skříně? Jen dodám, zkoušel jsem jen tak podle oka přehřát spoje o kterých jsem si myslel že jsou stuďáky a nepomohlo to. A k tomu rele, když pootočím klíčem tak relé čerpadla sepne ale už nevypne. Proces není dokončen. Nemyslíte si že by mi jen tak z ničeho nic vypovědělo službu pal. čerpadlo? Díky

_________________
Ford escort 1.4.clx r.v.91 52kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2009 20:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Návod jak na to je tady: http://www.fordfans.cz/technics/pojistkova_skrinka.doc

Čerpadlo můžeš prověřit, že přivedeš proud na kontakty, po odpojení konektoru.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2009 21:11 
Offline
Nováček

Registrován: 12 bře 2009 20:06
Příspěvky: 9
Bydliště: Orlova
Díky, zkusím to tedy nejprve celé přepájet. Už scháním odsávačku...Bude mi stačit pájka s výkonem 100VA?Mám vyčistit i plošné spoje?Napadl mě aceton, ale to je asi hloupost že?

_________________
Ford escort 1.4.clx r.v.91 52kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2009 21:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ano, páječka 100 VA a dostatek kvalitních pájecích smyček stačí.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 146 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz