fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 kvě 2024 09:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 293 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 pro 2005 11:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak půl roku daly falešné poplachy alarmu pokoj a s mrazy je to tu zas. :evil:
Takže mám k tomu zase pár dotazů, třeba jste někdo někam pokročili:

1. Je jednotka centrálu a alarmu Siemens taky náchylná ke studeným spojům, je rozebíratelná?
2. Kde jsou ta čidla a jak fungují?
3. Lze dát jinou jednotku, která má jen ovládání centrálu nebo samotný alarm nějak dočasně odstavit (jinak, než odpojením čidel, nejlíp přepínač režimů "léto/zima")?
4. Za jak dlouho se má světelný alarm - blíkání vypnout?
5. Lze alarm vypínat přes DO centrálu (odemknout a zamknout jako klíčem)?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: GSM alarm ???
PříspěvekNapsal: 19 led 2006 21:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravím všechny. Chtěl bys se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti a nebo nějaký názor na podobné zařízení jako prodávají na téhle adrese: http://www.dstechnik.cz/produkty/produkt.html?qat=&qhs=3&qid=880 .

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 08:02 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
na takovouhle vec se vyprdni a postav si sam mnohem levneji vychytavku ktery by te jinak stala majland - kdo by nechtel alarm s vyhledavanim polohy vozidla s presnosti +-100 m za par kacek:
http://www.vwclub.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=33&mode=&order=0&thold=0

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 10:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Tuhle věc si chce koupit táta do fiata a ptal se mě, jestli to k něčemu bude. Já jsem zatím montoval jen klasické alarmy na dálkové ovládání a jednou s radiovou signalizací, takže jsem mu nedokázal odpovědět. Jemu se na tom hlavně líbí, že si může kdykoliv poslat sms a zjistit, jak na tom to auto je, ale mě to připadá docela zbytečný. Podle mě by stačilo to podle toho návodu, jenže můj táta potřebuje vše originál.
Každopádně moc děkuji a určitě si to vyrobím pro sebe, jelikož mi to připadá jako docela dobrej nápad

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 12:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Viděl jsem externí moduly pageru k mobil.telefonu: http://flajzar.cz/detail.php?zbozi=75 a http://flajzar.cz/detail.php?zbozi=797 (jeden má otřesový čidlo, druhý vstupy pro externí čidla) a ta cena(990,-) je zajímavá.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 úno 2006 01:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Nemáte někdo zkušenost s těmito anebo jinými, podobnými typy alarmu? Dodávají se k tomu ovladače s displayem se spoustou různých zajímavých funkcí - kontrola zamčení auta, teploty, napětí baterie a nevím čeho všeho. Alarm umí komunikovat s ovladačem až do vzdálenosti 2 km - upozorní tak třeba na napadení auta a zloděj o tom nemusí třeba ani vědět... Také můžete auto z ovladače nastartovat a když k němu pak člověk přijde, má třeba vyhřáto, okna odtátý.... (Akorát nevím, jakým způsobem se zajišťuje kontrola zařazeného neutrálu.)

Je to sice investice kolem 5 tis. (bez montáže) ale taková bezvadná hračka... :-D

http://www.vltava2000.cz/alarmy/goodsdetail.asp?strGoodsID=593
http://www.vltava2000.cz/alarmy/goodsdetail.asp?strGoodsID=21

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2006 09:21 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
mno ja jsem zrovna ve stadiu kdy patram po nejakem alarmu a na tyhle vecicky jsem taky koukal ... vic nez to vyhrati se mi libi predstava vychlazeni pac v lete kdyz to stoji porad na slunci tak je to jak vlezt do pece...
jenze na muj vkus je to moc penez ... ja se momentalne spis priklanim k tomu ze si namontuju (za vydatne pomoci zkusenejsich) jednoduchej alarm kterej si doplnim o naklonove cidlo a vnitrni piezosirenu - hlidani dveri a naklonu auta je podle me nejdulezitejsi ochrana a tak za vic nehodlam davat penize... Kdyz koupim jednoduchy alarm kterej bude otevirat na dalku central, hlidat dvere, kapotu, kufr, a doplnim ho o naklonove cidlo tak za to nedam vic jak 2500 kacek a montaz snad s nekym zvladnu. Tenhle slozity alaram co rikas by stal i s montazi prilis za zbytecnost (krome toho dalkoveho startu) Navic k tomu tichemu alarmu ... myslim ze je lepsi kdyz to zacne na zlodeje houkat pac ho to alespon vyleka...

