fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 17 zář 2024 04:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 01 úno 2005 09:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Zdravím, nejede mi klimatizace - po sepnutí se rozsvítí kontrolní žárovna, volnoběžné ot. stoupnou, hluk se maličko zvýší, ale pohledem zkontrolováno se nepřilepí magnetická spojka, vůbec se nepohne. Proto mi taky auto nechladí. Nemáte nějaké tipy ? Chladiva i tlaku je dost, to jsem nechával kontrolovat už v létě když jsem na to přišel. Uvítal bych el. schéma, abych věděl, co kam a jak leze a mohl případně proměřit. Pojistky OK.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2005 09:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jestli garážuješ teď venku tak klima spíná až od +4°C. Když mrzne tak ji nezapneš.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2005 09:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Aha, no ale samozřejmě hlavní testy jsem dělal přes léto, takže co jsem psal platí, akorát jsi mi asi chtěl naznačit, že teď nic neopravím :(

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: klima
PříspěvekNapsal: 01 úno 2005 22:00 
Tak já jsem včera chtěl zapnout klimu a nic.Kontrolka ve vypínači sice svítila,pak blikala(je to normální?) a auto nechladilo.A už jsem na to došel díky Standovi: venku -5 a v garáži +2...
To Dodo:nemůže mít tvá závada něco společného s tím "relátkem" co je umístěno u akumulátoru?......jinak mě nic nenepadá
Jo a pak hlavně změřit jestli jde do ní proud,to je jednoduchý...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2005 22:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No ja nevim ,ale pokud se ti zvedne volnobeh, tak to znaci vetsi odpor a ten je sepnutim kompresoru.Aspon na mem aute to tak dela.Spojku zjistis jednoduse jestli spina.Dej mu natvrdo 12V a uvidis jestli skoci nebo ne.Staci kratce.Do kompresoru vedou 2 draty a sndno zjistis kterej je +.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2005 11:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Eh, kde najdu v motorovem prostoru kompresor ?

Spojku jsem myslim zkousel promerovat jen tak, ze jsem změřil, jestli do ní něco jde a ono nic....Ale nezkoušel jsem ji natvrdo připojit...

To relé (resp. tajemná zelená krabička) u baterky je zřejmě ke klimě, tu jsem jenom tak okouknul
:D

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2005 19:38 
To:Karel
Otáčky se nezvednou na základě většího odporu(práce kompresoru),ale tím ,že je na jeden pin EEC čka přivedeno +12V ze spínače klimatizace.Takže pokud Ti funguje spínač na palubovce,tak se Ti ty otáčky zvýší vždy,když ho zapneš...i kdyby jsi tam kompresor klimatizace vůbec neměl...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2005 22:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
vonVichousch píše:
To:Karel
Otáčky se nezvednou na základě většího odporu(práce kompresoru),ale tím ,že je na jeden pin EEC čka přivedeno +12V ze spínače klimatizace.Takže pokud Ti funguje spínač na palubovce,tak se Ti ty otáčky zvýší vždy,když ho zapneš...i kdyby jsi tam kompresor klimatizace vůbec neměl...

To je zajimavy? Kdys jsem mel tlak v pytli a zapl jsem klimu ,rozla se kontrolka a otacky se nezvysily. Tak jsem usoudil po doplneni klimy , ze zvednuti otacek ma za nasledek vetsi odpor (kompresorem).Tak jak to teda podle tebe je? :?:

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2005 22:30 
To:Karel
tak sorry v tvém případě těch +12V nejde ze spínače na palubovce,ale s tlakového spínače ve výparníku A/C.Jde to na pin 13. EECčka černo modrý drát.Takže je jasné proč Ti to nejelo,když jsi neměl tlak.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2005 22:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Anonymous píše:
To:Karel
tak sorry v tvém případě těch +12V nejde ze spínače na palubovce,ale s tlakového spínače ve výparníku A/C.Jde to na pin 13. EECčka černo modrý drát.Takže je jasné proč Ti to nejelo,když jsi neměl tlak.

Ja vim proc mi to nejelo!Ale slo prece o zvyseni volnobehu odporem kompresoru.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2005 22:43 
Ne,volnoběh Ti zvyšuje ECM tím,že je na něj přiveden signál z tlakového snímače ve výparníku,který nárustem tlaku v soustavě A/C sepne.To tvoje zapojení je poměrně jednoduché(na ECM jde vlastně jen ten řídící signál),ale na tom 1.6 16V od Doda je to složité jak žebřík,ECM řídí přímo jak ventilátor klimy,tak i elektrospojku kompresoru...no blééé


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2005 22:44 
Ten Anonym jsem já,zapoměl jsem se zalogovat... :oops:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2005 23:00 
To:Dodo
můžu Ti poslat schémata té elektriky,ale musíš mi napsat kód motoru jestli máš L1E nebo L1H nebo L1K,každé je jiné...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2005 23:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Az bude teplo, tak to vyskousim .Odpojim kompresor.Jsem holt zvedavej :lol: jestli je to tak, jak rikas. Ale asi je! :lol: :lol:

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2005 23:32 
No v tvém případě,by se otáčky,po odpojení kompresoru,zvýšit neměly.Protože,je to ovládané právě tím tlakovým spínačem ve výparníku a když ti v soustavě nevznikne přetlak(kompresor nejede),tak to nesepne...Je to stejný jako když máš nízký tlak média...
Zítra v práci ještě mrknu na schemata a když,tak Ti je pošlu OK?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2005 09:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
To vonVichousch:

Jaký typ motoru L1.... mám to nevím (zatím, můžu na to mrknout, kde to najdu, na štítku ?
Podle VIN dekoderu mi to vyhodilo akorát toto(co se týče motoru)
Model --------------------> Escort95
Production date ----------> 1996/04
Engine -------------------> Zetec 1.6 EFI (90ps)
---------
Myslíš, že může být v prdeli kompresor nebo výparník nebo něco obdobně drahého ?
Scháma mi pošli (klidně včechny) na dolezel@seznam.cz

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Typ motoru
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 08:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Tak jsem otevřel kapotu, že mrknu, jestli mám typ motoru L1K, L1H nebo L1E.
Na štítku mám napsáno jen L1 :(
Podle techničáku, pokud se mu dá věřit, mám L1E.
Díky za schémata (podle emalu zaslal Standa (16V))

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 09:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ano schémata jsem ti poslal já, ale zdroj info mám od vonVichousch.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 09:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Tak diky obema- Standovi i vonVichouschovi

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2005 20:47 
Píšete,že se Vám při zapnutí klimy zvýší volnoběžné otačky.Mně se naopak na chvíli sníží a pak se vrátí tam kde byly.Klima mi normálně funguje.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz