fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 črc 2024 16:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s otáčkoměrem (Fiesta 1.1)
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2007 20:47 
Offline
Nováček

Registrován: 12 kvě 2007 19:53
Příspěvky: 2
Bydliště: Staré Město
Mám Fiestu 1.1 (viz. podpis). A protože nemá na přístorovce otáčkoměr, tak sem vymontoval přístrojovou desku z Fiesty MkIII (1.4, přesný rok nevím ale kolem 93) a dal do 1.1, ještě předtím sem překontroloval konektory a kabely u obou aut a rozmístění a počet souhlasí. Otáčkoměr ale nefunguje. Neměl sem možnost ten otáčkoměr vyzkoušet v původním autě. Tak bych potřeboval poradit jak zjistím že ten otáčkoměr funguje a jak ho zprovoznit v 1.1. Díky za všecky rady.

_________________
Ford Fiesta MkIII 1.1 89


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2007 02:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2007 00:17
Příspěvky: 691
Bydliště: praha
Tady jde o to jestli ti tam jde vůbec signál do těch budiků od cívky. Když to auto nemělo otáčkoměr. Chtělo by to proměřit.

_________________
jeFORD MONDEO combi 98 1,8 16V ST paket, : FORD MONDEO combi 10 2,0 TDCI Titanium S : FORD TRANSIT 02 2.0TDDI
NEW NA DÍLY FORD MONDEO combi 03 2,0 TDCI sport paket
[size=85]bylo FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD ESCORT combi 95 1,6 16V : FORD PUMA 98 1,7 16V : FORD ESCORT 5dv 96 1,6 16V: FORD ESCORT 3dv 91 1,4 8V : HONDA CBR 600F[/size]
DIAGNOSTIKA FORD OD 1996 DO 2013;motor,komfort,airbag,automat,pdc,abs,eps,ipc,facm...
DIAGNOSTIKA NA VŠECHNY VOZY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2007 13:49 
Offline
Nováček

Registrován: 12 kvě 2007 19:53
Příspěvky: 2
Bydliště: Staré Město
dreamcatchers píše:
Tady jde o to jestli ti tam jde vůbec signál do těch budiků od cívky. Když to auto nemělo otáčkoměr. Chtělo by to proměřit.


Mohl bys mě prosím poradit, jak to mám proměřit? Co budu potřebovat?

_________________
Ford Fiesta MkIII 1.1 89


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2007 17:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2007 00:17
Příspěvky: 691
Bydliště: praha
pošli mi fotku té přístrojovky s otáčkoměram mejlem a ja ti tam napíšu co a jak. A fotky ze předu i zezadu

_________________
jeFORD MONDEO combi 98 1,8 16V ST paket, : FORD MONDEO combi 10 2,0 TDCI Titanium S : FORD TRANSIT 02 2.0TDDI
NEW NA DÍLY FORD MONDEO combi 03 2,0 TDCI sport paket
[size=85]bylo FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD ESCORT combi 95 1,6 16V : FORD PUMA 98 1,7 16V : FORD ESCORT 5dv 96 1,6 16V: FORD ESCORT 3dv 91 1,4 8V : HONDA CBR 600F[/size]
DIAGNOSTIKA FORD OD 1996 DO 2013;motor,komfort,airbag,automat,pdc,abs,eps,ipc,facm...
DIAGNOSTIKA NA VŠECHNY VOZY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2007 12:16 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 zář 2006 13:29
Příspěvky: 27
Bydliště: Albrechtice nad Orlicí
tak uz zase nove tema:-) mam ten sami problem. chtelo by to vyvest na civku.. ale otačkomer jde jen kdyz ho spojim vlastnim telem( chce to poradny odpor) nevim kde jinak najit signal pro ot.

_________________
dave155


Fiesta 92´, 1,2, nove pistni cepy, vyvareny spodek, serizeny motor, AL Rs13´´,otackomer, cerna barva,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: mě funguje
PříspěvekNapsal: 25 čer 2007 06:43 
Offline
Forďák

Registrován: 26 zář 2006 20:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Dolní Lutyně
:D Tak já jsem řešil stejný problém. Mám přístrojovku z XR2i a funguje to, je tam malá vychytávka. Musíte propojit konektor u motoru. Je to v pravo jak je baterka někde v polovině jak vede svazek. Je to takový 2 pinový konektor. Mají to verze s větší výbavou u těch základních jsem to neviděl.


Pokud by jste ho nemohli najít, skuste jít po barvě kabelu od přístrojovky, já to tak našel propojil kusem drátu a už vím kolik otáček autíčko má



:oops:

_________________
Ford Fiesta 1.1 s LPG a
Ford Escort Combi 1,6 16V Ghia už taky LPG sekvenční Landi Renzo Omegas spotřeba 8,5 LPG a
Ford Mondeo III 2 16V 107Kw Ghia 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: mě funguje
PříspěvekNapsal: 08 črc 2007 17:10 
Offline
Nováček

Registrován: 22 črc 2006 18:19
Příspěvky: 18
Bydliště: makotřasy
Tak to já mam micrococpit (cca 12 let starej palubní PC) umí teploměr, otáčkoměr, stopky, hodiny, ujetou vzdálenost a pruměrnou rychlost za hodinu, zapojil jsem ho na mojí Fiestu a.... Otáčky ukazuje poloviční, sice má haldu nastavení ale vyznat se v tom. Asi musím nastavit čtyrtakt čtyrválec, ještě to budu řešit. Ujetou vzdálenost to měří dobře, teploměr taky funguje, ale nejde mi prumerná bychlost za hodinu. Jinak, na ty otáčky stačí napíchnout druhej drátek zprava na 11 drátkovým konektoru přímo pod stěračema. Žádnej konektor u baterky jak se tu psalo nemám, nic jsem nepropojoval.

_________________
Rimmer


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2007 01:42 
Offline
Forďák

Registrován: 26 zář 2006 20:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Dolní Lutyně
Problém, proč ukazuje otáčkoměr jen polovinu otáček je jednoduchý. Jelikož je tam elektronický rozdělovač, který má dvě cívky. Každá cívka je řízená impulzem, který je na přeskáčku.Např. 1 s 4 válcem dávají jiskru ve stejnou dobu a 2 a 3 taky ve stejnou dobu. Takže k drátu ke kterému jste zapojil otáčkoměr snímáte jen impulzi jedné cívky . To je právě problém u fiesty se zapojením otáčkoběru.


U starších typů je jedna cívka a rozdělovač s tzv palcem, který rozděloval napětí pro válce.

_________________
Ford Fiesta 1.1 s LPG a
Ford Escort Combi 1,6 16V Ghia už taky LPG sekvenční Landi Renzo Omegas spotřeba 8,5 LPG a
Ford Mondeo III 2 16V 107Kw Ghia 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 13:50 
Offline
Nováček

Registrován: 09 říj 2006 10:26
Příspěvky: 1
Bydliště: Brno
COLLOUR píše:
Problém, proč ukazuje otáčkoměr jen polovinu otáček je jednoduchý. Jelikož je tam elektronický rozdělovač, který má dvě cívky. Každá cívka je řízená impulzem, který je na přeskáčku.Např. 1 s 4 válcem dávají jiskru ve stejnou dobu a 2 a 3 taky ve stejnou dobu. Takže k drátu ke kterému jste zapojil otáčkoměr snímáte jen impulzi jedné cívky . To je právě problém u fiesty se zapojením otáčkoběru.


U starších typů je jedna cívka a rozdělovač s tzv palcem, který rozděloval napětí pro válce.



Dá se to nějak vyřešit,aby to ukazovalo správně ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2007 19:19 
Offline
Forďák

Registrován: 26 zář 2006 20:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Dolní Lutyně
Nevím jak by se to dalo vyřešit, možná nějakou jednotkou, která by to přepočítavala. Nevím kde to mám napojené já originál, jestli není třeba výstup z ŘJ v autě. Já jsem tam dal přístrojovku XR2i s otáčkoměrem a jen propojil konektor. Auto je původem z německa a má vyšší výbavu (el okna, stahování oken, el odskok kufr deří apod.) Asi to mají jen tyto modely. Jak bude čas, kouknu se kde to mám napojené já. :-)

_________________
Ford Fiesta 1.1 s LPG a
Ford Escort Combi 1,6 16V Ghia už taky LPG sekvenční Landi Renzo Omegas spotřeba 8,5 LPG a
Ford Mondeo III 2 16V 107Kw Ghia 2001


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz