fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Otáčkoměr na 1.8d
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=13142
Stránka 1 z 1

Autor:  wiguf [ 24 říj 2007 19:41 ]
Předmět příspěvku:  Otáčkoměr na 1.8d

Zdravím, mám přistrojovku bez otackomeru, kdybych tam dal tu s otáčkoměrem, nevíte někdo jak to zapojit?(rok 1991)

Btw-máte někdo zkušenosti dát předek(svetla, naraznik, kapotu) z mk7 na mk 5? Je s tim nejaky problem?

Dále -je nějaký rozdíl v pŘedních blatnících mezi mk5 a mk7 krome vylisu na blinkr?
diky,tak trochu jsem boural...

Autor:  Wizzy [ 25 říj 2007 07:49 ]
Předmět příspěvku: 

Podle toho, co píšeš v podpisu bych to celé hodil do šmelcu, protože tě to bude stát tolik peněz jako nové Esco a ještě si koupíš lepší. (1.4 v kombajnu, to musí žrát jako dvanácsettrojka a taky tak jet...)
ale pokud to děláš z přesvědčení, tak k věci - mk5 má čumák prostě jiný, než mk7, musel bys tam řešit jinak úchyty na blatník, jinak chycené světla... Koukal jsem na nové díly, blatníky tak po devíti stovkách, kapota za třia půl, nárazník dva a půl, nástřik bych počítal tak osm, světla po dvou...

(mk7 kombíky i na tipcarsu začínají s cenou kolem třiceti. když si vezmu to, co vrazíš do přestavby (a to ještě nepočítám to "...celej rezovatej a nejede..." ) a přidám nějaké peníze za tu bouračku, fakt bych o tom přemýšlel)

Autor:  schumacher [ 25 říj 2007 08:06 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy má pravdu ,do toho bych asi taky nešel, opravovat nebo dělat přestavbu ,raději bych šel do něčeho novějšího, oprava by byla dost drahá

Autor:  wiguf [ 25 říj 2007 08:06 ]
Předmět příspěvku:  Auto

Čau, neni to na ten v profilu, nebo vlastně je teď už sem ho tam přidal, 1,4i je minulost, je to na 1,8D a mam možnost na něj sehnat točkoměr, ale nevim jak se zapojuje?? jestli na signál z altíku, nebo na ňákýho šneka bo tak. Je to MKV a slyšel sem že to neni problém přebouchat na MKVII předek, mam teď nabídku právě na ten MKVII, tak bych to rovnou faceliftoval : ) Dík za rady

Autor:  Wizzy [ 25 říj 2007 08:25 ]
Předmět příspěvku: 

Otáčkoměr na dieslu bere signál z altíku, ale konkrétněji ti poradí nějaký dehtomaster, já jezdím na krmivo do letlampy. Osobně bych mk5 na mk7 nepředělával, mě se čumák na mk5 docela líbí a když se pěkně udělá, je to hezké, když seženež RS nárazník a světla. Na mk7 se žádná rs varianta nedělala, což mě docela mrzí. Nu ale pokud to opravdu chceš udělat a máš možnost mít lacino dárce orgánů, tak proč ne. Udělat lze (až na známé výjimky) lze opravdu vše.

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 26 říj 2007 15:12 ]
Předmět příspěvku: 

No to by mě taky zajímal FUNKČNÍ otáčkoměr na 1.8d Mk4 89.Ukazuje pořád stejně - 0. Na jakou pojistku je vlastně zapojen- a kolik se ještě oplatí dát někde na vrakáči, aby ze mě neudělali blba? Zas tak nutně po něm netoužím...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/