fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Hodiny
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=19753
Stránka 1 z 1

Autor:  tommann [ 16 říj 2008 12:45 ]
Předmět příspěvku:  Hodiny

kluci nestalo se někomu z vás co mě..moje hodiny nesvítí už asi tak půl roku což mě nějak netrápí ale jde mi o to že když mám chcíplej motor tak jdou normálně ale jakmile nastartuju tak se zastavěj....když to chhcípnu zase jdou....začalo to z ničeho nic tak pokud má někdo podobnou zkušenost sem s ní :-) .

Autor:  Floki [ 16 říj 2008 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

a auto máš tommann že? napiš si do popisu jaky máš auto

Autor:  tommann [ 16 říj 2008 13:06 ]
Předmět příspěvku: 

omlouvám se opraveno :-)

Autor:  Kubi [ 03 pro 2008 22:13 ]
Předmět příspěvku: 

opraveno popisek, nebo hodiny??:D

Autor:  tommann [ 04 pro 2008 06:51 ]
Předmět příspěvku: 

popisek hodiny stále nejdou i když asi tak minulý týden snad dva dny fungovaly

Autor:  Kubi [ 04 pro 2008 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

Ptal jsem se abych nepsal zbytečně...
Tohle byla první věc, na kterou jsem se vrhal, když jsem pořídil tu káru pekelnou... Oprava jednoduchá a radost to udělá taky. Hodiny mi nesvítily ani po výměně žárovičky, tak jsem se na ně vrhnul... žárovka je zapojená v sérii s (většinou spálenym) odporem (asi aby k opravě byl nutný zásah autorizovaného servisu Lukas) :shock: Nijak jsem to neřešil, dal jsem tam 0R1/500mW a klasickou žárovku, 12V jako je všude jinde v palubce.
No a pak u kamarádovo a u mýho bejvalýho služebního esca pickupa jsem řešil hodiny, který se zpožďovaly, zastavovaly a podobně. V obou případech zdrojem všech problémů byla deska plošných spojů hodin, respektive hodně studeňáků, takže jsem to komplet přeletoval a bylo po problému.
Počkej ale možná jsem psal beztak zbytečně.. :x
Znova jsem si přečet... Tam je pořád stejný napájení (trvalejch +12V) akorád se světlama se rozsvěcí žárovička... Tyjo to je zajímavý :o
Podle mě tři reálný možný příčiny:

1) Při zapnutym motoru větší chvění, studeňáky na plošňáku hodin maj oslavu (sám tomu nevěřim, ale napadlo mě to)

2) Změna napětí - Při nastartování se Ti zvýší napětí na palubě vozu a hodinám to dělá problém... (taky podle mě hovadina, ale napadlo mě to)

3) Nějaký rušení, výkyvy, zvlnění, pískání a podobně od altíku, nebo odkudkoliv od jinud a už nefunkční FILTRAČNÍ KONDENZÁTOR na desce hodin (taky se mi to nezdá...)

4) Při zapnutym motoru je přecejen větší odběr na jedný +12V větvi, která je společná zrovna s hodinama a zrovna tahle cesta je obohacena studeňákem v pojistkovce (moje oblíbenkyně), nebo někde po cestě.
Zrovna tak to může bejt jenom blbá kostra. (tohle zní nadějně reálně)

Každopádně mě zajímá, kde je chyba, jestli na to přijdeš, určitě dej vědět. A jestli na to nepřijdeš, chci to vidět, záhady jsou supr věc..

Jinak nejjednodušší - zkusit to s jinejma hodinama, když by to chodilo, vyměnit hodiny, když ne, nechat si hodiny a vyměnit auto :D

zase vtipná kaše...

Autor:  Kubi [ 04 pro 2008 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

Vlastně čtyři příčiny.... Teď jsem si všim:)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/