fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vadna baterka?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=14063
Stránka 1 z 2

Autor:  h4gis [ 08 pro 2007 09:50 ]
Předmět příspěvku:  Vadna baterka?

Dneska jsem opet nenstrtovat, baterka přes noc hin(sotva točila). tak jsem si to startnul přes kabely. po ujeti 5km baterka plně nabita? chapete to? po 5 km jsem startoval znovu. nádhera hned to naskočilo.. :roll:

Autor:  Krtek-NA [ 08 pro 2007 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

Ono pak stačí krátké zotavení a motor už nebyl tak tuhej, ale kdyby ti to blbě chytalo, tak by jsi stejně moc pokusů z ní nedostal, protože za tech pět min se dobije jen trochu. :wink:

Autor:  h4gis [ 08 pro 2007 15:17 ]
Předmět příspěvku: 

mnu junže jak je možne že nemužu nastartovat. bidne to toči, jak před smrti, a když to nastartuju přes kabely. pak je baterka bych si dovolil řict, plně nabita? jelikož sem to hned okoštovl. po 5 minutach, co jsem auto startnul přes kabely. tak jsem ho chcipnul. byl jsem zvědavy jestli nastartuju. a ejhle naskočilo to jak nic. tak jsem vyzkoušel tapnot ventilator, vyhřivani skla zapl jsem si radio. což s mou 200w tubou a 2x 160w bočnimi 3 pasmovyma reprama cosik papa. , taky sem zapl dalkove hodil blinkr a baterka se chovala jak čerstvě po nabití? :evil:



kde teda muže byt zrada? co takhle kabely od baterky ke starteru? nebo nějake relatko?

Autor:  Honzík [ 08 pro 2007 15:41 ]
Předmět příspěvku: 

vypadá to že ti odešel jeden článe v baterce my jsme tohle řešili na 120l minulej rok a nakonec jsme vydedukovali že jeden článek při startu neudržel napětí a motor se na startér jen tak převaloval po napíchnutí na nabíječku stačilo tak 10-20min. nabíjení a barerka točila jak steklá.

Autor:  catrr [ 08 pro 2007 16:39 ]
Předmět příspěvku: 

Vím že to tím nemáš ale mne to způsobovalo rádio a to konkrétně ty dva dráty na eurokonektoru co jsou navíc.Nechal jsem tam jen + na pamět a radio a kostru jinak vše ven.

Autor:  zdenal8 [ 08 pro 2007 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

Je to určitě baterkou. Mám úplně stejnou zkušenost. Taky to chytlo až přes kabely a po 5ti minutách to chytlo bez problému. Pak sem jí dal znova nabít a v pohodě. Ale po tejdnu se to objevilo znova tak sem koupil novou. Po výměně chodí všechno bez problému.

Autor:  maspe [ 09 pro 2007 03:36 ]
Předmět příspěvku: 

Mě takhle zlobila baterka (70 Ah) a byla mrtvá. Když jsem ji dal na nabíječku, po chvilce brala jen 1A. Do 3 hodin po odstavení jsem vždy nastartoval, ale ráno už ne. Když jsem se podíval dovnitř, jeden článek měl úplně rozsypaný (a tím pádem i zkratovaný) desky.

Autor:  h4gis [ 09 pro 2007 09:47 ]
Předmět příspěvku: 

tak ju ja teda kopim baterku. slyšel jsem na forku že jsou baterky i přimo pro ropaky, nemate nějaky odkaz? :-D

Autor:  h4gis [ 09 pro 2007 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

tak sem se juknul pod kapotu a juknul se co mam za baterku :-D

mam tam baterku ~ Delphi s68alf 68Ah 480a


STANDARD

Kapacita Obj.číslo Start.proud Start.proud Rozměr MOC Vysvětlivky
Ah A EN A DIN d x š x v
40 S40AL 300 150 207x175x175 612,- S = STANDARD
45 S45AL 330 180 207x175x175 1348,- 40 = Ah
45 S45ALF 330 180 207x175x175 1451,- A = PLUS PRAVÝ
45 S45AT 330 210 207x175x190 1510,- B = PLUS LEVÝ
45 S45BL 330 180 207x175x175 1434,- L = v 175 mm
55 S55AL 390 210 242x175x175 1655,- T = v 190 mm
55 S55ALF 390 210 242x175x175 1868,- F = FORD
55 S55AT 390 230 242x175x190 1655,-
55 S55BL 390 210 242x175x175 1868,-
55 S55BT 390 230 242x175x190 1868,-
68 S68AL 480 270 277x175x175 2194,-
68 S68ALF 480 270 277x175x175 2259,-
68 S68AT 480 260 277x175x190 2259,-
68 S68BL 480 270 277x175x175 2259,-
68 S68BT 480 260 277x175x190 2259,-
75 S75AL 600 300 277x175x175 2390,-
75 S75BL 600 300 277x175x175 2470,-
90 S90AL 630 350 381x175x175 2684,-

a jak jsem zjistil ma startovaci proud 270A ? ještě nevim jestli je to velka nebo mala hodnota pro mojeho ropaka 1.8 ale jak se divam na Baterii Varta tak ma startovaci proud 640A :shock: takže asik už vim a nebudu vahat ve výběru značky viz. link http://www.battery.cz/autobaterie-varta ... 17-2-v1631 :wink:

Autor:  dj.DEKL [ 09 pro 2007 12:45 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám Akumu 60Ah a ta má 600A :wink:

Autor:  h4gis [ 09 pro 2007 13:11 ]
Předmět příspěvku: 

600A startovací? :-D

Autor:  Honzík [ 09 pro 2007 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

to je jak u naklaďáku

Autor:  dj.DEKL [ 09 pro 2007 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

Je to vybíjecí proud při -18°C ČSN EN

mrkni sem

Mám Akumu Comfort 560 517 060

Autor:  h4gis [ 10 pro 2007 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

dj... o dikes... mno vidim že akuma podle parametru se varte vyrovna... jsi s ni spokojeny? :shock: jake maš kontakty? ploche (Ford) nebo kulate? pěkné ceny maji. :lol:

Autor:  dj.DEKL [ 10 pro 2007 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

Mám jí asi dva roky a zatím pohoda 8) Kontakty mám klasický kulatý.

Autor:  metel [ 13 pro 2007 00:09 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě problem vyřeší jina baterka , a poslední pomoc jsem slyšel vzyt baterku a obratit ji zuru nohama že se ty ulomky z desek uloží po celem dnu a nedotykaj se toho špatneho članku a neskratuje ho "zatim jsem to neskoušel" pry to pomuže

Autor:  metel [ 13 pro 2007 00:14 ]
Předmět příspěvku: 

Jak se říka zima ukaže :!: :!: :!:

Autor:  h4gis [ 15 pro 2007 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

Tak dneska sem si koupil baterečku :lol: VARTU 74A 640 hi mno je to poznat =) stala me 3 300,- :o

Autor:  metel [ 15 pro 2007 23:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je super že zas maka vše jak ma, ja píši jen jak jsem psal baterku vzhuru tak bud se baterka zlepší a nebo uplně krank je to 50 NA 50% :-D :oops: :oops:

Autor:  Návštěvník [ 16 pro 2007 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

h4gis píše:
Tak dneska sem si koupil baterečku :lol: VARTU 74A 640 hi mno je to poznat =) stala me 3 300,- :o
To je dost ja sem loni kupoval 75/720 a ta stala 3333,za tuhle 74/680 tam chteli 2800kc.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/