fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Pomoc kontrolka dobijení
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=16917
Stránka 1 z 1

Autor:  Creamz1 [ 07 kvě 2008 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Pomoc kontrolka dobijení

Ted večer mi začla svítit kontrolka dobijení ale jen když nastartuju tak nezhasne jak přidam plyn začne pomalu zhasinat až zhasne ale jak zastavim nebo přibrzdim tak se rosvítí a pak zase jak přidavam plyn tak čim vic otaček tim vic je zhaslá, čím to může být ? a mužu s tim ještě jet nebop už ne ? jedna se o E3sco 1.6 16v automat rok 96

Autor:  dragon [ 07 kvě 2008 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

zkusil bych zkouknout altík

Autor:  RiciPredator [ 08 kvě 2008 09:38 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus vymenit nebo dotahnout klinak na altik treba ti prokluzuje aniz by piskal a potom jedine vymenit cely altik nic jinyho v tom nebude.

Autor:  Creamz1 [ 08 kvě 2008 11:43 ]
Předmět příspěvku: 

tak nakonec to byl regulator kterej odesel dojel jsem tak tak do prace a konec.

Autor:  jacho6380 [ 09 kvě 2008 15:35 ]
Předmět příspěvku: 

aky regulator? ja mam ten isty problem

Autor:  Creamz1 [ 09 kvě 2008 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

regulator na alternatoru co reguluje proud co jde z altiku ale hlavni přičinou bylo to že se odpařila jenda dioda a tim se odpalil regulator no navic se zjistilo že tam nemm klasickej boschackej altik ale nějakej španelskej takže se to se všema 1.6 116v neshoduje a co se tyka opravy tak to vyšlo na 1200,- regulator a 900 diodovej mustek.

Autor:  Walker [ 09 kvě 2008 23:47 ]
Předmět příspěvku: 

Krásný cenovky....tak na dva ty altíky... :roll: ...regulátor kompletní s uhlíky cca 580 s dph... a ten diodovej blok je v podobným poměru (ceny se liší podle amperáže)

Autor:  Creamz1 [ 10 kvě 2008 01:39 ]
Předmět příspěvku: 

kupoval jsem to v Elitu jinak nabizely mi i origo od Bosche a ten byl za trojku protože je prej rozdil pokud je nebo neni klim a a jelikož ja mam klimu tak mam ten dražší a ten diodovej blok je kupovanej v HK u ACM protože elit ho v čr nema nikde a autokelly take ne

Autor:  Creamz1 [ 14 kvě 2008 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

No tak do dneška to nemam opravene protože ten diodovej můstek tam neseděl a musel se objednat jine typ na kterej se stále čeka protože mam nějakej divnej typ altiku.

Autor:  joska79 [ 18 srp 2008 23:16 ]
Předmět příspěvku: 

Můžou to být i uhlíky,který nesedí dobře na kolektoru,to znamená,že může,ale nemusí to být křivý,nebo už dost vyjetý kolektor. Ale těžko říct takhle z hlavy,musel bych to vidět :D

Autor:  Krtek-NA [ 19 srp 2008 13:07 ]
Předmět příspěvku: 

Mě by jenom zajímalo, v čem se lišej alternátory (reg.) u auta s klimou a bez?????
Vysvětlete mi to někdo, a pokud ano proč to tak je?

Autor:  Freeman [ 19 srp 2008 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
Mě by jenom zajímalo, v čem se lišej alternátory (reg.) u auta s klimou a bez?????
Vysvětlete mi to někdo, a pokud ano proč to tak je?


asi su na vacsi vykon :) :(

Autor:  Krtek-NA [ 19 srp 2008 15:55 ]
Předmět příspěvku: 

To mě taky napadlo, ale proč???? To nechápu. Kompresor klimatizace nemá s altíkem nic společnýho. :!:

Autor:  joska79 [ 19 srp 2008 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

ale je to tak,maj to skoro všechny auta,teda ty novější. Když zapneš klimu,tak to dá signál z ŘJ do alt. a ten dává asi o půl voltu víc.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/