fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Problem s ventilatorem. http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=11148 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Orion [ 27 čer 2007 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | Problem s ventilatorem. |
Zdar mam dalsi problem kdyz se mi zahreje auto na normal nekde v pulce ukazatele a zastavim prijdu k autu tak po 5 minutach a otocim klickem tak se mi sepne ventilator a nenecha me to nastartovat dokud se ventilator nevypne.Cim to je to prece neni normalni a hlavne to driv nedelalo. nekde se neco podelalo a nevim co. |
Autor: | Fredy [ 28 čer 2007 08:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bráchovi to dělá to samé na escu (1.4 r.v. 1992). Ventilátor jede jen, když je zapnutý klíček a tudíž, když se vrátíš k autu a je ještě hodně teplý motor, tak se sepne ihned po rozsvícení kontrolek. U mojeho auta jsem to ještě nepozoroval. |
Autor: | Jiří [ 28 čer 2007 11:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tady se to trochu řešilo,ale nikdo zatím nepřišel na řešení tohoto problému. http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=2807 Mi to dělá někdy taky né však vždy.Motor se ztěží protočí,ale zatím vžycky naskočil.Leda udělat nějaké nouzové odpojení větráku,ale to je pro mě vyšší dívčí. |
Autor: | futura [ 28 čer 2007 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vetrak spina teplotni cidlo, nemohlo casem dojit k posunu hodnot niz a tim padem to potom spina i po jizde, pokud je to nekde na hranici.Mne neco podobnyho delalo cidlo z TD, ktery spina driv, u benzina mam ted novy 92-87 st. |
Autor: | Orion [ 28 čer 2007 13:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
No teplotni cidlo jsem ted vymenil protoze odeslo ale to kazovalo jen pro rucicku na budicich ventilator spina na termocidlo......takze je mozny ze se nejak soupli hodnoty jo me to taky napadlo ale nevim jestli je to mozny tak ho zkusim vymenit a napisu jak to dopadlo. |
Autor: | mposchl [ 28 čer 2007 14:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
tohle by bylo nejjdednodusi vyresit jednoduchym obvodem, ktery by drzel vetrak po chcipnuti motoru, dokud by voda neklesla na urcitou teplotu, hodne novych aut to tak dela...ale to by se museli zapojit kolegove slaboproudaci, tomu ja nerozumim... u sebe sem to jeste nepozoroval (nastesti), malokdy se mi stane, ze bych nekde zastavil s tak horkym motorem, aby se mi spinal vetrak, navic nedavno sem vymenil predradny odpor (1000kc ), talze se chladi na dve urovne otacek, bud je rafika v pulce, kdyz je cca ve 3/4, spousti se prvni rychlost ventilatoru, kdyz se dostane dal (coz uz musi bejt fakt velka zatez, klima (s tou prvni stupen vetraku bezi stale) atp.), spousti se teprve druha rychlost, ktera behem minuty postune rafiku o cca 1/4ciferniku nize, sice by to mohlo drzet pulku i bez vetraku, jako moderni auta, ale tohle zase funguje paradne a vetrak to fakt bohate uchladi... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |