fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Jednoparabolové vs. dvouparabolové světlo http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=14492 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Peetty [ 05 led 2008 02:45 ] |
Předmět příspěvku: | Jednoparabolové vs. dvouparabolové světlo |
Jaký je rozdíl v zapojení u těchto dvou druhů světel? U jednoparabolového svítí zvlášť potkávací a při přepnutí zvlášť dálkové světlo. Předpokládám, že u dvouparabolového tomu tak není a dálková světla svítí společně s tlumenýma. Docela by mě zajímalo, kde se to liší. Jestli je to už řešené někde u pojistkové skříňky, nebo je to přímo v páčkách. |
Autor: | Krtek-NA [ 05 led 2008 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hlavně na to musíš mít světla, je to perfektní v noci, prtože na dálkový vidíš i blítko před auto. Řešený to maj asi v páčkách, protože přepnutím na dálkový nesmíš přerušit okruh potkávacích a relé dělaj jen to co jim řekne ovládací okruh. Takže páčky |
Autor: | dj.DEKL [ 05 led 2008 11:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Někde se to tu řešilo, ale nemůžu to najít Mohla by stačit dioda+kondík někam k relé... |
Autor: | Karel1 [ 05 led 2008 12:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
V páčkach rozdíl nebude . Podle schématu tam je navíc dioda a relé . |
Autor: | maslo [ 08 led 2008 00:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pri dvojvlaknovych ziarovkach nemozu sucasne svietit obidve vlakna(stretavacie, dialkove) lebo by sa "roztavila" ziarovka. Dedko ma fiat 131 a tam su dvojparabolove svetla avsak nie halogeny, a tam pri zapnutych dialkovych svietie 4 paraboly, avsak iba jedno vlakno v kazdej ziarovke |
Autor: | Wizzy [ 08 led 2008 08:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono se taky počítá s tím, že ve dvouparabolových světlech nebudou dvouvláknové H4, že jo |
Autor: | skaldal [ 08 led 2008 09:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel1 píše: V páčkach rozdíl nebude . Podle schématu tam je navíc dioda a relé . Přesně tak, to by pak museli dělat víc druhů páček Spec. páčky na XR/RS jsem ještě nikde neviděl, jsou jen 4 druhy.
|
Autor: | Jimmy [ 08 led 2008 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Každopádně dá se to vyřešit dvěma způsoby: Buď dioda do páček a to tak, že když se zapnou dálkové, tak dioda "pustí" proud i do potkávacích a nebo druhá varianta: použít jednu diodu do každého světla, která by "pouštěla" proud z žárovky v dálkových do žárovky v potkávacích. No a pak ještě třtí varianta a to je originál zapojení XR/RS |
Autor: | Jimmy [ 08 led 2008 12:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak mi to nedalo a šel jsem se na to mrnkout do auta. A dá se to tak udělat pomocí té diody. Když pomalu přepínám páčku na dálkové, tak v momentě, kdy se rozsvítí dálkové, ještě pořád svítí potkávací, takže tam není žádný "mrtvý bod", kdy by nesvítila ani jedna žárovka. |
Autor: | škodná [ 09 led 2008 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
čau lidi myslím si že je to trochu jinak.Podle zkušeností s čtyřkama v předu je to tak,že na vnějších světlech jsou H4 a na vnitřních H1 nebo H7.V momentě přepnutí na dálková se rosvítí ve všech světlech dálkový a při přepnutí na tlumený svítí pouze vější světla s H4-kami a to tlumeně.Je sice pravda ,že se to dá řešit,ale podle mě je to zbytečný,už kvůli STK |
Autor: | Jimmy [ 09 led 2008 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak pokud jsou v RS/XR světlech H4 a H1(H7), tak je úplně jednoduché to zapojení. Prostě propojit drátem tu H1(H7) s drátkem, který vede proud na dálkové na té H4. Nechápu co jsi myslel tím STK. Pokud vím, tak na STK je vůbec nezajímají dálková světla - vůbec je nezapínají, jen tlumené jestli neoslňují a mají obě stejný kužel. |
Autor: | dj.DEKL [ 09 led 2008 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám ale pocit že u RS lamp svítí pořád na H4 jenom tlumený a přidají se pouze H1 dálkový... |
Autor: | Karel1 [ 09 led 2008 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejlepší by bylo kdyby se ktomuto tématu už konečně vyjádřil nějaký RSák . Podle mě budou svítit 4 dálkový , nechápu proč by dávali žárovku pro dálku jinam , pak by tam nemuseli dávat kvůli potkávacím H4 , ale stačila by H3 . |
Autor: | Krtek-NA [ 10 led 2008 09:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ale pořád vám budou svítit obě vlákna na H4, nebo to nechápu???? Původně jsem myslel, že myslíte parabolu s 2x H1(jako to mám já) a na dálkový svítěj všechny čtyři žárovky. To se omlouvám za to nahoře - nepochopil jsem téma |
Autor: | mrazik [ 10 led 2008 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
DjDekl ma pravdu. V RS lampach jsou tlumene a dalkove oddelene a pokud prepnete packu na dalkove, sviti spolecne s tlumenyma. Karel1 to jsou prave RS svetla a tim se prave lisi, ze to maji oddelene. Tady je dukaz : |
Autor: | Plazák [ 10 led 2008 11:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
No a teď to Marek prodá a už nebude co ukazovat... |
Autor: | Puhla [ 11 led 2008 21:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak už vím co jdu zítra dělat.Tedy jeslli jsem to pochopil správně. Já elektrika,to zase bude pojistek |
Autor: | PH [ 12 led 2008 03:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak u sirky je to tak jak bylo psano. H4 a H1, potkavacky sviti H4 tlumene a dalkove u obou (H4 dalka + H1). Pri svetelne houkacce sviti obe vlakna u H4 i H1 |
Autor: | Krtek-NA [ 12 led 2008 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co ta žárovka potom vydrží, když svítí obě vlákna. U Sierry bych na to dával bacha, já joko vostrej tuner (kdysi) jsem si do sirky koupil ty 100W žárovky........ Paraboly v hajzlu spálený. Když budou svítit obě vlákna najednou, udělaj to samý a potom to nahovno svítí. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |