fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nejde proud do pal.čerpadla
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=12271
Stránka 1 z 1

Autor:  Cossie [ 04 zář 2007 19:35 ]
Předmět příspěvku:  Nejde proud do pal.čerpadla

Ahoj, z ničeho nic přestal bráchovi jít proud do palivovýho čerpadla, nejde ani k pojistce . Nemá někdo nějaký tip nebo nápad kde by mohla být chyba, na co se podívat ? Předem díky za jakoukoli odpověď :wink: - jedná se o Escort 1.6 CVH ´91, pokud se tu někdy řešilo tak se omlouvám, ale nenašel jsem....

Autor:  Karel1 [ 04 zář 2007 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

Relé je v pořádku ? Zkus propojit kontakt 30 + kontakt 87 a poslouchej jestli se rozběhne čerpadlo . Propoj to jenom na pár sekund ! Nebo vyndej relé čerpadla připoj kontakty 85 na minus , 86 na plus a když naměříš na kontaktech 30 + 87 nulový odpor je relé v pořádku . Pokud bude odpor nekonečný je relé KO .
Proud na pojistce jsi kontroloval tak že jsi jeden hrot měřáku dal na pojistku a druhý na kostru , nebo jsi pojistku vyndal a hroty dal místo ní ?

Taky by mohla být KO řídicí jednotka , ale snad to bude to relé nebo něco jiného !

Autor:  Ford [ 04 zář 2007 22:48 ]
Předmět příspěvku: 

a co takhle nárazový spínač

Autor:  Karel1 [ 05 zář 2007 00:29 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud měřil Cassie proud tak že dal jeden hrot měřáku na pojistku a druhý na kostru můžem nárazový spínač na 100% vyloučit , je totiž až za pojistkou . Jestli to ovšem měřil tak že pojistku vyndal a místo ní dal hroty měřáku , může jít o vadný nárazový spínač , nebo čerpadlo . Záleží jak to měřil .
Ještě by to mohl dělat studený spoj v pojisťovce .

Autor:  Cossie [ 05 zář 2007 07:22 ]
Předmět příspěvku: 

Relé jsem zkoušel měnit a žádná změna, pojistku jsem zkoušel tak, že jsem dal hroty místo ní. Čerpadlo napojený přes baterku jede v pohodě. Bráchovi se to stalo tak, že to chcíplo na křižovatce a asi na po 4. to natočil a ujel ještě cca 200m a znova to chcíplo a od tý doby už nic :( ( z toho jsem usuzoval, že to bude čerpaldo, protož tohle přesně udělalo dědovi, kde jsem ho před 14 dny měnil :roll: - zlatý Scorpio ..... ) díky za ten nárazový spínač, na ten jsem úplně zapoměl, doufám, že to bude ono

Autor:  Karel1 [ 05 zář 2007 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

Takhle to vypadá na vadný nárazový spínač , když jsi dal hroty místo pojistky . Ještě zkus dát jeden hrot na kostru a druhý na kontakt pro pojistku . Mělo by se ukázat napětí 12V , tím zjistíš jestli je pojisťovka OK . Když bude pojisťovka OK , dej jeden hrot na kostru , druhý na kontakt pojistky ( je to kontakt na kterém po vyndání pojistky není při zapnutém zapalování napětí ) měřák přepni na měření odporu , pokud naměříš nějaký odpor je nárazový spínač OK , v opačném případě je KO

Autor:  Cossie [ 05 zář 2007 18:09 ]
Předmět příspěvku: 

Díky, přesně takhle pro blbce jsem to potřeboval napsat :wink: - zítra vyzkouším, doufám, že to bude ono ...

Autor:  Krtek-NA [ 06 zář 2007 13:18 ]
Předmět příspěvku: 

Cossie píše:
kde jsem ho před 14 dny měnil :roll: - zlatý Scorpio ..... ) díky za ten nárazový spínač, na ten jsem úplně zapoměl, doufám, že to bude ono


Tak na MKI mě právě čerpadlo trápilo, takže zas až tak zlatý to nebude. Ale musím napsat, že teda bylo ze sirky, ale původní odešlo.
Jinak asi ten nárazák - odpojit a zkusit přemostit. :wink:

Autor:  Cossie [ 06 zář 2007 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

Takže nárazový spínač to není :cry: - dal jsem tam jinej a pořád nic, na pojistku to napětí nejde, zkoušel jsem to teda jen zkoušečkou se žárovkou, jelikož na měřáku mám špatný kabely .... - takže zbývá opravdu jen ta pojistkovka ? :smt100

Autor:  Krtek-NA [ 07 zář 2007 18:31 ]
Předmět příspěvku: 

Před pojistkou je ještě relé, až nainstaluju autodata tak na to mrknu jak to tam je. Jinak je chyba v elektronice :(

Autor:  Cossie [ 07 zář 2007 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

Takže byl někde špatnej kontakt, už to fachá - jenže teď aby se s tim člověk bál jet, když nevim kde to bylo :roll:

Autor:  Krtek-NA [ 08 zář 2007 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

jj. Pro jistotu bych to vedení vyměnil, pokudje auto jezdí jen tady tak je to pohoda, ale zařizovat dtah někde z Chorvatska :shock: tam už se třeba ten špatnej kontakt ani dohromady už nedá. Nebo nouzově natvrdo, třeba od světla. Blbý je, když se závada sama odstraní - takhle se mi právě chovalo čerpadlo na škopku MKI a po prodeji to zkolabovalo - a já chlapovi říkal, že to jezdí bez problému. :!:

Autor:  Fíkus [ 12 črc 2009 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

Když mi přestalo fungovat čerpadlo během jízdy, může být chyba v pojistkovce bo v relátku atd. nebo je to jasná chyba čerpadla? Ještě bych dodal že pár dní předtím se mi zhoršily starty, auto nechtělo chytnout, avšak když sem před nastartováním čerpadlo 2-3x natlakoval, tak to chytlo na brnk.

Autor:  s_ebastian [ 18 črc 2009 14:11 ]
Předmět příspěvku: 

Máš tam zelený relé?

Autor:  doubek [ 19 črc 2009 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

fikusi muže to bejt špatná propojka mezi čerpadlem a vývodem z nádrže bud je tam hadička nebo takoveej plastovej mezikus mě esko taky nechtělo chytat tak jsem shodil nádrž a ten plast byl ruplej a benzín tek za čerpadlem zase zpátky do nádrže tak jako tak musí čerpadlo z auta ven

Autor:  doubek [ 19 črc 2009 10:20 ]
Předmět příspěvku: 

jo a to co jsem psal platí jen v tom případě že čerpadlo se točí jestli ti nejede což bys slišel tak nejdřív zjisti jestli do něj jde štáva a pak se uvidí

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/