fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Nejde proud do pal.čerpadla http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=12271 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Cossie [ 04 zář 2007 19:35 ] |
Předmět příspěvku: | Nejde proud do pal.čerpadla |
Ahoj, z ničeho nic přestal bráchovi jít proud do palivovýho čerpadla, nejde ani k pojistce . Nemá někdo nějaký tip nebo nápad kde by mohla být chyba, na co se podívat ? Předem díky za jakoukoli odpověď ![]() |
Autor: | Karel1 [ 04 zář 2007 21:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Relé je v pořádku ? Zkus propojit kontakt 30 + kontakt 87 a poslouchej jestli se rozběhne čerpadlo . Propoj to jenom na pár sekund ! Nebo vyndej relé čerpadla připoj kontakty 85 na minus , 86 na plus a když naměříš na kontaktech 30 + 87 nulový odpor je relé v pořádku . Pokud bude odpor nekonečný je relé KO . Proud na pojistce jsi kontroloval tak že jsi jeden hrot měřáku dal na pojistku a druhý na kostru , nebo jsi pojistku vyndal a hroty dal místo ní ? Taky by mohla být KO řídicí jednotka , ale snad to bude to relé nebo něco jiného ! |
Autor: | Ford [ 04 zář 2007 22:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co takhle nárazový spínač |
Autor: | Karel1 [ 05 zář 2007 00:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud měřil Cassie proud tak že dal jeden hrot měřáku na pojistku a druhý na kostru můžem nárazový spínač na 100% vyloučit , je totiž až za pojistkou . Jestli to ovšem měřil tak že pojistku vyndal a místo ní dal hroty měřáku , může jít o vadný nárazový spínač , nebo čerpadlo . Záleží jak to měřil . Ještě by to mohl dělat studený spoj v pojisťovce . |
Autor: | Cossie [ 05 zář 2007 07:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Relé jsem zkoušel měnit a žádná změna, pojistku jsem zkoušel tak, že jsem dal hroty místo ní. Čerpadlo napojený přes baterku jede v pohodě. Bráchovi se to stalo tak, že to chcíplo na křižovatce a asi na po 4. to natočil a ujel ještě cca 200m a znova to chcíplo a od tý doby už nic ![]() ![]() |
Autor: | Karel1 [ 05 zář 2007 11:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takhle to vypadá na vadný nárazový spínač , když jsi dal hroty místo pojistky . Ještě zkus dát jeden hrot na kostru a druhý na kontakt pro pojistku . Mělo by se ukázat napětí 12V , tím zjistíš jestli je pojisťovka OK . Když bude pojisťovka OK , dej jeden hrot na kostru , druhý na kontakt pojistky ( je to kontakt na kterém po vyndání pojistky není při zapnutém zapalování napětí ) měřák přepni na měření odporu , pokud naměříš nějaký odpor je nárazový spínač OK , v opačném případě je KO |
Autor: | Cossie [ 05 zář 2007 18:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky, přesně takhle pro blbce jsem to potřeboval napsat ![]() |
Autor: | Krtek-NA [ 06 zář 2007 13:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cossie píše: kde jsem ho před 14 dny měnil
![]() Tak na MKI mě právě čerpadlo trápilo, takže zas až tak zlatý to nebude. Ale musím napsat, že teda bylo ze sirky, ale původní odešlo. Jinak asi ten nárazák - odpojit a zkusit přemostit. ![]() |
Autor: | Cossie [ 06 zář 2007 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže nárazový spínač to není ![]() ![]() |
Autor: | Krtek-NA [ 07 zář 2007 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Před pojistkou je ještě relé, až nainstaluju autodata tak na to mrknu jak to tam je. Jinak je chyba v elektronice ![]() |
Autor: | Cossie [ 07 zář 2007 19:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže byl někde špatnej kontakt, už to fachá - jenže teď aby se s tim člověk bál jet, když nevim kde to bylo ![]() |
Autor: | Krtek-NA [ 08 zář 2007 12:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj. Pro jistotu bych to vedení vyměnil, pokudje auto jezdí jen tady tak je to pohoda, ale zařizovat dtah někde z Chorvatska ![]() ![]() |
Autor: | Fíkus [ 12 črc 2009 14:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když mi přestalo fungovat čerpadlo během jízdy, může být chyba v pojistkovce bo v relátku atd. nebo je to jasná chyba čerpadla? Ještě bych dodal že pár dní předtím se mi zhoršily starty, auto nechtělo chytnout, avšak když sem před nastartováním čerpadlo 2-3x natlakoval, tak to chytlo na brnk. |
Autor: | s_ebastian [ 18 črc 2009 14:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Máš tam zelený relé? |
Autor: | doubek [ 19 črc 2009 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
fikusi muže to bejt špatná propojka mezi čerpadlem a vývodem z nádrže bud je tam hadička nebo takoveej plastovej mezikus mě esko taky nechtělo chytat tak jsem shodil nádrž a ten plast byl ruplej a benzín tek za čerpadlem zase zpátky do nádrže tak jako tak musí čerpadlo z auta ven |
Autor: | doubek [ 19 črc 2009 10:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo a to co jsem psal platí jen v tom případě že čerpadlo se točí jestli ti nejede což bys slišel tak nejdřív zjisti jestli do něj jde štáva a pak se uvidí |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |