fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Zapojení dvou klaksonů http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=19609 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mouse [ 08 říj 2008 10:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
jednoduše od toho původního co máš v autě tak si natáhni kabely a ty nové připoj |
Autor: | Lukk [ 08 říj 2008 10:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže mám spojit ty dva klaksony sériově k sobě a připojit k původnímu vedení bez toho relátka? |
Autor: | Mouse [ 08 říj 2008 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo já to takhle děla u formana a žádnej problém |
Autor: | Lukk [ 08 říj 2008 11:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
O.K. tak díky! Ale proč tam to relátko tedy dávají? |
Autor: | Mouse [ 08 říj 2008 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
nemám tušení |
Autor: | Lukk [ 08 říj 2008 12:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyby někdo věděl, rád bych se přiučil Díky! |
Autor: | moto [ 08 říj 2008 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Relátko tam máš predsa na to, aby ti nevyhorel vypínač. Dva klaksóny berú viac ampér. |
Autor: | Wizzy [ 08 říj 2008 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Protože to může být v nějakém autě na slabší pojistce s více spotřebiči a ty dva klaksony si vemou trochu víc, než jeden. Takže by se mohlo stát, že při zatroubení to spálí pojistku. Proto by se tam přes zvláštní pojistku muselo přivést napájení a přes relé to spínat původním drátem. |
Autor: | Lukk [ 08 říj 2008 13:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, že by se mi chtěly tahat od baterky nové dráty ke klaksonu to se říct nedá. Ale už jsem tedy pochopil, k čemu to relátko vlastně je a jak bych ho měl zapojit. A jaká pojistka by tak měla být na ty mé nové klaksony? |
Autor: | Freeman [ 08 říj 2008 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lukk píše: No, že by se mi chtěly tahat od baterky nové dráty ke klaksonu to se říct nedá. Ale už jsem tedy pochopil, k čemu to relátko vlastně je a jak bych ho měl zapojit. A jaká pojistka by tak měla být na ty mé nové klaksony?
pozri ci neni napisane na tych klaksonoch odber wattaz alebo nieco podobne alebo zmeraj ampermetrom a daj poistky zhruba o 30% silnejsie ako je odber |
Autor: | Lukk [ 13 říj 2008 07:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nějak se mi to nepodařilo změřit takže jsem natahal dráty, zapojil jsem to přes relé a dal jsem tam pojistku 10A s tím, že pokud praskne tak dám silnější. Po testech se tváří, že je vše O.K. |
Autor: | Bumerank [ 13 říj 2008 08:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lukk píše: Takže mám spojit ty dva klaksony sériově k sobě a připojit k původnímu vedení bez toho relátka?
já myslím, že paralelně - navíc kdyby byly sériově, tak berou snad i o něco míň! |
Autor: | Lukk [ 13 říj 2008 10:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo jasně, přesně tak jsem to zapojil. Myslel jsem paralelně a napsal sériově |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |