fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

prosííim poradte lebo uz neviem ako dalej...:(
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=17938
Stránka 1 z 1

Autor:  maryndj [ 07 črc 2008 20:10 ]
Předmět příspěvku:  prosííim poradte lebo uz neviem ako dalej...:(

zdravim vas fordaci potreboval by som od vas radu co sa mohlo stat s elektronikou na mojom fordiku ked...zabudol som vypnut radio a vybila sa mi baterka..tak dal som ju nabiijat a odpojil som minusovy kontakt aby sa nieco nepokaslalo asi po troch hodinach som nabijacku odpojil a zapojil napsat.Skusil som nastartovat a auto krasne nastartovalo.Ked som chcel nastartovat druhy krat tak mi sa mi nerozsvietilo ani zavenie a ani mi cerpadielko nenatlacito naftu.. a ked skusim nastartovat a otocim klucik tak ani netukne...uuplne nic:( kamarat mi povedal ci to nemoze byt imobilizer(nevie nacitat kod) pretoze predtym dioda pod hodinami blikala pomalicky ked som vlozil klucik a pootocil tak zhasla a tesne pred startom sa rozsvietila asi na 2 sec. a potom zhasla a vsetko islo len teraz sa sprava nejako cudne ked vlozim klucik tak blikne 3 krat prestavka potom 2krat a doookola..ked otocim klucik na polohu I tak sa dioda rychlo rozblika a ostane blikat stale... no neviem co s tym.. a vlastne neviem ani ci mam imobilizer...a o chvilku musim cestovat do ciech a toto sa mi stane.. no tak dufam ze mi poradite vopored dakujem

Autor:  dj.DEKL [ 07 črc 2008 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Máš zapojenej i ten tenkej kablík na mínus pólu? Zkus projít ukostření a kabely u baterky...

Autor:  Karel1 [ 07 črc 2008 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

Baterku máš určitě v pořádku ?

Autor:  Wizzy [ 08 črc 2008 07:12 ]
Předmět příspěvku: 

Baterka k.o. Jestli jsi ji vymlátil do mrtě a měla nějaké roky, tak je po ní. (jak byla stará?)
Olověný článek se nesmí vybít pod 1.6V - pak tam nastávají nevratné změny na elektrodách, a to bude nejspíš tvůj případ.
Jo, utáhl sis pořádně kontakty na baterce, jak jsi ji připojoval zpět? ;-)

Autor:  radekbar [ 08 črc 2008 09:42 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus si od někoho na pár minut půjčit baterku a zkus to ať víš na čem jsi.

Autor:  Kubi [ 08 črc 2008 15:39 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Baterka k.o. Jestli jsi ji vymlátil do mrtě a měla nějaké roky, tak je po ní. (jak byla stará?)
Olověný článek se nesmí vybít pod 1.6V - pak tam nastávají nevratné změny na elektrodách, a to bude nejspíš tvůj případ.
Jo, utáhl sis pořádně kontakty na baterce, jak jsi ji připojoval zpět? ;-)



Máš asi nějakej atyp ne? 16V autobaterka.... Olověnej akumulátor se nevratně poškozuje, pokud napětí klesne dlouhodobě (a bez zátěže - ne když se startuje a podobně) pod 0,8V na článek což vychází při 10 článcích sériově zapojených na kolik Voltů? Jinak plně nabitej článek má 1,38V...

Jinak Pokud byla baterka vybitá tak, že se nic nerozsvítilo, tak lze předpokládat, že byla vybitá téměř k nule. Protože většina spotřebičů v autě včetně řj a řj airbagů, rádia, čerpadel etc. funguje spolehlivě právě od 8V.
Takže první co si kup je baterka a pak řeš ještě chybu jinde, protože pokud jsi měl puštěný rádio a to ti vybilo baterku na 0 tak bude něco v nepořádku. Stává se, že je chyba v alternátoru.... Měř, zdar:)

Autor:  Freeman [ 08 črc 2008 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

clankov neni 10 ale 6 :shock: a plne nabity akumulator ma mať 12V a ma sa nabijat pri 13,8 až 14,4V čiže 1 članok=2V :D

Autor:  Walker [ 08 črc 2008 23:16 ]
Předmět příspěvku: 

Muhehehé.....Kubi má 100 bodů za fór roku... :smt005 :smt005 :smt005

Autor:  Alven [ 08 črc 2008 23:27 ]
Předmět příspěvku: 

Kubi je vubec nejakej zmatenej... Escort 96 Combi 18TDi 115 PSI ?:) tak nevim, kde konkretne mas v aute tak obrovskej tlak... nebo jestli tim myslis konskou silu spolu s preklepem? to je pak tvoje TDi vela, vela vytunene :)

Autor:  Jimmy [ 08 črc 2008 23:38 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem se ještě před spaním trošku zasmál :-D

Autor:  Kubi [ 09 črc 2008 00:32 ]
Předmět příspěvku: 

ehm.... HP.... tlaky to právě nemá a jak píšu, věšim to na hřebíček... :oops:

Autor:  Wizzy [ 09 črc 2008 08:53 ]
Předmět příspěvku: 

A tak to tak nežer, každej mívá slabší chvilky, i já ;-)
A jestli si to chceš osvěžit, tak si počti tutok: http://www.xantiaclub.cz/view.php?cislo ... 2004020501

Autor:  Mike.M [ 09 črc 2008 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

No s tou baterkou bych to tak nejak moh vyvratit ikdyz mi to hlava nebere. takze. Koupil jsem baterku Varta 44Ah od kolegy, co ji 3 roky nepouzival vubec ani ji nemel zapojenou. (za 200,-) Po roce jezdeni jsem ji nechtic vybil vyndal jsem ji z esca a naprazdno nameril 0,3V opravdu nekecam. Tak sem si rek a je v .... No ale z prdele jsem ji dal do nabijecky (home made) a jeste ne me, tak jsem ji misto velkym proudem nabijen 1,5A nechal prez noc. pak supnul bat do auta a ono mi to prez zimu vydrzelo celou. a to jezdim 5km do prace a zpet. Takze asi 4 startovani denne. Pred mesicem se m jaksika radio nechal opet hrat. Bat to nevydrzela, ale ja se nasral bo sem potreboval strasne odjet, a hodil jsem nabijecku ze 7.5A primo na bat aniz bych ji odpojil, a po 10min nastartoval. No pred obchodem sem nevypinal radeji motor, ale na dovcu jsem dojel. pak i zpet.
Prvni pripad nechapu doted. oziveni baterky ktera mela naprazdno cela pod 0,5V

Autor:  maryndj [ 12 črc 2008 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

dakujem vam za ochotu, ale uz je to konecne v poriadku:) a baterku mam asi 2 roky a toci pekne:) chyba bola asi v niekde v poistkovej skrinke.. ale aj tak tomu velmi nerozumiem preco sa ta dioda tak spravala... ale uz sa mi to dufam nestane.. este raz diiiik vsetkym

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/