fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: reset ŘJ odpojením baterky 1.6 zetec
PříspěvekNapsal: 30 lis 2008 15:42 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2007 11:19
Příspěvky: 38
Bydliště: venkov (ten u Brna)
zdravíčko, zdechla mi baterka, tak jsem ji nabíjel a do auta vrátil až po dvou dnech. Našel jsem si tedy návod, jak "naučit" ŘJ a dal se do práce. Volnoběh OK, pak ty zvýšené otáčky, s tím jsem měl celkem problém, abych je udržel na těch 1250ot/m, po jemném přidání plynu měl motor tendenci zdechat, ale udržel, musel jsem tedy korigovat pedálem, abych se točil okolo těch otáček. Nějaké nápady, čim to je? Pak jsem vyjel na zajížděcí trasu, tuším 8 kilometrů bylo někde psáno, zdálo se mi že motor jde trochu líp do otáček a celkově lépe reaguje na plynový pedál, 4 kilometry běžnou jízdou na všechny kvalty do 4000ot/m a další čtyři jsem si říkal, že mu dám zabrat a musím říct, že auto jede mnohem lépe a není to subjektivní pocit, protože aby mi se mi kola na jedničku s plným plynem (sešláplým až po uvedení auta do pohybu, nikoliv z klidu) vůbec nechytaly silnice a na dvojku brutálně prohrábly, to se mi teda fakt nikdy nestalo. Jsem naprosto spokojen, jen by mě zajímalo, čím to bylo? Nějak špatně uložená data ŘJ? Nouzový režim asi ne, protože to by, pokud se nepletu, jelo palivové čerpadlo pořád, ale mně vždycky po zapnutí klíčku po chvilce vyplo. Díky za jakékoliv nápady a těm, kteří nejsou spokojeni s výkonem motoru, doporučuji reset ŘJ

_________________
Escort 1.6 16V ZMETEK ´95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2008 22:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
No abych pravdu řekl, nikdy sem nějaký zajíždění po odpojení řj neřešil. Prostě sem tam dal baterku a jel do práce. A nikdy s tim problém nebyl. Vždycky bylo vše stejné.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2008 22:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Já taky, až jednou mi to po připojení baterky (předtím zapojením jsem čistil klapku a v. ventil) začalo chcípat po prvním startu a chcípá to do teď, přesto, že před 5dny jsem dal nový v.ventil. Takže ještě budu muset proměřit potenciometr klapky...

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2008 18:46 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2007 11:19
Příspěvky: 38
Bydliště: venkov (ten u Brna)
tak koukám, že jsem výjimka, abych pravdu řekl, dva roky, co to auto mám jsem baterku neodpojoval a teď mám uplně jiný auto :-) Měl jsem problémy i s cukáním auta za studena, někdy ve vyšších otáčkách ztráta výkonu, při řazení hlavně nižších stupňů cuknutí auta, vše je pryč :-) Volnoběh za studena už taky nehoupe nahoru a dolů. Sranda...

_________________
Escort 1.6 16V ZMETEK ´95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2008 19:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2008 21:33
Příspěvky: 419
Bydliště: Prušánky
tapy píše:
tak koukám, že jsem výjimka, abych pravdu řekl, dva roky, co to auto mám jsem baterku neodpojoval a teď mám uplně jiný auto :-) Měl jsem problémy i s cukáním auta za studena, někdy ve vyšších otáčkách ztráta výkonu, při řazení hlavně nižších stupňů cuknutí auta, vše je pryč :-) Volnoběh za studena už taky nehoupe nahoru a dolů. Sranda...



tos neměl ani psát ....... teď všichni půjdou odpojovat baterky :lol: .
Docela zajímavé. :)

_________________
Ford escort CLX 16V 1.8 benzin zetec (77kW), r.v. 1996, 3 dveřák. ABS, el. okna, el. zrcátka, 2x airbag, šibr, klima, vyhřev čelního skla, barva červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2008 21:08 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2007 11:19
Příspěvky: 38
Bydliště: venkov (ten u Brna)
tak proč ne, kdyby to jen třeba jednomu pomohlo, tak je to dobrý.

Tak abych udělal takový výčet toho, co se tím spravilo
- sem tam ztráta výkonu ve vyšších otáčkách (hardcore při předjíždění)
- houpání studeného volnoběhu
- sem tam rozcukání auta při nižších otáčkách a pomalé jízdě
- cuknutí celým autem při řazení (muselo být korigováno spojkou, tímto se jí omlouvám)
- celková lenost auta
- pomalá reakce na sešlápnutí plynového pedálu
- po jízdě mírný zápach benzínu v okolí auta

No a ještě co se odpojením baterky nespravilo:
- zadní lem je pořád opuchlý
- tlumiče stále v pytli a podvozek celkově
- pískání brzd. obložení

:-D

_________________
Escort 1.6 16V ZMETEK ´95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2008 15:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 črc 2007 18:22
Příspěvky: 108
Bydliště: Liberec
:) novy auto !!! nemas jej od MS ? pripadne vystoupit a nastoupit.

_________________
FORD ESCORT, 1.6i@66kw ZETEC, r.96, hatchback 5dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2008 19:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
myslím že ten návod budu muset najít takže nouzák jede když jede po zapnutí klíčku palivové čerpadlo hmm a za provozu jede pořád že?

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: t
PříspěvekNapsal: 06 pro 2008 13:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2007 00:22
Příspěvky: 165
Bydliště: Cheznovice
Tapy má pravdu, mě se taky zdálo že mi to jezdí líp po odpojení, ale časem bych řek že to zase zlenivý. Ale možná kecam a zdá se mi to :lol:

Taky dost pomůže našponovat lanko plynu, schválně děte do auta, a zkuste kolik je volný, pak vám příde že to letí jak pták na trošku plynu

_________________
Escort 97 CABRIO . 1,6 90 koní ( některý už chcíplý teda )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2008 14:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Jestli to nebude tím, že odpojením vymažete všechny naučené chyby - potom to jede opravdu líp, ale jen nějaký čas, než se to ty chyby z různých (vadných) čidel naučí znova.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2008 18:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2007 11:19
Příspěvky: 38
Bydliště: venkov (ten u Brna)
ajajajaj, tak mi ta baterka zase klekla, čtrnáct dní to jezdilo a točilo v pohodě, pak jsem ráno odjel do práce a odpoledne zpátky jsem už málem nenastartoval. Dneska jsem koupil baterku, s kulatými kontakty a s redukcí na kabely na ploché. Jsem to dotáh dom a jaksi zjistil, že tu krabicu na plusu tam stejně nenacpu, protože to inženýři z Forda vymysleli báječně, aby člověk pak před Vánocema musel lítat jak kokot a shánět baterku s plochejme, kterou, aspoň tady, nikde v okolí nemají. Zítra tam jedu i s autem na proměření všeho a prý mi tu redukci nějak "vyřeší", že to na Fordech dělají, tak jsem zvědavej, jakou prasárnu s tím hodlají vyvést.

edit: hotovo, baterka obyč s kulatejma, z té krabičky na plusu odšroubovanej ten plech a chycený přes kabel s očkem na pól baterky

_________________
Escort 1.6 16V ZMETEK ´95


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 93 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz