fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Pomoc kontrolka dobijení http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=16917 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Creamz1 [ 07 kvě 2008 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | Pomoc kontrolka dobijení |
Ted večer mi začla svítit kontrolka dobijení ale jen když nastartuju tak nezhasne jak přidam plyn začne pomalu zhasinat až zhasne ale jak zastavim nebo přibrzdim tak se rosvítí a pak zase jak přidavam plyn tak čim vic otaček tim vic je zhaslá, čím to může být ? a mužu s tim ještě jet nebop už ne ? jedna se o E3sco 1.6 16v automat rok 96 |
Autor: | dragon [ 07 kvě 2008 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkusil bych zkouknout altík |
Autor: | RiciPredator [ 08 kvě 2008 09:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus vymenit nebo dotahnout klinak na altik treba ti prokluzuje aniz by piskal a potom jedine vymenit cely altik nic jinyho v tom nebude. |
Autor: | Creamz1 [ 08 kvě 2008 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak nakonec to byl regulator kterej odesel dojel jsem tak tak do prace a konec. |
Autor: | jacho6380 [ 09 kvě 2008 15:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
aky regulator? ja mam ten isty problem |
Autor: | Creamz1 [ 09 kvě 2008 21:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
regulator na alternatoru co reguluje proud co jde z altiku ale hlavni přičinou bylo to že se odpařila jenda dioda a tim se odpalil regulator no navic se zjistilo že tam nemm klasickej boschackej altik ale nějakej španelskej takže se to se všema 1.6 116v neshoduje a co se tyka opravy tak to vyšlo na 1200,- regulator a 900 diodovej mustek. |
Autor: | Walker [ 09 kvě 2008 23:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krásný cenovky....tak na dva ty altíky... ...regulátor kompletní s uhlíky cca 580 s dph... a ten diodovej blok je v podobným poměru (ceny se liší podle amperáže) |
Autor: | Creamz1 [ 10 kvě 2008 01:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
kupoval jsem to v Elitu jinak nabizely mi i origo od Bosche a ten byl za trojku protože je prej rozdil pokud je nebo neni klim a a jelikož ja mam klimu tak mam ten dražší a ten diodovej blok je kupovanej v HK u ACM protože elit ho v čr nema nikde a autokelly take ne |
Autor: | Creamz1 [ 14 kvě 2008 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak do dneška to nemam opravene protože ten diodovej můstek tam neseděl a musel se objednat jine typ na kterej se stále čeka protože mam nějakej divnej typ altiku. |
Autor: | joska79 [ 18 srp 2008 23:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Můžou to být i uhlíky,který nesedí dobře na kolektoru,to znamená,že může,ale nemusí to být křivý,nebo už dost vyjetý kolektor. Ale těžko říct takhle z hlavy,musel bych to vidět |
Autor: | Krtek-NA [ 19 srp 2008 13:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě by jenom zajímalo, v čem se lišej alternátory (reg.) u auta s klimou a bez????? Vysvětlete mi to někdo, a pokud ano proč to tak je? |
Autor: | Freeman [ 19 srp 2008 14:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krtek-NA píše: Mě by jenom zajímalo, v čem se lišej alternátory (reg.) u auta s klimou a bez?????
Vysvětlete mi to někdo, a pokud ano proč to tak je? asi su na vacsi vykon |
Autor: | Krtek-NA [ 19 srp 2008 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
To mě taky napadlo, ale proč???? To nechápu. Kompresor klimatizace nemá s altíkem nic společnýho. |
Autor: | joska79 [ 19 srp 2008 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale je to tak,maj to skoro všechny auta,teda ty novější. Když zapneš klimu,tak to dá signál z ŘJ do alt. a ten dává asi o půl voltu víc. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |