fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Řídící jednotka EEC .IV
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=18285
Stránka 1 z 3

Autor:  Pacoš [ 26 črc 2008 13:50 ]
Předmět příspěvku:  Řídící jednotka EEC .IV

Potřeboval bych odzkoušet funkčnost řídící jednotky,po ztrátě klíče,nemohou ani ve Fordu nakódovat imobilizér
nebo koupím plně funkční sadu řj s klíčem 95AB-12A65O-TB až TZ

Ford Escort rok vyroby 1996,motor 1.6-16v,90PS Z-TEC

Autor:  king2 [ 29 črc 2008 17:31 ]
Předmět příspěvku: 

neni nahodou EECIV (ridici jednotka motoru) neco jineho nez ridici jednotka imobilizeru???

Autor:  Krtek-NA [ 29 črc 2008 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

není protže immobilizer je přímo implementován v ECU :!:

Autor:  Standa [ 30 črc 2008 07:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řídící jednotka EEC .IV

Pacoš píše:
Potřeboval bych odzkoušet funkčnost řídící jednotky,po ztrátě klíče,nemohou ani ve Fordu nakódovat imobilizér


Ve Fordu ti přece musí umět zavést nový kód imobilizéru, tedy nový master klíč. To nejde jako proto, že ta ŘJ je vadná? Ale píšeš, že jsi jenom ztratil klíč.
Ve Fordu to ale přijde na necelé 4 t Kč a to už bude levnější koupit jinou jednotku s čipem k imobilizéru kde se ceny pohybuji kolem 1 t Kč.

Jednotku oznaceni je 95AB-12A650-TB mi třeba nabízel v Bobo8001<zavinac>email.cz
tady je je foto:
Obrázek

Autor:  LeMans [ 30 črc 2008 08:46 ]
Předmět příspěvku: 

další řešení je sehnat si starší ŘJ bez imobilizéru. to by mělo fachčit no ne? akorát už nebudeš mít immo

Autor:  Ondrej [ 30 črc 2008 10:14 ]
Předmět příspěvku: 

pokud to dobre chapu tak nemas ani jeden klic ktery je naprogramovany do RJ, tak muzes vyzkouset tuhle metodu

for Ford keys
If you want to initiate a new master key....

1. Insert new key into ignition cylinder and turn it to the ON (RUN) position. The security light on the dash will flash for fifteen minutes.

2. When the security light stops flashing, you have FIVE minutes to start the next step. Turn the ignition cylinder OFF and then back to the ON (RUN) position. The security light on the dash will flash for fifteen more minutes.

3. When the security light stops flashing, you have FIVE minutes to start the next step. Turn the ignition cylinder to OFF and then back ON (RUN) position. The dash will flash for fifteen more minutes.

4. After the security light stops flashing the third time, the new key has been programmed into the vehicles computer and will operate the car. It has replaced ALL the previous electronic key codes and is the ONLY key programmed into the vehicles computer.

If you want to add a key....

1. Insert an existing key into the ignition cylinder.

2. Turn the ignition cylinder to ON (RUN) and back to OFF.

3. Remove the existing key and, within 15 seconds, insert the new key and turn it to ON (RUN).

4. The security light will light up for two seconds to indicate success in programming the key into the vehicle.

5. Don't attempt to start the vehicle with any key for at least 1 minute.

Autor:  Alven [ 30 črc 2008 11:30 ]
Předmět příspěvku: 

chapu to dobre, ze pokud chces iniciovat novej klic,resp. immo, tak staci trikrat otocit klicem? neni to trosku...zvlastni?

Autor:  Ondrej [ 30 črc 2008 12:12 ]
Předmět příspěvku: 

trikrat otoceni klicem je pro kodovani noveho radioveho dalkoveho ovladace do jednotky centralu
kodovani noveho klice do imo je bud pomoci cerveneho master klicece nebo pomoci dvou jiz nakodovanych klicu
postup co jsem uvedl v predchozim prispevku nenam odskousen, ale mel by byt pro toho kdo chce nakodovat novy master klic do imobiliseru

Autor:  Krtek-NA [ 30 črc 2008 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

Alven píše:
chapu to dobre, ze pokud chces iniciovat novej klic,resp. immo, tak staci trikrat otocit klicem? neni to trosku...zvlastni?

Není, protože to nejde ledajakým klíčem - musí to být MASTER. Já ho třeba nemám tak jsem v prdeli a můžu si klíčem točit jak chci a nic víc než dálku nenaprogramuju. :!:

Autor:  king2 [ 30 črc 2008 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
není protže immobilizer je přímo implementován v ECU :!:


vidis to jsem netusil - a opravdu to je uz u EEC-IV neni to az od EEC-V ja ze jsem to na schematu nikde nenasel...
:shock:

Autor:  Krtek-NA [ 30 črc 2008 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

Jo tak to netuším, já to beru podle svýho auta a musím říct pravdu, že až teď jsem si uvědomil že mluvíme o EEC IV :oops: Ale asi to bude stejný. :wink:

Autor:  Ondrej [ 30 črc 2008 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

EEC IV ma imobiliser v sobe
a kdyby jste cetli co tu pisu tak se doctete ze jde programovat klice i bez master (cerveneho klice) bud pomoci dvou jiz naprogramovanych klicu, nebo podle navodu i pokud jste bez klicu

Autor:  Ondrej [ 30 črc 2008 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Alven píše:
chapu to dobre, ze pokud chces iniciovat novej klic,resp. immo, tak staci trikrat otocit klicem? neni to trosku...zvlastni?


opravdu v te metode programovani imo bez klice je to trikrat otocit klicem, ale s velkou casovou prodelvou u programovani dalky to je trikrat rychle, ale jiz naprogramovanym klicem

Autor:  Krtek-NA [ 30 črc 2008 22:40 ]
Předmět příspěvku: 

jo dvou jo, ale já mám jen jeden, pokud to byla reakce na mě, nechce se mi to číst celý zpátky :wink:

Autor:  Standa [ 31 črc 2008 08:38 ]
Předmět příspěvku: 

EEC IV ma opravdu imobilizér v sobě. Přepájením čipu v ŘJ pak lze zachovat původní klíče.
Obrázek

To Ondra: postup pro zavedení nového master klíče jsem před časem zkoušel na ŘJ rv. 1994 a nešlo to. Ten návod co jsi uvedl by měl platit pro rv. 1996-98.

Autor:  Krtek-NA [ 31 črc 2008 09:01 ]
Předmět příspěvku: 

Ha stejně to vypadá když rozeberu svoje PC - intel 80286 16 MHz :lol: :lol:

Autor:  king2 [ 31 črc 2008 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

no ridici jednotka je pocitac i kdyz hodne starej a pomalej...
kouknu do schematu co tam pisou o tom swabovi na kterej ukazujesh.
ja vychazel zase z toho ze ne kazde auto melo imobilizer a pak by to vypadalo ze bud se delali opravdu dva a vice druhu jednotek nebo pokud auto imobilizer nemelo tak byla jednotka pripravena na dodatecne zamontovani...
ja co jsem mel Scorpio Ghia cosworth (1991) tak tam byl imobilizer se zvlastni jednotkou...ale neresil jsem klice.
jak vypadaj ty vase klice - to v tom je nejakej ciselnej kod bo co?
:shock:

Autor:  Krtek-NA [ 31 črc 2008 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

Starej a pomalej..... myslím, že tak moc jsem nekecel, že je Intel snad dělal pro Forda (čipy) a taktem vyhovovaly a dnes ještě vyhovují s rezervou. :wink:

EDIT:
http://www.merkurencyclopedia.com/EEC-IV/EECTEC10.PDF
jo je to Intel :-D

Autor:  king2 [ 05 srp 2008 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

podle toho pdfka tam zadnej imobilizer neni.

Autor:  Pacoš [ 06 srp 2008 23:36 ]
Předmět příspěvku: 

nekolikrat jsem se pokousel kontaktovat Bobo 8001 a neuspesne nevite nekdo prosim vas o nekom kdo by mohl mit tu zminovanou ř.jednotku :!: :roll: [/b]diky

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/