fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Centralni zamykani MKVI - nejde zamcit zevnitr - VYRESENO
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=20064
Stránka 1 z 1

Autor:  mr.BSE [ 03 lis 2008 23:20 ]
Předmět příspěvku:  Centralni zamykani MKVI - nejde zamcit zevnitr - VYRESENO

Cau,
opet se na Vas obracim s prozbou.
Instaloval sem dnes DO k origo centralu (uspesne).
Jenze sem u toho omylem zkratnul napajeni v konektoru u motorku (u ridice).
Central funguje bezproblemu, motorky taky :-)
Ale nejde mi moznost zamcit auto zevnitr zatlacenim packy (ani u ridice, ani u spolujezdce).

Pojistky sem promeril vsechny (i u baterky) a nic.

Nevite, kde muze byt problem?

Kdyz odpojim jednotku od DO, tak to stejne nevali.

Neni napeti na cerveno-?zlutym? vodici v konektoru u motorku, predtim bylo.

Neni nekde jeste "schovana pojistka" , nebo tak neco, na co bych mel mrknout?

Predem dik za rady a tipy.

Autor:  Wizzy [ 04 lis 2008 08:48 ]
Předmět příspěvku: 

Seshora na pojistkovce mezi relátky...

Autor:  Krtek-NA [ 04 lis 2008 09:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tak hlavně nikoho neprovokuj, ať se nemusíš zamykat uvnitř :wink:

Autor:  mr.BSE [ 04 lis 2008 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

Takze Wizzy mel pravdu - diky moc!
Pojistka je KO.
Jenze... dam novou a ani nedocvaknu a uz je KO taky :shock:
Pokud odpojim jednotku DO("alarm"), tak tam pojistka vydrzi... :D

Jenze kde ted muze byt problem?

Prikladam schema konretniho zapojeni (preskrtnute veci nejsou zapojeny).

ObrázekObrázek



:cry:

Autor:  Wizzy [ 04 lis 2008 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

A nemáš popletené pulzy? Escort se ovládá tuším zápornými (nebo kladnými pulzy?) a na dodaterčně montovaných do/alarmech se to dá zvolit, nebo se to musí udělat přes relé... Přijde mi, že tam právě tlačíš opačný pulz, než by měl být.

Autor:  Walker [ 04 lis 2008 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ale no tfuj.....kladnýma samosebou....a ta lidotvorba podle toho obrázku je samosebou blbě....ta přepínaná kostra tam nemá co dělat a samosebou se tluče s kladným impulsem na motoru, proto ty erupce na pojistce....

Autor:  mr.BSE [ 04 lis 2008 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

Dekuju za rady, ale uz to mam vyreseno.

Ovlada se kladnym :-)

To, proc praskala pojistka me bylo jasny kdyz sem mrknul do schematu vod eska :oops: :roll: -> do motorku jde stale plus, ale central pousti na jednom vodici plus a na druhym minus.

A vzhledem k tomu, ze DO to minus bere ze samostatnyho ukostreni (modro-cerveny a zeleno-cerveny vodic), staci tyto dva odkostrit a je vymalovano.

Takze opravene schema je -
ObrázekObrázek

Autor:  Wizzy [ 05 lis 2008 08:23 ]
Předmět příspěvku: 

Walker: Až na tu nejistotu kolem polarity pulzů jsem to trefil, ne? ;-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/