fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

reset ŘJ odpojením baterky 1.6 zetec
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=20569
Stránka 1 z 1

Autor:  tapy [ 30 lis 2008 15:42 ]
Předmět příspěvku:  reset ŘJ odpojením baterky 1.6 zetec

zdravíčko, zdechla mi baterka, tak jsem ji nabíjel a do auta vrátil až po dvou dnech. Našel jsem si tedy návod, jak "naučit" ŘJ a dal se do práce. Volnoběh OK, pak ty zvýšené otáčky, s tím jsem měl celkem problém, abych je udržel na těch 1250ot/m, po jemném přidání plynu měl motor tendenci zdechat, ale udržel, musel jsem tedy korigovat pedálem, abych se točil okolo těch otáček. Nějaké nápady, čim to je? Pak jsem vyjel na zajížděcí trasu, tuším 8 kilometrů bylo někde psáno, zdálo se mi že motor jde trochu líp do otáček a celkově lépe reaguje na plynový pedál, 4 kilometry běžnou jízdou na všechny kvalty do 4000ot/m a další čtyři jsem si říkal, že mu dám zabrat a musím říct, že auto jede mnohem lépe a není to subjektivní pocit, protože aby mi se mi kola na jedničku s plným plynem (sešláplým až po uvedení auta do pohybu, nikoliv z klidu) vůbec nechytaly silnice a na dvojku brutálně prohrábly, to se mi teda fakt nikdy nestalo. Jsem naprosto spokojen, jen by mě zajímalo, čím to bylo? Nějak špatně uložená data ŘJ? Nouzový režim asi ne, protože to by, pokud se nepletu, jelo palivové čerpadlo pořád, ale mně vždycky po zapnutí klíčku po chvilce vyplo. Díky za jakékoliv nápady a těm, kteří nejsou spokojeni s výkonem motoru, doporučuji reset ŘJ

Autor:  zdenal8 [ 30 lis 2008 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

No abych pravdu řekl, nikdy sem nějaký zajíždění po odpojení řj neřešil. Prostě sem tam dal baterku a jel do práce. A nikdy s tim problém nebyl. Vždycky bylo vše stejné.

Autor:  Jimmy [ 30 lis 2008 22:49 ]
Předmět příspěvku: 

Já taky, až jednou mi to po připojení baterky (předtím zapojením jsem čistil klapku a v. ventil) začalo chcípat po prvním startu a chcípá to do teď, přesto, že před 5dny jsem dal nový v.ventil. Takže ještě budu muset proměřit potenciometr klapky...

Autor:  tapy [ 01 pro 2008 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

tak koukám, že jsem výjimka, abych pravdu řekl, dva roky, co to auto mám jsem baterku neodpojoval a teď mám uplně jiný auto :-) Měl jsem problémy i s cukáním auta za studena, někdy ve vyšších otáčkách ztráta výkonu, při řazení hlavně nižších stupňů cuknutí auta, vše je pryč :-) Volnoběh za studena už taky nehoupe nahoru a dolů. Sranda...

Autor:  vylefi [ 01 pro 2008 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

tapy píše:
tak koukám, že jsem výjimka, abych pravdu řekl, dva roky, co to auto mám jsem baterku neodpojoval a teď mám uplně jiný auto :-) Měl jsem problémy i s cukáním auta za studena, někdy ve vyšších otáčkách ztráta výkonu, při řazení hlavně nižších stupňů cuknutí auta, vše je pryč :-) Volnoběh za studena už taky nehoupe nahoru a dolů. Sranda...



tos neměl ani psát ....... teď všichni půjdou odpojovat baterky :lol: .
Docela zajímavé. :)

Autor:  tapy [ 01 pro 2008 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

tak proč ne, kdyby to jen třeba jednomu pomohlo, tak je to dobrý.

Tak abych udělal takový výčet toho, co se tím spravilo
- sem tam ztráta výkonu ve vyšších otáčkách (hardcore při předjíždění)
- houpání studeného volnoběhu
- sem tam rozcukání auta při nižších otáčkách a pomalé jízdě
- cuknutí celým autem při řazení (muselo být korigováno spojkou, tímto se jí omlouvám)
- celková lenost auta
- pomalá reakce na sešlápnutí plynového pedálu
- po jízdě mírný zápach benzínu v okolí auta

No a ještě co se odpojením baterky nespravilo:
- zadní lem je pořád opuchlý
- tlumiče stále v pytli a podvozek celkově
- pískání brzd. obložení

:-D

Autor:  kitrab [ 03 pro 2008 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

:) novy auto !!! nemas jej od MS ? pripadne vystoupit a nastoupit.

Autor:  Rosťa-RS [ 05 pro 2008 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

myslím že ten návod budu muset najít takže nouzák jede když jede po zapnutí klíčku palivové čerpadlo hmm a za provozu jede pořád že?

Autor:  mirdas [ 06 pro 2008 13:55 ]
Předmět příspěvku:  t

Tapy má pravdu, mě se taky zdálo že mi to jezdí líp po odpojení, ale časem bych řek že to zase zlenivý. Ale možná kecam a zdá se mi to :lol:

Taky dost pomůže našponovat lanko plynu, schválně děte do auta, a zkuste kolik je volný, pak vám příde že to letí jak pták na trošku plynu

Autor:  Jimmy [ 06 pro 2008 14:02 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli to nebude tím, že odpojením vymažete všechny naučené chyby - potom to jede opravdu líp, ale jen nějaký čas, než se to ty chyby z různých (vadných) čidel naučí znova.

Autor:  tapy [ 22 pro 2008 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

ajajajaj, tak mi ta baterka zase klekla, čtrnáct dní to jezdilo a točilo v pohodě, pak jsem ráno odjel do práce a odpoledne zpátky jsem už málem nenastartoval. Dneska jsem koupil baterku, s kulatými kontakty a s redukcí na kabely na ploché. Jsem to dotáh dom a jaksi zjistil, že tu krabicu na plusu tam stejně nenacpu, protože to inženýři z Forda vymysleli báječně, aby člověk pak před Vánocema musel lítat jak kokot a shánět baterku s plochejme, kterou, aspoň tady, nikde v okolí nemají. Zítra tam jedu i s autem na proměření všeho a prý mi tu redukci nějak "vyřeší", že to na Fordech dělají, tak jsem zvědavej, jakou prasárnu s tím hodlají vyvést.

edit: hotovo, baterka obyč s kulatejma, z té krabičky na plusu odšroubovanej ten plech a chycený přes kabel s očkem na pól baterky

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/