fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Čidlo teploty pro budík-jinde
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=13691
Stránka 1 z 1

Autor:  Dimon [ 18 lis 2007 19:14 ]
Předmět příspěvku:  Čidlo teploty pro budík-jinde

Zdravím všechný, mám menší problem - nešel mi budík na teplotu tak jsem si pustíl do výměny čidla a zjistil jsem že mám ještě jedno čidlo na horní hadíce co vede od chladiče k termostatu.Zkusil jsem proklemovat kontakty na spodním čidle( pro větrak a budík) a větrak se neroztočil ale při proklemovaní toho čidla na hadice větrak vesele se roztočil, tak teď nevim ktere čidlo mám měnít????? :shock:
Pardon-jedná se o Zetec 1.8 16V 105K Orion 1993 rok

Autor:  Wizzy [ 18 lis 2007 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

No de facto jsi "přišel na to", že to čidlo na hadici je termospínač pro ventilátor na chladiči. Čidlo dole na termostatu je jen pro budík. Tak je to spravně, tak to ma byt.

Autor:  Dimon [ 18 lis 2007 19:21 ]
Předmět příspěvku:  Čidlo teploty pro budík

Wizzy píše:
No de facto jsi "přišel na to", že to čidlo na hadici je termospínač pro ventilátor na chladiči. Čidlo dole na termostatu je jen pro budík. Tak je to spravně, tak to ma byt.

Dikec, Wizzy, už jsi mně nepřimo zachránil nešel mi motor a díky tvemu přispěvku jsem objevil lambdu-KO. Tak že deď jezdím bez ní.Jo, jak dlouho můžu tak jezdit a co připadně může taková jízda způsobít(mimi ukrutné spotřeby), dík.

Autor:  Wizzy [ 18 lis 2007 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

No zas tak moc do toho nesvítím, ale řekl bych, že s odpojenou lambdou si tam řídící jednotka bude "domýšlet" nějaké tabulkové hodnoty, které sice neodpovídají reálu, ale lepší jak nic. Spotřeba s tím určitě bude větší a krapet nižší výkon. Nějakou dobu to asi moc vadit nebude, ale dlouhodobě bych to tak raději neprovozoval. Když jde do válců pořád moc bohatá směs, jednak se část paliva dostává do oleje a zhoršuje jeho mazací vlastnosti, což by v extrémním případě mohlo mít pro motor fatální důsledky a pak to moc dobře nedělá katalyzátoru.
Nová lambda pro Zetec je celkem drahá záležitost, ale dá se pořídit i univerzál tak za třetinu ceny a je to určitě lepší, než jezdit bez ní.

Autor:  Dimon [ 19 lis 2007 14:12 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
No zas tak moc do toho nesvítím, ale řekl bych, že s odpojenou lambdou si tam řídící jednotka bude "domýšlet" nějaké tabulkové hodnoty, které sice neodpovídají reálu, ale lepší jak nic. Spotřeba s tím určitě bude větší a krapet nižší výkon. Nějakou dobu to asi moc vadit nebude, ale dlouhodobě bych to tak raději neprovozoval. Když jde do válců pořád moc bohatá směs, jednak se část paliva dostává do oleje a zhoršuje jeho mazací vlastnosti, což by v extrémním případě mohlo mít pro motor fatální důsledky a pak to moc dobře nedělá katalyzátoru.
Nová lambda pro Zetec je celkem drahá záležitost, ale dá se pořídit i univerzál tak za třetinu ceny a je to určitě lepší, než jezdit bez ní.

Dík!

Autor:  Mišan26 [ 14 kvě 2009 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

co mám mproklemovat přesně abych zkusil zda mi sepne ventilátor nebo je v cudu. dik

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/