fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

nefunkční ventilator chladiče
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=15413
Stránka 1 z 1

Autor:  gondekp [ 20 úno 2008 18:29 ]
Předmět příspěvku:  nefunkční ventilator chladiče

prosim poradte co s tim.protože sem normalne při jízde po plzni vařil.ventilator se bohužel ale vubec nazapnul.kontroloval sem to čidlo nalevo od chladiče(z pohledu řidiče)a tam vubec není plus.čím to je,kde mam hledat chybu?děkuji všem za radu.

Autor:  Puhla [ 20 úno 2008 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus zapnout klimu jestli se rozběhne

Autor:  Walker [ 21 úno 2008 07:20 ]
Předmět příspěvku: 

Pojistka v pojistkovce poblíž baterky..větrák chladiče pojistka F 40-50Ampér...

Autor:  PH [ 22 úno 2008 17:31 ]
Předmět příspěvku: 

levne reseni ala skodovka... zapoj ho natvrdo pres spinac ,-))

Autor:  gondekp [ 24 úno 2008 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

to puhla:tak jsem to skusil,pote co se mi ručička opět vyjela do červeného polička a ventilátor nic tak jsem skusil zapnout klimu a vida ventilator beží.copak to je za chyba potom?

Autor:  gondekp [ 28 úno 2008 22:26 ]
Předmět příspěvku: 

tak už jsem to vyřešil, chyba byla v termostatu.ten se netevřel,voda vařila a ventilator nejel protože v chladiči nebyla na to teplota.

Autor:  kitrab [ 29 úno 2008 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

hm zakerna zavada, jsi mohl byt rad ze jsi neuvaril motor.

Autor:  gondekp [ 29 úno 2008 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

divný ale bylo že mechanik nenaměřil nahoře u chladiče u toho čidla vubec proud

Autor:  Jarošu [ 13 kvě 2008 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

A čím by to mohlo být, když se ventylátor nesepne. Čidlo jsem vyměnil a stejně nic. Ale když proklenuju čidlo tak ventilátor běží normálka. Pojistky jsou také v pořádku.

Autor:  Krtek-NA [ 16 kvě 2008 17:29 ]
Předmět příspěvku: 

No pokud je všechno v pořádku, tak jednoduše jen nedosáhne teploty aby ti to seplo :!: :wink:

Autor:  wjillm [ 16 kvě 2008 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

Dotaz laika, co dělá x nedělá uvařenej motor? :shock:

Autor:  Krtek-NA [ 16 kvě 2008 23:08 ]
Předmět příspěvku: 

no pokud ho provozuješ bez vody dýl (pár km) může ztratit tlaky - hodně často, záleží jak ho trápíš. Dále riziko prasklý hlavy, těsnění......zkrátka mechanický poškození :!:

Autor:  Jarošu [ 16 kvě 2008 23:09 ]
Předmět příspěvku: 

Teploty to určitě dosáhne. nesepnul ani když už začala lítat voda z nádržky. dříve sepínal na začátku A a voda se začínala valit ven tak v půlce L (stál jsem na místě). Už jsem si udělal manuální spouštění.

Autor:  Freeman [ 18 kvě 2008 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

Walker píše:
Pojistka v pojistkovce poblíž baterky..větrák chladiče pojistka F 40-50Ampér...


si sa zblaznil 40A poistka na ventilator co ma odber max 5A aj to som asi povedal moc :shock: :shock:

Autor:  Standa [ 19 kvě 2008 07:20 ]
Předmět příspěvku: 

Freeman píše:
Walker píše:
Pojistka v pojistkovce poblíž baterky..větrák chladiče pojistka F 40-50Ampér...


si sa zblaznil 40A poistka na ventilator co ma odber max 5A aj to som asi povedal moc :shock: :shock:


Walker má pravdu, stačí se podívat do manuálu k autu na pojistky:

Obrázek

Autor:  Wizzy [ 19 kvě 2008 07:22 ]
Předmět příspěvku: 

No já tam třeba tu F pojistku nemám, jen ABC. Odnedávna nově E ;-) Nemají F jen auta s klimatizací?
Teď jsem kouknul do strejdy Etzolda a tam je dokonce F a D prohozené - na F je podle něj zapojené to žhavení a ventilátor na D. Já se snad půjdu podívat pod kapotu - kdyby ale venku tak nepršelo :-(

Autor:  Jarošu [ 12 čer 2008 16:02 ]
Předmět příspěvku: 

Má ventilátor nějaké relé? nemam klimu.jen jestli nemůže být vadné a ventilátor nesepne.

Autor:  Tomess2 [ 16 čer 2008 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

na zopnutie ventilátora je taky snímač vedla snimača teploty motora a ten odišiel aj mne lebo ESCORTY maju dost dobre CHLADENIE a zapne to len par krat za rok a za ten zvyšný čas čo sa to nepoúživa to robi šarapatu a nezopne to. da sa to spravit na manual ,alebo rovno vymeniť čidlo :D

Autor:  frizi [ 16 čer 2008 19:13 ]
Předmět příspěvku: 

Nechcem sa do toho miesat ale ja mam naopak iny problem. Mne sa zapina ventilator dost nahodne a priam hned po nastartovani motora. Po nastartovani pocut take caste cvakanie v motore intervalu 3-5 sekund, po pridani a ubrani plynu sa interval meni. Ma niekto nejaku skusenost s takymto problemom ? ta skrinka s RELE kde sa nachadza ?
Dakujem za Vase rady.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/