fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Auto cukalo a zastavilo a vypnul motor.Prosim o POMOC!!!!!!!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=1273
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 26 pro 2004 23:51 ]
Předmět příspěvku:  Auto cukalo a zastavilo a vypnul motor.Prosim o POMOC!!!!!!!

Stala se mi následující věc:
Mám Escorta ´96. Při jízdě najednou začalo auto cukat až se úplně zastavilo. Pohasli světla a vypnul motor. Svítila kontrolka airbagu. Při zapnutí všech blinker se rychlost blikání kontrolky 4 blinkru postupně zrychlovala až úplně svítila. Auto nešlo vůbec nastartovat. Po roztažení bylo vše OK ale asi po 10 km se to vše opakovalo.
Před tím vším jsem si všiml,že za jízdy párkrát začala blikat kontrolka imobilizéru.
Nevíte někdo co s tím může být????
Moc děkuju!!!!!!!!!


Zmente si Predmet tematu!!!! Takhle nikdo nepozna na prvni podled, co v tematu hledat :lol: - moderator

Autor:  Standa [ 27 pro 2004 08:07 ]
Předmět příspěvku: 

Celkem bych si tipnul na studené spoje v pojistkové skříňce.

Autor:  Návštěvník [ 28 pro 2004 23:59 ]
Předmět příspěvku: 

Dík za odpověď, ale že by se to objevilo až teď? Esco mám 3 měsíce a žádný problémy nebyly. :-(

Autor:  dj.DEKL [ 29 pro 2004 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

Když jsem koupil Esco tak mi vše fungovalo a asi za 2měsíce mi přestal fungovat větrák topení+klima -> studeňák v pojistkovce... pořádně jsem to všechno proletoval a zatím - 1,5roku klid 8)

Autor:  Návštěvník [ 04 led 2005 12:18 ]
Předmět příspěvku: 

Měl jsem obdobnou závadu na svém Escortu, doporučoval bych nejdříve zkontrolovat hlavní přívod k alternátoru a starteru popř.hlavní + kabel od baterie (popř. pomocnou poj.skříňku u akumulátoru-dotažení poj. a pod.). U mne to bylo
zlomené oko hl.přívodu k alternátoru, tudíž auto nedobíjelo a když pokleslo napětí v akumulátoru řídící jednotka vyřadila některé okruhy vč. čerpadel. Když se aku vzpamatoval zase jsem nastartoval a chvíli jel. Přišel jsem na to až když jsem vzal ten kabel do ruky. Pokud se podaří nastartovat šlo by, případně, pomocí voltmetru změřit na aku dobíjecí napětí(13,8 - 14,3 V). Když to tam nebude je to špatné. Pokud to bude vše v pořádku, potom by to skutečně mohla být i hlavní poj.skříňka(studené spoje).

---------------------------------------------------------------
Ford ESCORT Combi 1,6 16v - 66kW 1995

Autor:  Návštěvník [ 06 led 2005 22:17 ]
Předmět příspěvku: 

Od závady jsem s Escem 3x jel (3x asi 20 Km) a bylo vše v pořádku. Mrknu na všechno co tu píšete a jsem zvědavý, jestli něco objevím. Zatím všem dík.

Autor:  Návštěvník [ 13 led 2005 10:08 ]
Předmět příspěvku:  Cukání , pak stop

Jo , řešil jsem to minulý týden , je to super pocit když auto začne jen tak poblikávat kontrolkama ABS , Airbagy , bomba . . . .
Měl jsem po havárce načnutý kabel u altíku a pak když jsem na něj sáhnul tak už upadl . Po výměně očka vše ready . . . [/quote]

Autor:  Návštěvník [ 15 úno 2005 09:28 ]
Předmět příspěvku: 

přesně stejný problém (jak kdybych v tom autě seděl)
přesně stejná příčina - ulomené očko u kabelu k alternátoru :-)

Autor:  B1rck0ff [ 15 úno 2005 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

hmmmm... to by vysvětlovalo, proč mi Esco dvakrát při dojezdu s bržděním a vyhozením rychlosti chcíplo... (předpokládám, že to není nějaká verze parkovacího asistenta, co sám vypne motor :)
Zkusim se mrknout na to zatrolený očko..

Autor:  deekay [ 20 úno 2005 00:49 ]
Předmět příspěvku: 

B1rck0ff píše:
hmmmm... to by vysvětlovalo, proč mi Esco dvakrát při dojezdu s bržděním a vyhozením rychlosti chcíplo... (předpokládám, že to není nějaká verze parkovacího asistenta, co sám vypne motor :)
Zkusim se mrknout na to zatrolený očko..


todle muze delat imho i volnobeznej ventil...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/