fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Baterie
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=20889
Stránka 1 z 2

Autor:  Drak [ 21 pro 2008 02:15 ]
Předmět příspěvku:  Baterie

Zdravim všechny, vypadá to, že moje baterie po 5ti letech dosloužila, první rok stála v garáži bez vyjetí ven a moje jízdy po praze jednou za týden při startování každý 3. kilometr ty další 4 roky jí taky asi neprospěly. Nicméně otázka-nekupoval jste někdo baterku na Escorta 1,8Diesel 44Kw r.v. 92? Zběžně na internetu jsem koukal ceny nad 3tisíce, což se mi do toho dát nechce. Nemá někdo typ kde koupit lacino a pokud možno spolehlivě? Díky předem.

Autor:  hubert [ 21 pro 2008 15:56 ]
Předmět příspěvku: 

no to se nediv ze ti odesla kdys si ji nechal stat rok,se musi kazdy mesic,minimalne jednou za tri dobit.Ja koupil bannerku 74ah za 2680,levnejsi kvalitni asi nekoupis,nejlevnejsi je perion asi za 2200.

Autor:  FiKo [ 21 pro 2008 23:04 ]
Předmět příspěvku: 

Banner je dobrá značka?..mám ji totiž taky..asi 3 měsíce.

Autor:  hubert [ 22 pro 2008 14:56 ]
Předmět příspěvku: 

jo je to ta z lepsich.a neni zas az tak draha,za akumu das vic.

Autor:  Krtek-NA [ 22 pro 2008 18:22 ]
Předmět příspěvku: 

FiKo píše:
Banner je dobrá značka?..mám ji totiž taky..asi 3 měsíce.

jo to je dost na to aby se dalo určit jestli je baterka dobrá :wink:

Autor:  Vogi [ 22 pro 2008 22:41 ]
Předmět příspěvku: 

Bannerka-v listopadu ji mam 6tej rok.

Autor:  ULO [ 06 led 2009 15:48 ]
Předmět příspěvku: 

Taktéž mi odešla teď v mrazech baterka a budu jí nabíjet, ale chci se zeptat na zamčení auta bez baterky. Není pak problém po vyndání baterky zamknout auto a naopak bez baterky odemknout?
Nikdy jsem ještě u tohodle auta nevyndaval baterku a protože má centrál a bude cca 2 dny stát venku na sídlišti-tudíž musí být zavřené, ale zase se pak do něj musim dostat, tak se radši ptám co a jak. Měnil jsem baterku jenom u Felicie bez centrálu a to jsem tohle nemusel řešit :-)

Autor:  Nagant [ 06 led 2009 16:02 ]
Předmět příspěvku: 

Není. Pokud to budeš mít v okamžiku vyjímání baterky zamknuto, zůstane to zamknuto. Nebo to zamkneš normálně ručně - vzadu zamáčknutím páček ve dveřích a vepředu klíčem. Obdobně odemykání.

Pozor jen při připojování aku, nezapomeň si klíče v autě, dveře se po připojení aku zamknou :!:

Po připojení aku taky budeš muset zadat znovu kód do autorádia, pokud ho tam máš.

Autor:  ULO [ 06 led 2009 16:38 ]
Předmět příspěvku: 

Díky. Takže je to ok a pokud jsem to dobře pochopil, tak klíčem to odemknu (o to mi hlavně jde) i zamknu vždycky bez ohledu na to, jestli je v autě baterka nebo ne. Dám si bacha na to připojování baterky a klíče v autě :-) Orig. auto radio nemám.

Autor:  Nagant [ 06 led 2009 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, předpokládám, že to odemykáš klíčem, nikoli přes DO - a klíč tedy alespoň v jedněch dveřích NA ODEMČENÍ funguje.

Autor:  ULO [ 06 led 2009 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně tak - DO nemám, takže na zamykání/odemykání používám jenom klíč (funkční mám oboje dveře). Díky.

Autor:  Xan [ 09 led 2009 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim, mam mensi dotaz. Odesla mi baterka a novou s plochyma kontaktama se mi nedari sehnat. Resenim by se zdala byt redukce, ale pak tam nepridelam ten plech na kterym je pojistkovka. Ale dostalo me vyjadreni technika primo ve fordu. Pry ten plech je jen drzak a tak ta pojistkovka muze byt kdekoliv. Je to tak? Ja jsem teda myslel, ze ten plech vede proud z baterky do te pojistkovky? Muze mi to nekdo upresnit? Diky moc.

Autor:  skaldal [ 09 led 2009 16:22 ]
Předmět příspěvku: 

Samozřejmě že vede. Není vůbec problém tam dát obyčejný kontakty, ten plech jen kleštěma ohneš dolů, tu část s dírou na šroub a je to. :wink:

Autor:  ULO [ 09 led 2009 17:33 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mám jednu věc s baterkou - třeba mi to někdo objasní, pokud se mu to už taky stalo:-)
Nedávno jsem tu psal, že mám baterku kaput a potřeboval jsem jí nabít. Jenže při teplotách kolem -9 až cca -12 C mi to nestartovalo (prostě jenom takový to protočení a rozcvakalo se mi nějaký relé). Ok, tak jsem si řekl, že baterku vyndám a dobiju, ale když jsem se k tomu asi po 2 dnech dostal, že jí vyndám, tak najednou hned na první zkušební natočení nastartovalo (bez předchozího dobíjení). Jediný, co se během těch 2 dní změnilo byla teplota - oteplilo se na cca -4 nebo -5 C a odpojil jsem a zase zpětně zapojil kontakty, než mě napadlo to znovu vyzkoušet (prostě abych se případně s baterkou netahal zbytečně domů).
Může to být vůbec baterkou? Napadlo mě, že v těch mrazech nějak trpí ta pojistkovka a tím, že jsem zahýbal kabely se tam nějaký studeňák zase "rozehřál".

Autor:  tom hart [ 10 led 2009 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

No já bych taky potřeboval poradit se startováním.Nemohl jsem nastartovat auto,tak jsem to nastartoval přes kabely a projel jsem to asi 8km,ale druhý den už to zase nešlo.Tak jsem vyndal baterku a dal jí na nabíječku,vymontoval jsem 3 žhavičky(ke čtvrté je šílený přístup) a ve svěráku jsem všechny tři najednou zkoušel žhavit..výsledek byl ok,tak jsem je namontoval zpátky,vrátil baterku,navrknul,všechno v pohodě a jel jsem do pneuservisu zalepit gumu,tam jsem asi třikrát startoval a všechno ok.Po pěti hodinách,když jsem zase chtěl jet pryč,tak už to zase nešlo,motor se jenom líně převalil a nic,tak si myslím že je to nejspíš tou baterkou,auto mám třetí rok a jak je tam dlouho to nevím,je to Varta 71Ah.jinak venku bylo kolem -10 stupnů.co myslíte?

Autor:  hubert [ 11 led 2009 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

jasne ze mraz snizi kapacitu te baterky,100% ma pri teplote 20 st. pri - 10 je ta ucinost treba jen 50% k tomu jeste stuhlej motor,olej,nafta.Tak je to mnohem narocnejsi s kazdym stupnem dolu,pak jeste stari baterie k tomu,nova baterka ma 100% jen prvni rok stari pak to pomalu ale jiste klesa.Kdys rikas ze auto mas 3 roky tak te baterce bude nejmene 5 let protoze tezko ti to nekdo proda s novou baterkou,a to uz je pomalu konecna.Alternator ti to za par km nedobije takze jezdis beres vice z baterky nez tam das Takze kdys si tohle vsechno das dohromady tak mas duvod proc ti to baterka neutoci.Ja mam novou a na najetejch 50km udelam 10-15 studenejch startu a musim ji dobit protoze uz s tim taky skoro vubec netoci,a to mam vse v poradku baterka 2 mesice stara 74/700,zanovni zhavicky,novej filtr,go alternatoru.A startuje mi to supr,a taky ji musim dobit treba i jednou tejdne kdys je mraz.Cili jezdis malo km-dobijis. :D

Autor:  hubert [ 11 led 2009 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

skaldal píše:
Samozřejmě že vede. Není vůbec problém tam dát obyčejný kontakty, ten plech jen kleštěma ohneš dolů, tu část s dírou na šroub a je to. :wink:
Jo ja to taky tak mam udelany a v pohode.

Autor:  Floki [ 14 led 2009 12:23 ]
Předmět příspěvku:  Napětí baterky

Nechcu zakládat novy téma aby tady nebyl bordel tak to napíšu sem:
Nabíjel jsem baterku mimo auto,v noci měla po vypnutí nabíječky 14,10V a druhej den dopoledne v 10 hodin měla 12,74V. Je normální že se tak moc vybije? Je to skoro 7let stará Perion,ale zatím jsem ji nikdy nedobíjel a vždycky jsem nastartoval. Zajímá mě jen jestli je to normální nebo jestli je po smrti,ještě ji změřím za pár dní v autě jak se to změní a uvidím.

Autor:  Wizzy [ 14 led 2009 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že je to naprosto normální, nabitá baterie má naprázdno 12,6-12,8V, takže jsi v normě ;-)

Autor:  Floki [ 14 led 2009 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

uvidíme,za jeden den to je asi dobry,ale kdybych ju neměl v autě týden tak by mě zajímalo jak by se vybila. ještě si nejsem jistej,jak se měří kolik bere auto proudu? odpojím svorku a měřím na svorce k baterce a na baterce že?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/