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Po umytí v myčce nešel alarm s DO
PříspěvekNapsal: 25 úno 2006 10:50 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2004 10:33
Příspěvky: 32
Bydliště: u Prahy
Tak ženuška přijela s myčky a nešel domontovávaný alarm s DO. Centrál ale fungoval na klíč. Když jsem to dal, kde mi alarm montovali, tak to rozchodili, ale s tím, že to není alarmem, ale do řídící jednotky centrálu se dostala voda a on automaticky odpojil alarm.
Je tohle normální? To abych se bál do myčky.

_________________
--------------------------------------------------
Ford Escort Combi CLX 1997/06 CVH 1.4 EFI PTE, TOURMALLARD GREEN
No teď zrada
FIAT Ulysse, 2.0 16V 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2006 11:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
Podle me dobra vecicka, akorat dalkovej start vyuzijes poradne jen u automatiky, protoze v zime parkujes na kvalt bez rucky aby ti nezamrzla...Takze paradoxne si muzes na dalku vyhrat auto jen kdyz je tepleji a parkujes na rucku. Navic u manualu muis pouzit cidlo pro kazdej kvalt aby se motor nespustil pokud je tam nakej zarazenej, u automaty staci cidlo na Pcku. A dalsi vec... zahrivani na volnobeh autu rozhodne nesvedci.

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Alarm s DO - Qark SE 562
PříspěvekNapsal: 11 bře 2006 18:00 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 15:14
Příspěvky: 58
Bydliště: Náchodsko
Nemá někdo tenhle typ alarmu, nebo nestal se mu podobnej problém?

Když sem koupil auto tak byla vybitá baterka v ovladači a po výměně fungoval prapodivně. Tak sem odpojil na 1/2hodiny autobaterku a dálkáč začal chodit tak jak má.
Po 2 dnech začal zas blbnout.

Zamykám dálkáčem.

pokud odemknu dálkáčem do cca 6 hodin po zamčení, centrál odemkne a alarm se vypne.

Pokud však uplynula od zamknutí delší doba, tak se sice vypne alarm ale centrál zavrčí jako když zamyká nebo vůbec nezavrčí, (v tu chvíli stačí odemknout klíčem), po dalším stisku dálkáče se pokouší zamknout zamknutý dveře a zapíná alarm, po dalším stisku odemyká dveře ale alarm zůstává zapnutej, takže po otevření dveří začne ječet siréna, kterou dalším stikem dálkáče vypnu.

_________________
Escort combi 1.8 TD 51kW 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 01:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
deekay píše:
Podle me dobra vecicka, akorat dalkovej start vyuzijes poradne jen u automatiky, protoze v zime parkujes na kvalt bez rucky aby ti nezamrzla...Takze paradoxne si muzes na dalku vyhrat auto jen kdyz je tepleji a parkujes na rucku. Navic u manualu muis pouzit cidlo pro kazdej kvalt aby se motor nespustil pokud je tam nakej zarazenej, u automaty staci cidlo na Pcku. A dalsi vec... zahrivani na volnobeh autu rozhodne nesvedci.


Nevíš, jak je vyřešené to snímání neutrálu? A proč si myslíš, že zahřívání motoru na volnoběh mu nesvědčí :?:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 10:28 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2005 18:36
Příspěvky: 36
Bydliště: Nemecko
Co som mal ja cest vidiet takyto dialkovy start, tak zaradenej rycholsti sa bat netreba. Ono to fungovalo tak, ze sa auto nastartovalo, zamklo a dialkovym sa vypol motor. Potom aj startovanie logicky nebude problem.

_________________
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 12:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Aha, takže myslíš, že tam vůbec žádný snímač polohy řadící páky není? Že si ten alarm jenom nějakým způsobem pamatuje, že motor byl vypnutý až po vystoupení z auta a uzamčení dveří? :smt017

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 12:50 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2005 18:36
Příspěvky: 36
Bydliště: Nemecko
V podstate si alarm zapamata, ze motor vypol on. A to uz je jedno, ci po vystupeni alebo zamknuti dveri.
Ale najlepsie by bolo, keby niekto poreferoval, co to uz ma namontovane, dakedy takto auto startoval alebo nazrel do manualu od takehoto alarmu.

_________________
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 14:10 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Hm, klucí a kdo mi vysvětlí, jak vypnu běžící motor v zamknutém autě dálkovým ovladačem, když budu mít klíče s ovladačem u sebe(mimo auto)?? :shock: Bez klíčku přece motor nejezdí? :?
Nějak to nechápu...

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 14:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Musi tam byt snimac staci len neutral pretoze ked mas vyradene tak je radiaca paka vzdy v stredovej polohe ak su OK struny... A to ze si alarm pameta ze vypol motor to je pekne ale ked vypnem motor a potom zaradim rychlost tak co :wink: ???!!!

hameluk: To snimanie sa riesi nejakym spinacom alebo nejakym inym cidlom... No a to zahrievanie fakt nie je nic moc lebo ked mas volnobeh tak mas otacky okolo 1000 az 1200 a postupne klesaju a v zime pri teplote cca -10 je olej tak stuhnuty ze ti cerpadlo dobre nepremaze motor preto je lepsie vytocit motor aspon na 2000 - 3000. Inac ten motor ovela skor zoderies!!! :twisted:

Do auta z manualnou prev. by som si dialkovy start asi nedaval. ... je to zbytočnost. :wink:

Šíša: Bez kluca auto sa da urobit ved sa to bezne robi na tlacitko. Je to trosku problem ale da sa.

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 14:32 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Ale jo, to je mi jasne, že to jde bez klíče. Několikrát jsem to dělal vozíčkářům, kteří už měli i horší ruce, tak aby si mohli nastartovat, když jim to na křižovatce chcípne a klasickej klíč už nebyly schopni otočit :cry: Není nad velký červený hříbek "centralstopu", ten zmáčknou vždy :D

Jde mi o to, jak u normálního auta s klíčkem. Přece si kvůli tomu nebudu dodělávat tlačítko start-stop, aby mi to vrčelo i bez klíčku v zapalování. Snímač na řadící páce prosím, ale taky proč by tam měl býti nutně? To je přece všc majitele, jestli je ho*ado a machruje se startem na dálku a přitom si tam nechá rychlost :lol: :twisted: :lol: Co vím, tak je tam snad vstup i na ruční brzdu, ta by měla býti nutná podmínka. Jinak dálkověj start je hlavně určen pro automatiku, o tom žádná

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 14:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Šíša: No pravdepodobne asi nie je potrebne dorabat tlacitko ale len pripojit alarm na spinaciu skrinku a odblokovat zamok volantu nejako vypnut imobilizer a to je asi vsetko.... Neviem nemam taky alarm a ani by som velmi nechcel :roll: . Nie je nad kluc :wink:

No a s tymi spinacmi mas pravdu :-D Najlepsie je nedat ziadny .... :-D

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 14:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2005 18:36
Příspěvky: 36
Bydliště: Nemecko
Šíša píše:
Hm, klucí a kdo mi vysvětlí, jak vypnu běžící motor v zamknutém autě dálkovým ovladačem, když budu mít klíče s ovladačem u sebe(mimo auto)?? :shock: Bez klíčku přece motor nejezdí? :?
Nějak to nechápu...


Na jednom fore som nasiel:

Mam Magicar 9000 a maximalna spokojnost:super a mam aj dialkovy start co je tiez super vec teraz v zime nastartujem a pridem do vyhriateho auta:super az na to ze som si musel zviknut prave na to ze vyberiem klucik a motor bezi az pokial nezavrem posledne dvere.. Ten start funguje tak ze musim mat klucik v jednej krabicke aby odblokoval imobilizer...

Zdroj: http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... #pid135293

_________________
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 14:48 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
To už by bylo zchúdnější: alarm po nastartování klíčkem přemostí obvod a motor běží dále i po vytažení klíčku. Pak se chcípne nějakou sekvencí(např dálkou, dveřma apod) Ovšem to je docela divoké řešení a docela nezvik: odejdu od auta s klíčkem a vono pořád vrčí :lol: :shock:

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 293 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz