fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
nedrží nabitá baterie... http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=20377 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Tom.Tom [ 19 lis 2008 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | nedrží nabitá baterie... |
Mám na autě půl roku starou autobaterii a nedrží mi nabitá..zhruba po 2 týdnech je vybitá na tolik že už s ní nelze nastartovat. S autem jezdím deně do práce, nabíjení mám asi v pořádku-nabíjí to při volnoběhu kolem 14 voltů i když je síť zatížená všemi spotřebniči. nechal jsem si změřit odběr v klidovém stavu..- hodiny,palivoměr a napájení pamětí rádia berou dohromady 120 miliampér. Baterku mám 55Ah AKUMU se startovacím proudem 350 ampér. Nemáte s tím někdo skušenost čím by to mohlo být? V minulosti u jiných typů aut co jsem měl nepamatuji že bych musel každých 14 dní dobíjet baterku..... |
Autor: | Wizzy [ 20 lis 2008 08:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
1) 0,12A mi přijde poměrně dost 2) jak dlouhé trasy jezdíš? |
Autor: | Tom.Tom [ 20 lis 2008 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
každej pracovní den 7km do práce a zpět. Odpol občas popojížděčky po městě s rodinkou po nákupech.... |
Autor: | pisty [ 21 lis 2008 01:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
uf, uf... Baterka je jaký typ? Značka, kdes jí koupil? Jsi si jistý že je dobrá? 120mA? To je docela na hraně, jestli tam nemáš nic neseriového, tak je to dost... Kolikrát si to měřil? Jen jednou? Po zkušenostech bych vsadil na vadnou baterku, i úplně nová může být v prdeli... Edit.: Omlouvám se, přehlídl jsem tu akumu... Ale i tak zkus odpovědět, třeba nás to nasměruje... |
Autor: | Tom.Tom [ 21 lis 2008 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
mám akumu 55Ah 350 ampér startovací proud....no v prdeli asi může bejt ale už po druhý? dostal jsem ji novou letos v unoru za reklamaci předchozí baterky téhož typu. Na autě nic neseriového nemám. měření odběru v klidovém stavu přes ampérmetr jsme dělali pouze jednou. Měření nabíjení dělám několikrát za měsíc,mám svůj digitální voltmetr. nabíjí mi to stále kolem 14 volt. Napadá mě ještě jedna věc jestli to moje ježdění není na tu baterku příliš krátké...do práce 7km to se asi po startu (kterej bere až 100 ampér) nestačí dobít...nevím..jestli by to třeba nechtělo silnější baterku s větším startovacím proudem |
Autor: | Package [ 21 lis 2008 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
maximalny vybijaci prud pre tvoju baterku je 0,055A..to je uz uplna horna hranica...takze 0,120 je prilis vela..nemas zapojene radio takzvane na tvrdo?ze sa nevypina po vytiahnuti kluca?standardne by mal bit vybijaci prud tak 0,02 az 0,03...to co pises je vela..akokeby tam bolo zopnute rele...to berie asi tolko... a k tym kratkym trasam...je to sakra malo na to aby sa stihla tak rychlo dobit..jeden start cca 12km na nabitie....cize ty z nej len cicias a davas jej malo... |
Autor: | Tom.Tom [ 21 lis 2008 22:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je zajímavej postřeh s tím rádiem,jo mám ho na tvrdo,rádio mi hraje i když vypnu klíček- musim rádio vypnout powrem. Můj otec má stejného escorta a ten když nechá hrát rádio a vypne klíček tak mu rádio zhasne ale jde i při vypnutém klíčku zapnout powrem. Tak jak je to rádio s těma plusama zapojený? Moc mi to není jasný protože když mu přeruším hlavní plus klíčkem a nechám mu jen plus napájení pamětí tak bych ho teoreticky nemohl zapnout powrem. Mám v tom asi řádnej bordel, v manuálu je napsáno že je v autě alarm..na rádiu pod ovladacím panýlkem je blikající ledka a to mě taky nejde. Je ta ledka jen falešná nebo je tam skutečně alarm? Na escu mého otce alarm taky nejde. Nebo ho možná neumíme aktivovat.....? U mého escorta předchozí majitel nechal zapojit klasické rádio které si při prodeji auta vyndal a já tam dal to origo rádio.... A co tet s tím? |
Autor: | Package [ 21 lis 2008 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
no podla mna to mas blbo zapojene...ta ledka sa asi rozblika len vtedy ked je to vypnute akoze klucom...radio ma 2 plusy..jeden trvaly (na pamet radia a hodin) a druhy spinany na zapnutie a vypnutie radia takzvane automaticky...je pravda ze niektore radia ak vypnes standardne cez klucik idu zapat potom power tlacidlom ale hraju len napr. 20 az 30 min a potom sa vypnu..ochrana proti vybitiu baterky...takze sup za elektrikarom nech ti to zaapoji tak ako sa ma.. |
Autor: | Tom.Tom [ 23 lis 2008 17:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem si vyjel zapojení konektoru rádia zde na stránkách fordfans a zapojil rádio podle něj a nechal si znovu změřit odběr v klidovém stavu a už auto nebere 130 miliampér jako před tím ale už jen 30 miliampér. Takže bude asi problém vyřešen. Pořádně dobiju baterku aměl by být klid. Díky všem za rady. |
Autor: | balu [ 23 lis 2008 17:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Máš baterku na novější auta /přísada vápníku na deskách a tím zvýšená životnost ze3 na 6 let/, tam musí být dobíjecí napětí alternátoru přes 14V, jinak to baterku nedobíjí a stále to bere více z baterky než z altíku. Takže změna baterky. |
Autor: | Market [ 15 led 2009 16:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, chci se zeptat jestli nema nekdo podobny problem jako ja. Mam problem s nastartovanim meho fordika ted v zime. Kazdou noc musim odpojit baterku, abych rano nastartovala, ale ne pokazde se mi to podari. Neco tu baterku tam musi žrát, stava se mi to i v létě. |
Autor: | hubert [ 15 led 2009 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
balu píše: Máš baterku na novější auta /přísada vápníku na deskách a tím zvýšená životnost ze3 na 6 let/, tam musí být dobíjecí napětí alternátoru přes 14V, jinak to baterku nedobíjí a stále to bere více z baterky než z altíku. Takže změna baterky. Tim to neni ta ji tam mam taky stribrovapnikovou a uz ji mam treti rok a drzi normalne,ja kdys tuhle stribrovapnikovou napraskam silnou nabijeckou na 15 volt tak po vychladnuti to napeti spadne stejne na 12,85 volt,skouseno u fungl nove baterie.Takze kdys mi alternator dava 13,8 volt tak ji na tech 12,85 prece take nabiju.jeste mam jednu vapnikovou a ta se chova stejne,Na baterce sviti oko zelene,takze nabiti je v norme.
|
Autor: | hubert [ 15 led 2009 19:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Market píše: Ahoj, chci se zeptat jestli nema nekdo podobny problem jako ja. Mam problem s nastartovanim meho fordika ted v zime. Kazdou noc musim odpojit baterku, abych rano nastartovala, ale ne pokazde se mi to podari. Neco tu baterku tam musi žrát, stava se mi to i v létě. Skusit zmerit odber,rekni nekomu kdo to umi at ti to zmeri.Ja tam mam take podobnou zradu do rana ni to vybije skoro celou baterku,ale projevuje se to jen tak 2X do roka,ted uz to poznam kdys se mi spousti alarm kvui poklesu napeti. a zaboha nemuzu najit cim to je,kdys to udela jednou a pak pul roku ne.Uz me to takle zlobi rok a pul.drat sem tam zadnej prosvihlej nenasel,tak jedine jestli nezustava treba vyset nejake rele,nebo radijo v haji,tezko rict.
|
Autor: | Krtek-NA [ 16 led 2009 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já si myslím, že je slabá baterka, plus ty krátký trasy ji nestačí dobít, jak dostane naprdel když startuješ. Dojezdi ji a pak kup silnější. |
Autor: | hubert [ 18 led 2009 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kratke trasy v zime ti za tyden vybijou kazdou baterku. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |