fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

STARTOVACI KABELY
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=1271
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 26 pro 2004 20:18 ]
Předmět příspěvku:  STARTOVACI KABELY

MUZETE MI NEKDO PORADIT JAKY MAJI MIT ODPOR DIK ZA ODPOVED

Autor:  Ondrej [ 26 pro 2004 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

podle me by startovaci kabel mel mit nulovej odpor, je to jenom kus dratu.

Autor:  dj.DEKL [ 26 pro 2004 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

Podle mě několik kOhmů

Autor:  Psycho [ 26 pro 2004 21:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: STARTOVACI KABELY

KASETEAM píše:
MUZETE MI NEKDO PORADIT JAKY MAJI MIT ODPOR DIK ZA ODPOVED

Startovacíma kabelama myslíš od cívky ke svíčkám nebo startovací jakožto propojovací když ti nejde nastartovat?Asi myslíš ty zapalovací,co?

Autor:  Standa [ 27 pro 2004 07:38 ]
Předmět příspěvku: 

Startovací kabely mají opravdu nulový odpor. Jestli myslíš zapalovací kabely ta se podívej zde: http://fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1245

Autor:  Návštěvník [ 27 led 2005 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

Pánové nulový odpor neexistuje !!! Ani nejlepší supravodiče podchlazené na -220°C nemají nulový odpor. Ale pokud jde o startovací kabely, běžným Ohmmetrem se to měří těžko. Je to jen kus měděného drátu na konci s klipsem. A věřte mi že 100 Ampér, které je schopná baterie nárazově dodat se protlačí přes jakýkoliv vodič. Takže bych to neřešil. Já mám kable z tesca za 250 peněz a fungujou stoprocentně.

Autor:  johan [ 27 led 2005 15:16 ]
Předmět příspěvku: 

To je nejake zmatene. O SKUTECNE nulovem odporu se tady nema cenu dohadovat, jsme na foru ohledne aut, ne na diskuzi jaderne fakulty. Baterie spickove dodava rozhodne vic nez je 100 A, pri startu rozhodne pres 150, spis 200 a u vetsich motoru asi i vic. A prave takovehle velke proudy se "neprotlaci" pres jakykoli drat, ale u tenciho kabelu (ma prave vetsi odpor) budou velke ztraty... Na velke proudy potrebuju tlustej drat.

Autor:  MV [ 28 led 2005 07:30 ]
Předmět příspěvku: 

Kabely dlouhý 4m (tzn. 2m jeden kabel) při průřezu 10mm2 ("Tesco" apod. kabely tolik ani mít nebudou) mají odpor asi 7mOhm. Takže při 100A na nich ztratíš 0,7V plus úbytky na napojení drátu do dvorek, kontaktech aku apod. Kabely se doporučujou aspoň těch 10mm2 (při 6mm2 je úbytek na odporu kabelu už skoro 1,2V/100A). Já mám kabely 16mm2 a tím nastartuješ cokoliv. Osobně jsem je nepoužil, nastartuju kdykoliv, ale hodí se na pomoc ostatním. Zejména u dieselů má startér pořádnej odběr.

Autor:  ACEMajky [ 28 led 2005 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo, mam 200A z baumaxu a kdyz jsem mel diesela motor KO, tak jsem je i v zime pri -10 dokazal privest skoro do tekuteho stavu - neverim tomu, ze maji 200A - stali asi 150,-

Autor:  Dave [ 29 led 2005 13:49 ]
Předmět příspěvku: 

ACEMajky píše:
Jojo, mam 200A z baumaxu a kdyz jsem mel diesela motor KO, tak jsem je i v zime pri -10 dokazal privest skoro do tekuteho stavu - neverim tomu, ze maji 200A - stali asi 150,-

Třeba snesou ale jen jednou :lol:

Autor:  ACEMajky [ 29 led 2005 22:43 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo, tak nejak to asi bude, nej je udelat kabely ze svarecich kabelu pry? - ale na druhou stranu, zalezi taky na klestich ne? - kdyz se kleste budou dotykat jenom hranou, tak ej to mnohem menci plocha, tak na co velky prurez kabelu


To je jako ted doma resim zasuvky a vypinace jaky koupit, budou jako drive pridelani kabelu pod sroubek, nebo jenom se skvirkou, kam se kabel zasune a je to - ale uvnitr je plisek s dirkou a ten kabel toho plisku se dotyka jenom hranou, tak na co tak velky prurezy kabelu... - takze vazuju, ze budu radeji pripojivat zasuvky a vypinace prez ty sroubovaci svorky

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/