fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vybitá autobaterie
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=18025
Stránka 1 z 2

Autor:  koumen [ 13 črc 2008 15:17 ]
Předmět příspěvku:  Vybitá autobaterie

Zdravím. Asi před dvěma týdny jsem přišel k autu a potřeboval jsem odjet, bohužel byla autobaterie úplně vybitá. tak jsem jí hodil na nabíječku a nabil, všechno v pohodě nastartoval a odjel. Po týdnu stání jsem o5 chtěl vyjet,ale autobaterie byla o5 vybitá. Tak jsem jí hodil zase na nabíječku a vyzkoušel tzv. Krtkovu metodu http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=14370, všechno v pohodě i alternátor dobíjí. Tak by mě zajímalo včem by mohl být problém. Samozřejmě,že jsem nic nezapoměl vypnout !!! Baterka je OK - jeden rok stará !

Naměřené hodnoty: trvalý odběr z baterie 30mA

Autor:  Freeman [ 13 črc 2008 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

no tak je mozno aj baterka v p... :D ak ju nic nevybíja tak sa moze len sama
alebo ti niekto chodi po večeroch tahat prud s baterky :-D

Autor:  Krtek-NA [ 13 črc 2008 16:51 ]
Předmět příspěvku: 

Po týdnu stání už ani moje Motorcraftka není moc statečná, ale nastartuje ještě spolehlivě, jen je cítit slabší výkon, tak pokud je to baterka ala Hypernova, viděl bych problem tam :!: Jinak někde zjisti jestli tech 30 miliků je dobrý nebo ne, to nevím... myslím, že škopek má asi míň :wink:

Autor:  koumen [ 13 črc 2008 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

No myslím, že to baterkou není. Jinak je to baterie PERION 71Ah koupená v autorizovaném obchodě.

Autor:  sevaman [ 13 črc 2008 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

mě když baterka klekla tak jsem ji nabil a jela v pohodě když se používala každý den auto se nechalo stát 3 dny a už jsem z garáže nevyjel... baterka stará 2 roky taky z obchodu na baterky ale bohužel jsem si v ní nehlídal stav elektrolytu a šla do kopřiv..

Autor:  Krtek-NA [ 13 črc 2008 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

sevaman píše:
mě když baterka klekla tak jsem ji nabil a jela v pohodě když se používala každý den auto se nechalo stát 3 dny a už jsem z garáže nevyjel... baterka stará 2 roky taky z obchodu na baterky ale bohužel jsem si v ní nehlídal stav elektrolytu a šla do kopřiv..

Vidíš koumen :wink: nesmíš nechat dlouho stát auto. Já ho mám denně v provozu, takže mě toto netrápí. :!:

Autor:  koumen [ 15 črc 2008 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

Tož já jsem svoje auto taky projížděl denně,ale cena nafty mě přinutila k drastickému omezení a koupi průkazky MHD :smt022

Autor:  hapix [ 16 črc 2008 07:56 ]
Předmět příspěvku: 

Ja sem měl stejny problem dle meho nazoru je to stoprocentně starter, je tu hodně o tom

Autor:  koumen [ 16 črc 2008 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

Tak nebudete mi věřit,ale dneska jsem v pohodě odjel z práce a ještě jsem se někde zastavil. Bohužel jsem už nenastartoval, ale tentokrát to nejspíš bude startér :smt022

Autor:  koumen [ 16 črc 2008 22:27 ]
Předmět příspěvku: 

hapix píše:
Ja sem měl stejny problem dle meho nazoru je to stoprocentně starter, je tu hodně o tom


Tak jak jsi psal tak se stalo !!! Co se přihodilo tobě?

Autor:  Kodl54 [ 16 črc 2008 23:08 ]
Předmět příspěvku: 

panove nevim no ale moje origo baterka drzi statecne jak nevim co jelikoz auto nez jsem koupil tak 3mesice stalo prisel jsem a motor na prvni natoceni cumel jsem jak pero z gauce a to vam nekacam jelikoz jsem jezdil porad kontrolovat jetsli u znameho stoji atd..

Autor:  Krtek-NA [ 16 črc 2008 23:48 ]
Předmět příspěvku: 

Škopek stál 1 a půl roku a mockrát se nepřevaloval (motor) - maliknko jsem se obávál kvality benzinu po tech měsících, ale dopadlo to dobře :wink:

Autor:  hapix [ 17 črc 2008 06:44 ]
Předmět příspěvku: 

Nenastaruješ to znamena že starter toči pomalu až dotočí a a vůbec se nehne? jestli ano měl sem ten stejný problem, zkus pročistit misto i ten kabel ktery vede od strarteru vynuti na civku je je zatahnut matkou jak to nepomuže budeš muset rozebrat starter a vyčistit uhliky a kolektor někdo totu ma i s fotkama jak rozebrat starter

Autor:  koumen [ 19 črc 2008 00:45 ]
Předmět příspěvku: 

Tak dnes jsem zjistil,že to není v baterce ani ve startéru, ale v alternátoru, všiml jsem si ,že jak jsem nemohl nastartovat tak byl u startéru přetrhlej drátek. Jinak jsem zjistil, že mi nedobíjí,nebo spíš velmi málo dobíjí alternátor, něco se podělalo na "napěťovém regulátoru"

Chtěl jsem se optat jestli se dá někde sehnat ten napěťový regulátor, nebo se musí splašit celej alternátor?

Autor:  koumen [ 19 črc 2008 01:54 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě jsem se chtěl zeptat jakej alternátor se používal v 1.8D 44kw: Byl to Mitsubishi A002T nebo jinej?

Autor:  koumen [ 20 črc 2008 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tak už jsem zjistil co tam mám za alternátor ( MAGNETI MARELLI ). Jinak mi nefungule otáčkoměr nevíte kde by byl problém? Jinak alternátor strašně málo dobíjí i po káblíků a pročištění kontaktů. Nejspíš budu muset koupit novej alternátor :(


Mohl bych použít jinej Alternator jinej než je původní?
Cp když tam dám jinej jen s 55A bude to stačit na 1.8D?

Autor:  Walker [ 20 črc 2008 22:40 ]
Předmět příspěvku: 

A co ho prostě vyndat a opravit?....ten regulátor se dá běžně sehnat novej...ale je otázkou, jestli i ten je potřeba...možná postačí vyměnit uhlíky a očistit kroužky... a i kdyby byl potřeba celej regulátor, tak stojí osminu ceny novýho a polovinu nějakýho předsmrtnýho kusu z vrakoviště...

Autor:  Krtek-NA [ 21 črc 2008 00:35 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavně ten altik musí být takovej kterej má výstup na otáčkoměr - vetšinou (né li vždy) z diesela :wink:

Autor:  koumen [ 22 črc 2008 00:13 ]
Předmět příspěvku: 

no a kde je ten výstup na otáčkoměr, po opětovném nasazení mi nefunguje ?

Autor:  koumen [ 29 črc 2008 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem si sehnal "novej" použitej alternátor a pořád mi autobaterii nedobijí. Tak kde he ten zasr.. broblém?! :x

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/