fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Instalace rádia http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=18582 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Tidic_060 [ 13 srp 2008 00:05 ] |
Předmět příspěvku: | Instalace rádia |
Nazdárek..mohl by mi někdo poradit jak na rádio ?? Měl sem ve starém autě (Škoda 130) rádio Sencora, teď sem koupil Fordíka a chtěl sem si to tam nainstalovat..jenže už předtím to byla pěkná fuška to vervat do Škodny (ve smyslu kabely) a teď se mi objevil pomalu stejný problém..klasické Forďácké rádio má malé tenké obdelnikové konektory..koupil sem si ISO konektory na to rádio pasují jako nějaká redukce a nějak sem to zprovoznil..jenže sem tam nenašel uzemnění v tom konektoru od auta..a ted se mi stalo, že jak zapnu světla tak mi nesvítí dokud nenastartuju..a palubovka mi nesvítí vůbec (kontroloval sem pojistky )..nevíte náhodou jak to správně zapojit do toho konektoru od auta aby to bylo oka ?? dík moc za odpovědi |
Autor: | Wizzy [ 13 srp 2008 07:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono to možná ani tak s rádiem nesouvisí, zapni si jen parkovačky a jdi se podívat, jestli svítí, jestli svítí vzadu obrysovky a podsvícení budíků. Pokud ne, máš problém v té páčce pod otočným kroužkem, vypalují se tam kontakty. Buď to rozeber a očisti, nebo si zkus do pojistkovky přidat spínací relé (je tam na něj pozice, někdy má nachystané a někdy nemá kontakty, pokud jsou nachystané, je tam propojka), prud pak neteče přes páčku, ale přes relé a i ty špatné kontakty v páčce dokáží to relé sepnout. Ideální je opravit páčku a dodat relé a máš klid. |
Autor: | Tidic_060 [ 13 srp 2008 22:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dík za radu ale relé už tam mám zapojené a jak sem to očistil tak stejně to dělalo stejný bordel..nakonec sem pozkoušel skoro všechny možnosti co šly..a na jedné té předposlední se zdálo že to funguje dobře..zajel sem k bráchovi av poho a jak sme jeli od něho tak sem jen tak se srandy pustil větrání a najednou dymec jak cyp ..tak rychle všechno vypnuté a odpojené sem ještě nikdy neviděl..nakonec to odnes jen kabel, ketrý byl jako uzemnění k rádiu..byl sice na škvarek (z 15cm kabelu zbylo jen cca 6cm) , ale bál sem se jestli sem si nevypálil kabely v autě..ale v poho..zítra ještě zkusím jednu fintu a uvidíme co a jak..padlo na to pár pojistek ale ted už vím jak na to..radší bych si nechal poradit než si sám vypálit kabeláž..takže kdyby někdo chtěl poradit jak napojit rádio přes ISO konektory do auta at pisne..sice to ještě není vymakané na 100% ale zítra budu mít čas tak si pohraju..důležité je že už vím kam drátky nepatři a jak to sprovoznit.. |
Autor: | Wizzy [ 14 srp 2008 07:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty jo...no to by mě zajímalo, jak jsi to měl teda zapojené, to je docela soda... |
Autor: | zdenal8 [ 14 srp 2008 08:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
No psal něco o jako redukci, ale pak to vypadá, že tam nějak asi pomíchal kabely. Dyť to snad ani nejde když to zapojuješ přes tu redukci na rádio. |
Autor: | Tidic_060 [ 14 srp 2008 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Už sem se na to vybod..to nemá cenu..dneska mi to rádio vyšťavilo baterku to by mě zajímalo jak to tam má být..ale co prodám ho a budu mít klid.. |
Autor: | Tidic_060 [ 14 srp 2008 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
zdenal8 píše: No psal něco o jako redukci, ale pak to vypadá, že tam nějak asi pomíchal kabely. Dyť to snad ani nejde když to zapojuješ přes tu redukci na rádio.
No to nejde, páč na té redukci to je pěkně napsané ale na kabelu co jde z auta do rádia, tak tam nic není, nějaké klikyháky a čísla, později dodám foto a mužete juknout na ten oprařený kabel a jak to tam vypadalo.. |
Autor: | zdenal8 [ 14 srp 2008 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ale ten kabel co ti de z auta do tý redukce ani jinak zapojit nemůžeš. By mě docela zajímalo jakou redukci si to vlastně pořídil. Prodává se normálně redukce z ford konektoru na iso konektor. Jenom zacvakáš do sebe a je to. Práce na pár vteřin. |
Autor: | dragon [ 14 srp 2008 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nemá tam jenom čokoládu.To je nějaký podezřelý |
Autor: | Tidic_060 [ 15 srp 2008 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak tady je pár fotek jak to vypadalo při instalaci rádia.. http://img300.imageshack.us/my.php?imag ... 008hi0.jpg http://img526.imageshack.us/my.php?imag ... 001hl3.jpg http://img524.imageshack.us/my.php?imag ... 002ff1.jpg no a dopadlo to tak že to radio prodávám a budu kupovat přívo tovární.. |
Autor: | skaldal [ 15 srp 2008 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak to tak čtu a koukám na ty fotky, tak ty sis nekoupil redukci Ford-ISO, ale pouze samotný konektor ISO a zapojoval dráty do Ford konektoru I když na tom taky není co zkazit, tlustej hnědej je kostra, žlutej a červenej je napájení, jeden stálý, druhej spínaný. To není problém si proměřit. Aspoň tak to bylo u MkV-VI, u MkVII se mi zdá, jestli nejsou ty barvy jiný, ale i tak bych to proměřil a není problém. Aspoň že jsi ty origo konektory neustřihnul, jak to má ve zvyku spousta kutilů. |
Autor: | Krtek-NA [ 15 srp 2008 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak ještě se dělá redukce FORD ------) ISO. To je pro takový, který se v tom vůbec nevyznaj. |
Autor: | zdenal8 [ 15 srp 2008 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je přesně ta co sem myslel a jak o ní píše i Skaldal. Ušetří to spoustu práce, nedá se nic pokazit a nestojí moc. Možná stejně jako to co sis koupil. |
Autor: | Krtek-NA [ 16 srp 2008 08:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Akorát je dobrý nepoužitý dráty odskřípat. (Jako podsvícení, vysouvání ant....) Moje SONY to nechtěla s těma drátama přežvejkat. |
Autor: | Tidic_060 [ 16 srp 2008 23:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Njn já sem to totiž kupoval narychlo bo to u nás jinde neměli a bylo to bez fordovských koncovek..nechtělo se mi to objednávat z netu a čekat na to než to přijde ale asi to tak udělá a bude to oka.. |
Autor: | Tidic_060 [ 16 srp 2008 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
skaldal píše: :-D Jak to tak čtu a koukám na ty fotky, tak ty sis nekoupil redukci Ford-ISO, ale pouze samotný konektor ISO a zapojoval dráty do Ford konektoru I když na tom taky není co zkazit, tlustej hnědej je kostra, žlutej a červenej je napájení, jeden stálý, druhej spínaný. To není problém si proměřit. Aspoň tak to bylo u MkV-VI, u MkVII se mi zdá, jestli nejsou ty barvy jiný, ale i tak bych to proměřil a není problém. Aspoň že jsi ty origo konektory neustřihnul, jak to má ve zvyku spousta kutilů.
Zas taký frajer nejsem abych něco stříhal jak domácí kuti jak ty říkáš..a i kdyby tam byly koncovky na forda tak nevím proč bych to tím tuplem měl stříhat..a já zas nejsem úplně chloupý abych si to nepřeměřil..ale když to chceš uzemnit a přitom ti 3 ze 4 drátu hlásí že je kostra a přitom jsou to ty nejtenší a ten nehrubší co by mohl být kostra nereaguje tak to je trošku divné..a kdyby ses podíval pořádně na obrázky i když nejsou moc kvalitní tak by si zjistil že tam hnědý nemám..který drát je který to sem si poměřil ale pokud sem to rádio neuzemnil zvlášť tak nehrálo..ale přišel sem na to že jezdit chvili v klidu taky uklidňuje než aby mi rádio hrálo na plné kule..něco v tom tichu přece je |
Autor: | skaldal [ 17 srp 2008 09:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tidic_060 píše: ..a kdyby ses podíval pořádně na obrázky i když nejsou moc kvalitní tak by si zjistil že tam hnědý nemám.. Tak takhle dobrý oči teda fakt nemám, abych na těch fotkých poznal nějaký barvy drátů
|
Autor: | joska79 [ 18 srp 2008 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rosviť si světla,a pak si pořádně vyzkoušej kostru. Zažil jsem už pár kutilů,co připojili kostru rádia na osvětlení. Myslím,že kostra je hnědá |
Autor: | Tidic_060 [ 25 srp 2008 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak už sem to zkutil ..dal sem si tam ještě pojistky aby mi to náhodou nevyhořelo a funguje je to..baterka mi taky drží, takže v pohodě..konečně se na mě usmálo štěstí a je to všechno v kupě..hraje pěkně až někdy moc.. Moc dík chlapi za pomoc... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |