fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Starter
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=11470
Stránka 1 z 1

Autor:  DISP [ 19 črc 2007 09:20 ]
Předmět příspěvku:  Starter

STARTOVÁNÍ - d 1.8 - občas při otočení klíčku ani neškitne, :!: po několika minutách je pak třeba vše OK. letos mi to udělal asi 6x a vždy když je horko, nebo po delší jízdě ( asi řádně horké komponenty? ) Nechce se mi hnedka měnit třeba starter......

Autor:  kupis [ 19 črc 2007 09:53 ]
Předmět příspěvku: 

Měl jsem to samé na MK5. Nakonec to vyřešila repase starteru za cca 2000kč.

Autor:  zdenal8 [ 19 črc 2007 10:26 ]
Předmět příspěvku: 

Jo to mohu jenom potvrdit. Nic jinýho než repase to nevyřeší. Já sem za ní dával 1500 a bylo to hotový do druhýho dne.

Autor:  haromax [ 19 črc 2007 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

taky jsem to řešil před časem je to mnohdy na dlouhý lokty ,je třeba zjistit jestli tam jde proud / pokud tam je imobilizer / tak vyřadit, u starších aut už blbne spínačka ,civka starteru ,uhliky - třeba jít postupně a hledat závadu vím že to je mnohdy obtížné ,když se to projevuje jen občas ,u mně to bylo prodřeny drát ktery jde k civce a sem tam se opiral o lanko tachometru a skratoval ,ale přišel jsem na to až po uplnem rozebrání všeho co stím souvisí ,takže lovu zdar :D :-D

Autor:  zdenal8 [ 19 črc 2007 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

No podle toho co popisuje, tak je problém se startérem. POstupně se to bude vyskytovat častějš, až to pak nenastartuje vůbec. Bude to hlavně vyběhanej pastorek. Repase startéru to vyřeší.

Autor:  Karel1 [ 19 črc 2007 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

Měl jsem podobný problém se starterem na Escortu 1.8D . Nechal jsem jej zrepasovat za cca. 1800Kč . Zhruba měsíc startoval v pohodě , ale pak ani ťuk . Po otočení klíče ve spínačce naběhly budíky , ale starter nic . Dočetl jsem se že u Escortů často odchází spínací skříňka , zkusil jsem ji propojit natvrdo , ovšem ani to nepomohlo . Nakonec jsem přepájel pojistkovou skříňku a od té doby nemám se startováním sebemenší problémy . Nevím jak je to u Mondea , ale u Escortu je u baterky který když se rozpojí a ta část co je blíž k motoru se propojí drátem , tak startuješ . Pozor na zařazenou rychlost ! Startoval jsem takhle asi 14 dní .
Ten konektor je zhruba v úrovni plus kontaktu baterie . Můj Escort 1.8D rv. 1991 .

Autor:  karel84 [ 19 črc 2007 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

Karel1 píše:
Měl jsem podobný problém se starterem na Escortu 1.8D . Nechal jsem jej zrepasovat za cca. 1800Kč . Zhruba měsíc startoval v pohodě , ale pak ani ťuk . Po otočení klíče ve spínačce naběhly budíky , ale starter nic . Dočetl jsem se že u Escortů často odchází spínací skříňka , zkusil jsem ji propojit natvrdo , ovšem ani to nepomohlo . Nakonec jsem přepájel pojistkovou skříňku a od té doby nemám se startováním sebemenší problémy . Nevím jak je to u Mondea , ale u Escortu je u baterky který když se rozpojí a ta část co je blíž k motoru se propojí drátem , tak startuješ . Pozor na zařazenou rychlost ! Startoval jsem takhle asi 14 dní .
Ten konektor je zhruba v úrovni plus kontaktu baterie . Můj Escort 1.8D rv. 1991 .
kde ze co propojit ? a tu pojistkovku si celou rozebral a propajel ?

Autor:  xkocovnik [ 19 črc 2007 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

Karel1 píše:
Měl jsem podobný problém se starterem na Escortu 1.8D . Nechal jsem jej zrepasovat za cca. 1800Kč . Zhruba měsíc startoval v pohodě , ale pak ani ťuk . Po otočení klíče ve spínačce naběhly budíky , ale starter nic . Dočetl jsem se že u Escortů často odchází spínací skříňka , zkusil jsem ji propojit natvrdo , ovšem ani to nepomohlo . Nakonec jsem přepájel pojistkovou skříňku a od té doby nemám se startováním sebemenší problémy . Nevím jak je to u Mondea , ale u Escortu je u baterky který když se rozpojí a ta část co je blíž k motoru se propojí drátem , tak startuješ . Pozor na zařazenou rychlost ! Startoval jsem takhle asi 14 dní .
Ten konektor je zhruba v úrovni plus kontaktu baterie . Můj Escort 1.8D rv. 1991 .
mne blbol ten konektor co je pri baterke.tiez sa mi stalo ze obcas nechcelo pretocit motor.len som to precistil a uz mi to slape.

Autor:  Karel1 [ 23 črc 2007 00:00 ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
kde ze co propojit ? a tu pojistkovku si celou rozebral a propajel ?


Ten konektor je kousek od plus kontaktu baterie , je tam jedinej .Bohužel nemám foťák abych to vyfotil .
Pojistovku jsem přepájel celou podle návodu zde na foru . Originální propojky tištěných desek jsem přeštípal a nahradil drátem . Je to rychleší než je odpájet . Jak jsem už napsal dělal jsem vše podle zde umístěného návodu a cca 2 roky mám pokoj .

Autor:  karel84 [ 23 črc 2007 07:53 ]
Předmět příspěvku: 

Karel1 píše:
Citace:
kde ze co propojit ? a tu pojistkovku si celou rozebral a propajel ?


Ten konektor je kousek od plus kontaktu baterie , je tam jedinej .Bohužel nemám foťák abych to vyfotil .
Pojistovku jsem přepájel celou podle návodu zde na foru . Originální propojky tištěných desek jsem přeštípal a nahradil drátem . Je to rychleší než je odpájet . Jak jsem už napsal dělal jsem vše podle zde umístěného návodu a cca 2 roky mám pokoj .
tak si myslim ze me to nemine a budu to muset taky propajet ...uvidim jestli se to startovani zlepsi

Autor:  Brouk [ 23 črc 2007 13:02 ]
Předmět příspěvku: 

Je možný aby ten kontakt taky vybíjel baterii? Měl sem to tedď tejden v garage a baterka uplně kaput. Mám totiž stejný problém se startováním. Někdy jakoby se nechytal kontakt ve spínačce. Dneska ráno otočím klíčkem, nic, držím asi pět sek. a najednou to cinklo a jelo..

Autor:  viktor [ 04 srp 2007 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

tak problem zo startovanim riesim aj ja no ta poistka alebo relatko ako tu pisete ma nenapadlo.starter som rozobral premazal aj cievku to bolo poriatku. ale zas mi to spravilo a robi to ked ide ventylator. ja som to viriesil za tial tak ze aby som zistil presnu zavadu ci je kabel zly alebo cievka alebo spinacka tak ze som si natiahol kabel s cievky ku baterke a ked mi neslo nastartovat normalne tak som prilozil kabel a chytilo. tak terz skumam spinacku a kablik tym som zistil ze civka je ok...no pozrem ten konektor. uz som chcel prerobit startovanie na priamo na tlacitko.samozrejme dat aj poistku medzi to. asi to aj spravim.....

Autor:  Krtek-NA [ 04 srp 2007 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

Karel1 píše:
Měl jsem podobný problém se starterem na Escortu 1.8D . Nechal jsem jej zrepasovat za cca. 1800Kč . Zhruba měsíc startoval v pohodě , ale pak ani ťuk . Po otočení klíče ve spínačce naběhly budíky , ale starter nic . Dočetl jsem se že u Escortů často odchází spínací skříňka , zkusil jsem ji propojit natvrdo , ovšem ani to nepomohlo . Nakonec jsem přepájel pojistkovou skříňku a od té doby nemám se startováním sebemenší problémy . Nevím jak je to u Mondea , ale u Escortu je u baterky který když se rozpojí a ta část co je blíž k motoru se propojí drátem , tak startuješ . Pozor na zařazenou rychlost ! Startoval jsem takhle asi 14 dní .
Ten konektor je zhruba v úrovni plus kontaktu baterie . Můj Escort 1.8D rv. 1991 .


Tak to je asi pešek když ti to zdechne na křižovatce :lol: :lol:

Autor:  Karel1 [ 06 srp 2007 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Na křižovatce mi auto naštěstí nikdy nechcíplo .
Teď mám jiný problém , zajímá mě jestli starter z Fiesty 1.8D je stejný se starterem pro Escort 1.8D . Koukal jsem na výrobní číslo a podle katalogu od Bosche tam mám startér určený pro Fiestu 1.8D . Jde mě o to jestli jsou stejný výkonově . Díky

Autor:  Krtek-NA [ 06 srp 2007 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

No pokud jsou stejný motory tak ho tam vraž, a kdyby nebyly a strtéry byly stejný tak bych se toho taky nebál :wink:

Autor:  Walker [ 06 srp 2007 23:23 ]
Předmět příspěvku: 

Startéry na 1,8D maj tři výkonový modifikace, ale dají se vzájemně prohazovat, příruby jsou stejný, ford používal stejný motor i do fiesty, měl by pasovat i z td verzí.....jen z motoru 1,6D ne, má jinou přírubu....držel bych se jen výrobce....Bosch za Bosch....neměnit za jiné značky kvůli konektorům(Magnetti Marelli, Hitachi)....

Autor:  Karel1 [ 07 srp 2007 00:43 ]
Předmět příspěvku: 

Díky Všem za info !

Autor:  Kubi [ 16 srp 2007 15:32 ]
Předmět příspěvku:  startér néééé

Pánové musim vám sdělit mou zkušenost!!! Než začněte vraždit a mordovat startér a cívku přesvědčte se, zda máte v pohodě spínací skříňku a ostatní vedení. Od skříňky vede modrobílý vodič, malého průžezu a v místech u baterky je konektorem spojen konektorem se silnějším červeno černym. Většinou je problém po cestě, protože cívka startéru je dvojitá. První, která má velkej výkon, aby přitáhla pastorek a sepla motor startéru a druhá se přepojí po sepnutí startéru a je jen udržovací. Pžipravte si kus silnějšího drátu a až nebude auto startovat tak zkuste přímo na startéru spojit trvalejch 12V z baterky na spínání startéru. Trvalejch 12V je tlustej přívod na cívce s delšim šroubem a vede přímo na baterku. a spínání je na klíč 10 již jmenovaná červeno bílý vodič. POZOR NA KVALT, ať vás nepřejede vaše vlastní auto!! Pokud bude auto startovat hned, tak je chyba jak jsem řikal... doporučuju přidat relé tak, aby spínací skříňka spínala jej a to následně spínalo startér. Musí být konstruováno aspoň na 30A. Při manipulaci a zkoušení dávejte bacha, ať neshoříte, nic příjemnýho...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/