fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Jak správně by měla fungovat sahara na escortu http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=11553 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | dragon [ 23 črc 2007 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | Jak správně by měla fungovat sahara na escortu |
Mám takový malý dotaz na tomto a minulém escortu když se mi rozeběhla sahara tak po vypnutí klíčku vypne. Je to tak správně nebo ne. Nebo je to u každého typu auta jinak. Soused má 19 renolta a tomu sahara ještě po vypnutí klíčku běží než to schladne |
Autor: | dj.DEKL [ 23 črc 2007 20:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě se taky vypne. |
Autor: | Lucky [ 24 črc 2007 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Me se take vypne, ale treba na dedove Felicii taky bezi dale. |
Autor: | zdenal8 [ 25 črc 2007 07:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě se taky vypíná. Všichni co znám se tomu diví, protože to eště na žádnym autě neviděli. |
Autor: | fat [ 25 črc 2007 09:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky se vypíná, což mi připadá divné. U Felicie mi to běželo do vychladnutí. |
Autor: | Wizzy [ 25 črc 2007 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ono je diskutabilní, jestli má smysl, aby to běželo po vypnutí motoru, když se netočí motor s vodní pumpou, tak to ochladí jen vodu v chladiči a jinde (v motoru) ne, tak jaký to má potom smysl? |
Autor: | dj.DEKL [ 25 črc 2007 11:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prostě inteligentní Ford |
Autor: | Honzík [ 26 črc 2007 01:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo je to blbost aby běžel protože se ochladí voda v chadiči ale v bloku se to samospádem těžko dostává. Měl jsem služební filcku 1,3 MPI 50KW a dost mě to štvalo protože cokoli jsi v motorovém prostoru dělal tak jsis musel dávat pozor aby jsi nestrčil prsty do větráku, navíc v létě to umí dobře vymlátit baterku hlavně ve městě. Navíc u filcky stačilo aby motor běžel chvíli na volnoběhu a větrák spinal jak idiot i v zimě. Ani se nedivím že co byly ty horka, tak jsem viděl dvě filcky co vařily protože jim nesepnul větrák. Ona pak teplota leze hodně rychle nahoru vím to z valstní zkušenosti. U Eska se to tak dramaticky nezvedá a ani jednou mi ve městě nespustil větrák. Zaplať pan Bůh že esko není filcka co se týče topení/chlazení. |
Autor: | dj.DEKL [ 26 črc 2007 18:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to mě ve městě běží větrák skoro furt... |
Autor: | Lucky [ 26 črc 2007 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
dj.DEKL píše: Tak to mě ve městě běží větrák skoro furt...
Me tez. |
Autor: | MV [ 26 črc 2007 21:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mně se taky pouští při popojíždění ve městě větrák docela často, samozřejmě v létě častěji, ale motor se nepřehřívá. Třeba s předchozím(vadným) termostatem(otvíral dřív) větrák spínal o poznání méně často. A to že se potom vypíná spolu s klíčkem beru jako plus, že nejsou zbytečně trvale pod napětím okruhy, který být nemusí. |
Autor: | Honzík [ 27 črc 2007 18:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo jasně to musí vždyť od toho tam je aby sepnul jenže když ti sepne po deseti minutách po nastartování a pak sepnul pokaždé co jsi byť jen na chvilku zastavil. několikrát se mi stalo s filckou v zimě při - 15C že zapnul. To se mi u eska ještě nepovedlo. |
Autor: | kenny [ 27 črc 2007 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
mě se spouští jenom když ho fakt pořádně proženu nebo maximalně když skáču v koloně a to se sepne a během pul minuty se zas vypne a v pohodě to uchladi. A je pravda aby běžel i po vypnuti kličku je zbytečny. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |