Tak a je to namontované a funguje to
skvěle. Navíc jsem si k tomu namontoval i kontrolku rozsvícených světel. Nejhorší je najít ty pravé dráty.
Potřeboval jsem: Přívod spínací skříňka svorka č. 15.
Vypínač světel - levá páčka (napojeno paralelně)
Přívod 12V ke světlům - červený silný vodič
Odvod ke světlům - fialovo černá (Potkávací sv.)
Odvod ke světlům - červeno černý vodič silný (parkovací sv. + bzučák )
Kostra (-) - vyrobena vlastní
Pár obrázků a poznámek:
Kostra: Provrtat 4,2mm a vyříznout závit M5, šroubek zkrátit
Popis: Ve svazku jsou dva fialovo černé vodiče, ten správný je ten co je připojen na druhý konektor počítáno z pohledu ze zadu od spodu a pravo.
Hotové připojení Navíc i s kontrolkou rozsvícených světel, kontrolka je připojena na fialovo černý vodič a kostru. Svítí jen pokud jsou rozsvícená potkávací, nebo dálková světla. Na rozsvícená světla mě upozorní hvízdák po otevření dveří a to v případě, že jsou zapnutá ručně vypínačem.
Mnou zvolený automatický rozsvěceč ARS SMART nepotřebuje žádné připojení a vedení k alternátoru a ani ke kontrolce dobíjení. To považuji za velké plus (odpadá nutná demontáž palubky, nebo vedení drátů do prostoru motoru). Automatika si sama po zapnutí klíčku zapalování změří napětí v palubní síti a po nastartování motoru do několika vteřin rozsvítí světla na základě zvýšení palubního napětí při chodu motoru. Vyhodnocení provádí mikroprocesor.[/list][/i]