fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jak správně by měla fungovat sahara na escortu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=11553
Stránka 1 z 1

Autor:  dragon [ 23 črc 2007 20:12 ]
Předmět příspěvku:  Jak správně by měla fungovat sahara na escortu

Mám takový malý dotaz na tomto a minulém escortu když se mi rozeběhla sahara tak po vypnutí klíčku vypne. Je to tak správně nebo ne. Nebo je to u každého typu auta jinak. Soused má 19 renolta a tomu sahara ještě po vypnutí klíčku běží než to schladne

Autor:  dj.DEKL [ 23 črc 2007 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

Mě se taky vypne.

Autor:  Lucky [ 24 črc 2007 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

Me se take vypne, ale treba na dedove Felicii taky bezi dale.

Autor:  zdenal8 [ 25 črc 2007 07:12 ]
Předmět příspěvku: 

Mě se taky vypíná. Všichni co znám se tomu diví, protože to eště na žádnym autě neviděli.

Autor:  fat [ 25 črc 2007 09:43 ]
Předmět příspěvku: 

Taky se vypíná, což mi připadá divné. U Felicie mi to běželo do vychladnutí.

Autor:  Wizzy [ 25 črc 2007 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

No ono je diskutabilní, jestli má smysl, aby to běželo po vypnutí motoru, když se netočí motor s vodní pumpou, tak to ochladí jen vodu v chladiči a jinde (v motoru) ne, tak jaký to má potom smysl?

Autor:  dj.DEKL [ 25 črc 2007 11:08 ]
Předmět příspěvku: 

Prostě inteligentní Ford :wink:

Autor:  Honzík [ 26 črc 2007 01:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jo je to blbost aby běžel protože se ochladí voda v chadiči ale v bloku se to samospádem těžko dostává. Měl jsem služební filcku 1,3 MPI 50KW a dost mě to štvalo protože cokoli jsi v motorovém prostoru dělal tak jsis musel dávat pozor aby jsi nestrčil prsty do větráku, navíc v létě to umí dobře vymlátit baterku hlavně ve městě. Navíc u filcky stačilo aby motor běžel chvíli na volnoběhu a větrák spinal jak idiot i v zimě. Ani se nedivím že co byly ty horka, tak jsem viděl dvě filcky co vařily protože jim nesepnul větrák. Ona pak teplota leze hodně rychle nahoru vím to z valstní zkušenosti. U Eska se to tak dramaticky nezvedá a ani jednou mi ve městě nespustil větrák. Zaplať pan Bůh že esko není filcka co se týče topení/chlazení.

Autor:  dj.DEKL [ 26 črc 2007 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to mě ve městě běží větrák skoro furt...

Autor:  Lucky [ 26 črc 2007 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
Tak to mě ve městě běží větrák skoro furt...


Me tez.

Autor:  MV [ 26 črc 2007 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

Mně se taky pouští při popojíždění ve městě větrák docela často, samozřejmě v létě častěji, ale motor se nepřehřívá. Třeba s předchozím(vadným) termostatem(otvíral dřív) větrák spínal o poznání méně často.
A to že se potom vypíná spolu s klíčkem beru jako plus, že nejsou zbytečně trvale pod napětím okruhy, který být nemusí.

Autor:  Honzík [ 27 črc 2007 18:32 ]
Předmět příspěvku: 

jo jasně to musí vždyť od toho tam je aby sepnul jenže když ti sepne po deseti minutách po nastartování a pak sepnul pokaždé co jsi byť jen na chvilku zastavil. několikrát se mi stalo s filckou v zimě při - 15C že zapnul. To se mi u eska ještě nepovedlo. :shock: :shock: :shock:

Autor:  kenny [ 27 črc 2007 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

mě se spouští jenom když ho fakt pořádně proženu nebo maximalně když skáču v koloně a to se sepne a během pul minuty se zas vypne a v pohodě to uchladi. A je pravda aby běžel i po vypnuti kličku je zbytečny.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/