fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Vadna baterka? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=14063 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | h4gis [ 08 pro 2007 09:50 ] |
Předmět příspěvku: | Vadna baterka? |
Dneska jsem opet nenstrtovat, baterka přes noc hin(sotva točila). tak jsem si to startnul přes kabely. po ujeti 5km baterka plně nabita? chapete to? po 5 km jsem startoval znovu. nádhera hned to naskočilo.. |
Autor: | Krtek-NA [ 08 pro 2007 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono pak stačí krátké zotavení a motor už nebyl tak tuhej, ale kdyby ti to blbě chytalo, tak by jsi stejně moc pokusů z ní nedostal, protože za tech pět min se dobije jen trochu. |
Autor: | h4gis [ 08 pro 2007 15:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
mnu junže jak je možne že nemužu nastartovat. bidne to toči, jak před smrti, a když to nastartuju přes kabely. pak je baterka bych si dovolil řict, plně nabita? jelikož sem to hned okoštovl. po 5 minutach, co jsem auto startnul přes kabely. tak jsem ho chcipnul. byl jsem zvědavy jestli nastartuju. a ejhle naskočilo to jak nic. tak jsem vyzkoušel tapnot ventilator, vyhřivani skla zapl jsem si radio. což s mou 200w tubou a 2x 160w bočnimi 3 pasmovyma reprama cosik papa. , taky sem zapl dalkove hodil blinkr a baterka se chovala jak čerstvě po nabití? kde teda muže byt zrada? co takhle kabely od baterky ke starteru? nebo nějake relatko? |
Autor: | Honzík [ 08 pro 2007 15:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
vypadá to že ti odešel jeden článe v baterce my jsme tohle řešili na 120l minulej rok a nakonec jsme vydedukovali že jeden článek při startu neudržel napětí a motor se na startér jen tak převaloval po napíchnutí na nabíječku stačilo tak 10-20min. nabíjení a barerka točila jak steklá. |
Autor: | catrr [ 08 pro 2007 16:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vím že to tím nemáš ale mne to způsobovalo rádio a to konkrétně ty dva dráty na eurokonektoru co jsou navíc.Nechal jsem tam jen + na pamět a radio a kostru jinak vše ven. |
Autor: | zdenal8 [ 08 pro 2007 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to určitě baterkou. Mám úplně stejnou zkušenost. Taky to chytlo až přes kabely a po 5ti minutách to chytlo bez problému. Pak sem jí dal znova nabít a v pohodě. Ale po tejdnu se to objevilo znova tak sem koupil novou. Po výměně chodí všechno bez problému. |
Autor: | maspe [ 09 pro 2007 03:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě takhle zlobila baterka (70 Ah) a byla mrtvá. Když jsem ji dal na nabíječku, po chvilce brala jen 1A. Do 3 hodin po odstavení jsem vždy nastartoval, ale ráno už ne. Když jsem se podíval dovnitř, jeden článek měl úplně rozsypaný (a tím pádem i zkratovaný) desky. |
Autor: | h4gis [ 09 pro 2007 09:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak ju ja teda kopim baterku. slyšel jsem na forku že jsou baterky i přimo pro ropaky, nemate nějaky odkaz? |
Autor: | h4gis [ 09 pro 2007 12:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak sem se juknul pod kapotu a juknul se co mam za baterku mam tam baterku ~ Delphi s68alf 68Ah 480a STANDARD Kapacita Obj.číslo Start.proud Start.proud Rozměr MOC Vysvětlivky Ah A EN A DIN d x š x v 40 S40AL 300 150 207x175x175 612,- S = STANDARD 45 S45AL 330 180 207x175x175 1348,- 40 = Ah 45 S45ALF 330 180 207x175x175 1451,- A = PLUS PRAVÝ 45 S45AT 330 210 207x175x190 1510,- B = PLUS LEVÝ 45 S45BL 330 180 207x175x175 1434,- L = v 175 mm 55 S55AL 390 210 242x175x175 1655,- T = v 190 mm 55 S55ALF 390 210 242x175x175 1868,- F = FORD 55 S55AT 390 230 242x175x190 1655,- 55 S55BL 390 210 242x175x175 1868,- 55 S55BT 390 230 242x175x190 1868,- 68 S68AL 480 270 277x175x175 2194,- 68 S68ALF 480 270 277x175x175 2259,- 68 S68AT 480 260 277x175x190 2259,- 68 S68BL 480 270 277x175x175 2259,- 68 S68BT 480 260 277x175x190 2259,- 75 S75AL 600 300 277x175x175 2390,- 75 S75BL 600 300 277x175x175 2470,- 90 S90AL 630 350 381x175x175 2684,- a jak jsem zjistil ma startovaci proud 270A ? ještě nevim jestli je to velka nebo mala hodnota pro mojeho ropaka 1.8 ale jak se divam na Baterii Varta tak ma startovaci proud 640A takže asik už vim a nebudu vahat ve výběru značky viz. link http://www.battery.cz/autobaterie-varta ... 17-2-v1631 |
Autor: | dj.DEKL [ 09 pro 2007 12:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám Akumu 60Ah a ta má 600A |
Autor: | h4gis [ 09 pro 2007 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
600A startovací? |
Autor: | Honzík [ 09 pro 2007 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je jak u naklaďáku |
Autor: | dj.DEKL [ 09 pro 2007 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to vybíjecí proud při -18°C ČSN EN mrkni sem Mám Akumu Comfort 560 517 060 |
Autor: | h4gis [ 10 pro 2007 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
dj... o dikes... mno vidim že akuma podle parametru se varte vyrovna... jsi s ni spokojeny? jake maš kontakty? ploche (Ford) nebo kulate? pěkné ceny maji. |
Autor: | dj.DEKL [ 10 pro 2007 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám jí asi dva roky a zatím pohoda Kontakty mám klasický kulatý. |
Autor: | metel [ 13 pro 2007 00:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Určitě problem vyřeší jina baterka , a poslední pomoc jsem slyšel vzyt baterku a obratit ji zuru nohama že se ty ulomky z desek uloží po celem dnu a nedotykaj se toho špatneho članku a neskratuje ho "zatim jsem to neskoušel" pry to pomuže |
Autor: | metel [ 13 pro 2007 00:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak se říka zima ukaže |
Autor: | h4gis [ 15 pro 2007 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak dneska sem si koupil baterečku VARTU 74A 640 hi mno je to poznat =) stala me 3 300,- |
Autor: | metel [ 15 pro 2007 23:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to je super že zas maka vše jak ma, ja píši jen jak jsem psal baterku vzhuru tak bud se baterka zlepší a nebo uplně krank je to 50 NA 50% |
Autor: | Návštěvník [ 16 pro 2007 23:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
h4gis píše: Tak dneska sem si koupil baterečku VARTU 74A 640 hi mno je to poznat =) stala me 3 300,- To je dost ja sem loni kupoval 75/720 a ta stala 3333,za tuhle 74/680 tam chteli 2800kc.
|
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |