fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: El. schéma motoru centrálu
PříspěvekNapsal: 07 črc 2008 18:40 
Offline
Forďák

Registrován: 12 zář 2007 17:10
Příspěvky: 65
Bydliště: Ústí nad Labem
Ahoj.
Potřeboval bych poradit jak zapojit originál centrál ford. Mám jen zámky se servem a chtěl bych to vyměnit k jednotce nějakýho univerzálu. No stačilo by prostě vědět jak je to zapojený. Na servu je konektor se čtyřmi piny.
Dík moc za info

_________________
Ford Escort CL 5dv. rv1994, 1,4CVH benzín, červený podsvětlení všeho. dodělaný alarm a centrál + odskok 5dveří. palubka s otáčkoměrem, černé fólie (74% vpředu, 50% ostatní, přechodový pruh na čelním skle, atest) a spousta dalšich ptákovin. chystám el. okna vpředu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: motor centrálu
PříspěvekNapsal: 08 črc 2008 13:36 
Offline
Forďák

Registrován: 12 zář 2007 17:10
Příspěvky: 65
Bydliště: Ústí nad Labem
no tak jsem včera hledal ve schématech a našel. teda našel chéma, ale netuším jak je to na tom konektoru zapojený. no stejně to vypadá, že to na ten univerzální centrál nepujde připojit, ale nevadí v nejhorším to zas někomu prodám a zbastlím to s těma motorkama co jsou u toho univerzálu.

_________________
Ford Escort CL 5dv. rv1994, 1,4CVH benzín, červený podsvětlení všeho. dodělaný alarm a centrál + odskok 5dveří. palubka s otáčkoměrem, černé fólie (74% vpředu, 50% ostatní, přechodový pruh na čelním skle, atest) a spousta dalšich ptákovin. chystám el. okna vpředu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2008 23:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Proč by jako neměly jít origo fordí motorky centrálu jít připojit na nějakej univerzál, kdýž to spousta lidí tak má...? Už je tady o tom popsáno spousta...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: centrál
PříspěvekNapsal: 09 črc 2008 10:09 
Offline
Forďák

Registrován: 12 zář 2007 17:10
Příspěvky: 65
Bydliště: Ústí nad Labem
No nevím jestli jsi mě správně pochopil. Já myslím origo fordí zámky s centrál motorky připojit na univerzální jednotku s DO. to auto nikdy nectrál nemělo! trošku problém je, že ten univerzál má 2 dráty do motorku kde se obrací +- podle toho jestli zamykáš nebo odemykáš. Fordí centrál má 4 dráty kde 2 jsou napájení (+-) a dva jsou + odemknout a + zamknout. a navíc je na ně potřeba delší impulz (odhadem přes vteřinu) a centrál má krátký jen 0,3s. no a jestli říkáš, že se to tu řešilo mnohokrát tak prosím o nějaký link protože já přes hledat našel akorát spoustu návodů jak připojit k originál centrálu (v autě už zabudovaného celku) DO což je brnkačka. Dík

_________________
Ford Escort CL 5dv. rv1994, 1,4CVH benzín, červený podsvětlení všeho. dodělaný alarm a centrál + odskok 5dveří. palubka s otáčkoměrem, černé fólie (74% vpředu, 50% ostatní, přechodový pruh na čelním skle, atest) a spousta dalšich ptákovin. chystám el. okna vpředu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2008 00:48 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Univerzální dálkové ovládání jde k centrálu od Forda normálně připojit . Připojuje se k ovládacím vodičům motoru centrálu . Kvůli krátkému ovládacímu impulzu řídicí jednotky dálkového ovládání se používá reléový blok . Na Escortu mám namontován alarm CA320 + reléový blok a vše funguje bez problému . Vše je od Jablotronu .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2008 08:24 
Offline
Forďák

Registrován: 12 zář 2007 17:10
Příspěvky: 65
Bydliště: Ústí nad Labem
No zatím všichni jen říkate, že to jde. Já vím, že to jde. Jenom by mě spíš zajímalo jak. Tak to napíšu úplně nejjednodušeji jak to umím. Vůbec neřešte Escorta ten prostě neexistuje. Mám univerzální centrál od kterého vedou dva vodiče a mám originál zámek s elektromotorem Ford a ten má konektor se čtyřmi piny. No a já potřebuju schéma zapojení jak ty dva vodiče z jednotky centrálu připojím na čtyři piny na servomotoru zámku. Nakonec to stejně dopadne tak, že v sobotu to vyndám z auta a přidělám tam ten původní motor od toho univerzál centrálu :)

_________________
Ford Escort CL 5dv. rv1994, 1,4CVH benzín, červený podsvětlení všeho. dodělaný alarm a centrál + odskok 5dveří. palubka s otáčkoměrem, černé fólie (74% vpředu, 50% ostatní, přechodový pruh na čelním skle, atest) a spousta dalšich ptákovin. chystám el. okna vpředu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2008 08:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Mám jen něčí schéma pro originál DO-ford, ale princip je stejný.

Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2008 10:30 
Offline
Forďák

Registrován: 12 zář 2007 17:10
Příspěvky: 65
Bydliště: Ústí nad Labem
tak tohle schéma podle mě není kompletní protože do motorku vůbec není naznačené - jen 2x + na ovládání. podle mě je ještě potřeba zapojit + a - na ty dva zbývající vodiče. tohle vypadá, že to relé funguje pouze jako "prodlužovač impulzů". no zkusím se s tím poprat. chci to mít o víkendu za sebou protože pak jedu na dovolenou a to bych už chtěl otvírat dálkově i zadní dveře :) každopádně dík za všechny rady.

_________________
Ford Escort CL 5dv. rv1994, 1,4CVH benzín, červený podsvětlení všeho. dodělaný alarm a centrál + odskok 5dveří. palubka s otáčkoměrem, černé fólie (74% vpředu, 50% ostatní, přechodový pruh na čelním skle, atest) a spousta dalšich ptákovin. chystám el. okna vpředu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2008 10:55 
Offline
Forďák

Registrován: 12 zář 2007 17:10
Příspěvky: 65
Bydliště: Ústí nad Labem
tak jsem něco našel.
Obrázek
ale bude to fungovat jen za předpokladu, že se prodlouží impulz což si nejsem jistej jestli ten centrál umí. v sobotu se mrknu jestli to jde a pokud ano tak jen udělám ty relátka. jinak bych musel táhnout další dva dráty s napájením a stejně relátka.

_________________
Ford Escort CL 5dv. rv1994, 1,4CVH benzín, červený podsvětlení všeho. dodělaný alarm a centrál + odskok 5dveří. palubka s otáčkoměrem, černé fólie (74% vpředu, 50% ostatní, přechodový pruh na čelním skle, atest) a spousta dalšich ptákovin. chystám el. okna vpředu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2008 00:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Co takhle uvést typ toho tvýho centrálu, nejlíp s nějakým obrázkem dodanýho schématu zapojení nebo nějakej link, kde to lze najít.....jinak obecně bych ty origo zámky zapojil stejně jak byly zapojený původně a půjde zamykat centrálně klíčem z obou stran (netřeba žádný řj, je to jen čtveřice motorů a několik drátů) a k tomu bych teprve dodělal ten dálkovej systém...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2008 06:48 
Offline
Forďák

Registrován: 12 zář 2007 17:10
Příspěvky: 65
Bydliště: Ústí nad Labem
tak jsem to vyřešil úplně jinak. originál servomotor ze zámku jsem uřízl a místo něj přidělal ten co se dodává k centrálu. dík všem za rady.

_________________
Ford Escort CL 5dv. rv1994, 1,4CVH benzín, červený podsvětlení všeho. dodělaný alarm a centrál + odskok 5dveří. palubka s otáčkoměrem, černé fólie (74% vpředu, 50% ostatní, přechodový pruh na čelním skle, atest) a spousta dalšich ptákovin. chystám el. okna vpředu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 74 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz