fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 črc 2024 16:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zapojeni rele k vetraku chladice
PříspěvekNapsal: 19 čer 2007 08:16 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Dal jsem o neco vetsi ventilator a usmazil jsem nejdriv konektor, vcera i cidlo, takze me nezbejva, nez tam na spinani dat rele. Ale pac jsem super expert na elektriku, potreboval bych nejake jednoduche moudro na zapojeni. Vymyslel jsem osobne toto:Rele ma kontakty 30- plus, 85 - minus, a 86+,87 spinaci kontakty. K cidlu vede jeden zivej drřat, jeden minus, jejich propojenim v cidle se roztoci vrtule. Takze 30 dat na zivej privod, 85 na minusovej a ty 86, 87 na kontakty cidla. Co vy na to? Jestli blbe, tak prosim jednoduchou a polopatickou radu.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2007 08:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2007 08:28
Příspěvky: 71
Bydliště: Plzeň
pokud má tvůj ventilátor spínaný plusový kontakt:
30-plus od baterky
87-větrák
86-od spínače
85-kostra

_________________
Escort '12/95,combi, 1.6 16V Zetec, Ghia, STATE BLUE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2007 08:49 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
asi nejak takhle
Obrázek

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2007 10:06 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Moc diky, ale prece jen jeste trosku osvety. Ke spinaci vedou dva draty, ktery kdyz se propojej, tak se to roztoci. Takze 30 fakt na zivej od baterky, 85 na kastli a na tu 87 a 86 co presne z tech dvou a jak k tomu prifarit cidlo. Mejte se mnou trpelivost, potrebuju to fakt jako kdyz to vysvetlujete zensky.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2007 12:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Futy jeden drát co vede ke spínači rozpoj a zbudou ti dva konce. Který s těch dvou vodičů na konektoru to je, zjistíš jednoduše zkoušečkou se žárovkou. Když odpojíš konektor od čidla, tak při propojení jednoho pólu žárovky s kostrou a druhého kontaktu s jedním z kontaktů konektorů se žárovka rozsvítí, tak ten necháš být a ten druhý kde se žárovka nerozsvítí, tak rozpoj. Drát od čidla je pak 86 a ten jeho druhý konec 87 a oba připojíš na kontakty relé podle schématu od Ondry.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2007 13:42 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Standiku, ty by jsi mel bejt pedagog. Ty bys snad i ze zaku pomocny skoly udelal poslance.Takze necham na cidle privod stavy a rozriznu ten druhej, kterej zapojim na rele. Chapu to dobre, nebo jsem na tom jeste hur, nez v ty pomocny?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2007 14:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2007 08:28
Příspěvky: 71
Bydliště: Plzeň
Takhle je to OK

_________________
Escort '12/95,combi, 1.6 16V Zetec, Ghia, STATE BLUE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2007 14:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Oooo dekuji vam vsem velci guru.O vikendu udelam, ted je to natvrdo na vypinac, to zmaknu i ja.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz