fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 črc 2008 22:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2006 15:25
Příspěvky: 100
Bydliště: Příbram
vůl jsem...

_________________
klepadlo Ford escort 96 1,8D kombi 44kW, servo, central, 2x pytel na hlavu.. (dopad špatně)

letadlo Ford escort 98 1.8 16V Zetec 85kW, servo, klima, ABS, central, 2x airbag, el. okna (včas prodán)

Fordem tam, vlakem zpátky.


Naposledy upravil Kubi dne 12 črc 2008 23:14, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2008 22:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2007 18:28
Příspěvky: 218
Bydliště: Praha
mame 12V a opravdu 6 clanku, kde kazdy ma cca 2,3V :wink:

_________________
Ford Escort RS2000 94'
Ford Escort 98 / 1.6 16V v hodne chude vybave, bohuzel :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 črc 2008 00:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2006 15:25
Příspěvky: 100
Bydliště: Příbram
Já vim, jsem debil.... hlavně že na to mam školu :roll:

Ale pravda by měla bejt, že když se aku vybije na napětí 0,8V na článek, tedy na 4,8V tak už je nenávratně KO... Buď je to 0,8V na článek a nebo 8V celej aku čili 1,34V na článek... To bych rád věděl.

_________________
klepadlo Ford escort 96 1,8D kombi 44kW, servo, central, 2x pytel na hlavu.. (dopad špatně)

letadlo Ford escort 98 1.8 16V Zetec 85kW, servo, klima, ABS, central, 2x airbag, el. okna (včas prodán)

Fordem tam, vlakem zpátky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2008 17:29 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
V autě je olověný akumulátor s napětím 2V na článek (tedy dle stavu nabití, max. 2,4V), žádnej Li-ion nebo Li-pol z mobilu.
Pravda je, že pokud se vybije pod 10,5V začne docházet k sulfataci a to je
téměř nevratný proces.
Pokud na tohle máš školu tak to teda potěš koště :-).

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2008 03:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2006 15:25
Příspěvky: 100
Bydliště: Příbram
Prosím přesunout na smetiště:)

_________________
klepadlo Ford escort 96 1,8D kombi 44kW, servo, central, 2x pytel na hlavu.. (dopad špatně)

letadlo Ford escort 98 1.8 16V Zetec 85kW, servo, klima, ABS, central, 2x airbag, el. okna (včas prodán)

Fordem tam, vlakem zpátky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2008 14:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
spíš rovnou smazat. Nevidím v tom žádnou užitečnost....

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz