fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Cyklovač předních stěračů
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=1962
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 21 bře 2005 15:25 ]
Předmět příspěvku:  Cyklovač předních stěračů

Vlastním Escorta 1,6 16V Combi r.v. 1997. Cyklovač stěračů mi funguje pouze při nastavení na cyklus 5 nebo 6. Prosím o radu co s tím. Díky

Autor:  hameluk [ 26 dub 2005 00:53 ]
Předmět příspěvku: 

A ty máš cyklovač? Já teda bohužel ne a docela mi chybí... :?

Autor:  Návštěvník [ 26 dub 2005 07:46 ]
Předmět příspěvku: 

Ja teda taky ne a taky mi dost chybi. Nemate nekdo zkusenost nebo aspon povedomost o vymene toho packoveho "parozi"? Vim ze se musi vymenit cele a tak ho taky cele shanim ale nebude to mit i jiny hacek? Ovladani steracu prece neni jen v pacce ale upravu budu muset udelat i jinde, ne?

Autor:  Standa [ 26 dub 2005 08:02 ]
Předmět příspěvku: 

No když ti nefungujou některé polohy tak je nejspíš problém v páčce. Jak rozebrat ten přepínač je už detailně popsáno v jiném fóru. Jak vypadají všechny obvody a propojky v něm je možno stáhnout na www.fordfans.cz Jinak přerušované stíraní zajišťuje červené relé R6. tedy přesně to najdeš tady: http://www.fordfans.cz/download_el.htm je to soubor packy.zip

Autor:  carPWR [ 26 dub 2005 08:41 ]
Předmět příspěvku: 

...kluci prece kazdy esco ma cyklovac, ale ghia ma 6ti polohovej cyklovac...

Autor:  Návštěvník [ 26 dub 2005 09:14 ]
Předmět příspěvku: 

No a to mne prave zajima. Rad bych si svoje fungujici STANDARD packy s 2rychlostnim cyklovacem vymenil za fungujici GHIA 6 rychlostni. Tusim ale, ze to nebude jen ve vymene toho packoveho "modulu". Nebo snad ano? Je to opravdu tak jednoduche? Budu muset menit i to relatko? A co jeste ...

Diky za odpovedi.

Autor:  Standa [ 26 dub 2005 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

Musíš vyměnit páčky i relátko. Už se to tady někde na fóru probíralo, někdo vyměnil jen páčky, ale 6-ti rychlostní cyklovač mu nešel.

Autor:  fat [ 26 dub 2005 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
...kluci prece kazdy esco ma cyklovac, ale ghia ma 6ti polohovej cyklovac...


Myslíš tu polohu kdy je pravá páčka dole ?? A setře to jednou za x sekund ?? Kdy časová prodleva nejde nastavit ?? Tomu neříkám cyklovač ... je to úplně na h...o !!!

Autor:  carPWR [ 26 dub 2005 11:29 ]
Předmět příspěvku: 

fat píše:
carPWR píše:
...kluci prece kazdy esco ma cyklovac, ale ghia ma 6ti polohovej cyklovac...


Myslíš tu polohu kdy je pravá páčka dole ?? A setře to jednou za x sekund ?? Kdy časová prodleva nejde nastavit ?? Tomu neříkám cyklovač ... je to úplně na h...o !!!


..jo, tu, me to prijde jako v pohode, vim ze je sikovny mit vic veci, ale fakt tohle me netrapi, pac je to alespon u me nastaveny docela optimalne, nestezuju si...

Autor:  Tom69 [ 26 dub 2005 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

Paměťový cyklovač stěračů už se to tu probíralo a nahoře je odkaz HLEDEJ tak ho stačí občas použít

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1065

Autor:  hameluk [ 27 dub 2005 00:06 ]
Předmět příspěvku: 

Tom69 píše:
Paměťový cyklovač stěračů už se to tu probíralo a nahoře je odkaz HLEDEJ tak ho stačí občas použít

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1065



To je zajímavý - a to je paměťový jako třeba u Felicie? Ťukneš do něj jednou a pak po čase jaký chceš nastavit to druhým stiskem zapneš a ono si to pamatuje ten interval?

Autor:  Tom69 [ 27 dub 2005 06:32 ]
Předmět příspěvku: 

hameluk píše:
Tom69 píše:
Paměťový cyklovač stěračů už se to tu probíralo a nahoře je odkaz HLEDEJ tak ho stačí občas použít

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1065



To je zajímavý - a to je paměťový jako třeba u Felicie? Ťukneš do něj jednou a pak po čase jaký chceš nastavit to druhým stiskem zapneš a ono si to pamatuje ten interval?


asi jo mněl by to bejt ten z Feldy, na netu se toho dá najít víc
http://www.mujweb.cz/www/jivo/ster.htm

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=106

Autor:  carPWR [ 27 dub 2005 10:09 ]
Předmět příspěvku: 

..to ze tuknes a pak pockas a tuknes a tim nastavis, to maji asi vsechny "vw" auta, kamarad to ma na cordobe..ale me to prijde zbytecne slozity....kdyz prsi malo, stejne stirnu fakt za dlouho...kdyz vic uz to pobere cyklovac a kdyz hodne tak sterace normalni rychlost ne...

Autor:  Nagant [ 27 dub 2005 10:19 ]
Předmět příspěvku: 

No nevím. Moje stěrače mají tři rychlosti - normálně, rychle a delší interval. A velmi často prší tak, že normální interval je moc časté setření a stěrače vržou po skle a delší interval je moc dlouhý. Nebo krápe tak, že i ten dlouhý interval znamená příliš časté setření. Ale častěji ten první případ. A tak cykluju ručně :? .

Autor:  carPWR [ 27 dub 2005 10:22 ]
Předmět příspěvku: 

..no, mozna je to o zvyk, ja nestiram hned pri trech kapkach na skle :D jsem tak naucenej ze skodovky...

Autor:  Návštěvník [ 27 dub 2005 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

Postavil jsem paměťový cyklovač stěračů podle plánku pro Felicie (zaboha jej nemůžu najít),vešel se celý do původní krabičky od relé (na původním plánku pro Feldy se musela upravit pouze patice, máme trochu jinak vývody) zasunul a cyklovač maká už dva roky :D . Je ale určitě lepší jej koupit hotový a pak upravit.
_____________________________________________________________

Ford Orion 91, 135 000km

Autor:  Ondrej [ 27 dub 2005 11:29 ]
Předmět příspěvku: 

tady ten nastavitelny cyklovac pri feldu maji za 240,- http://www.autodilykrc.cz/index.php?strana=cenik&cenik=felicia&hledej=cyklova%E8

Autor:  MV [ 27 dub 2005 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

Mám standardní 6-kvaltovej cyklovač a nemůžu si ho vynachválit Když prší málo, 6.stupeň je ideální a i když déšť houstne tak se vždycky najde optimální stupeň.
Kdybych tenhle cyklovač neměl, tak bych určitě šel do paměťovýho, měl jsem ho dodělanej na fávu a byla to vychytávka.

Autor:  Toko [ 27 dub 2005 15:39 ]
Předmět příspěvku: 

Měl jsem paměťový cyklovač taky na Fáčku, ale více mi vyhovuje ten 6-ti rychlostní v Escu. Pokud prší málo, tak málokdy rovnoměrně, aby jednou nastavená paměť vydržela déle. A měnit paměť bylo přeci jenom složitější než pootočit tím koločkem dle potřeby.

Autor:  Nitro [ 01 kvě 2005 10:11 ]
Předmět příspěvku: 

Nagant píše:
No nevím. Moje stěrače mají tři rychlosti - normálně, rychle a delší interval. A velmi často prší tak, že normální interval je moc časté setření a stěrače vržou po skle a delší interval je moc dlouhý. Nebo krápe tak, že i ten dlouhý interval znamená příliš časté setření. Ale častěji ten první případ. A tak cykluju ručně :? .


Přesně tak, taky cykluju ručně, protože se většinou nehodí ani jedna rychlost. Ty sterače jsou taky dělaný pro němčoury, tam totiž prší přesně podle toho nastavení :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/