fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

KDE VZÍT 12V PO NASTARTOVANÍ PRO ČERPADLO U 1.8EFI
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=20977
Stránka 1 z 4

Autor:  Michal EFI [ 29 pro 2008 21:39 ]
Předmět příspěvku:  KDE VZÍT 12V PO NASTARTOVANÍ PRO ČERPADLO U 1.8EFI

Zdravím chlapi potreboval bych radu daval jsem motor 1.8 16v EFI do MK4 puvodně 1.6 XR3i a mam problem se spustenim cerpadla pri otoceni klicku normalne da,ale pri naskoceni uz nedava takze chcipne :(
takze bych potreboval radu kde se chytit,aby tam bylo 12v pouze pri nastartovanem motoru diky moc za odpovedi a rady s pozdravem Michal [/b]

Autor:  Krtek-NA [ 29 pro 2008 22:04 ]
Předmět příspěvku: 

Normálně to jde od relátka, otázka jak si překuchával tu elektriku :wink:
Jinak v nouzi to tam můžeš hodit třeba od zadního světla. Výhodu to bude mít pouze v tom, že nedostaneš pokutu za nesvícení :lol:

Autor:  Michal EFI [ 29 pro 2008 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

Diky za radu od relatka to jde nebo spis slo do ridici jednotky a ta nejspis davala dal protoze i to relatko tn casovanej impulz da,nevim jestli se to neda vzit treba z te nove jednotky :? a jaky je to drat :(

Autor:  Krtek-NA [ 30 pro 2008 00:06 ]
Předmět příspěvku: 

Popiš oba typy jak tu 16 tak tu 18 :wink: a mrknem na nějaký schéma :wink:

Autor:  Michal EFI [ 30 pro 2008 09:55 ]
Předmět příspěvku: 

Takze ta 18 ma vlastne celou motorovou elektriku
jako jeden svazek vcetne ridici jednotky a je to spojeno s autem osmi pinovyn konektorem a je to presne 1.8 16V EFI r.v 92,a ta 1.6 je vystipana turbacka elektrika kde byly rozparany svazky a zustalo tam asi deset dratu ktery jdou do auta ztoho je tam na olej cidlo,otackomer a asi ctyri dalsi kde se objevi+12v pri druhe poloze klicku a zustava tam i pri natoceni na coz se necha ten drat od cerpedla napojit ale jde porad kdys otocis klicek

Autor:  futura [ 30 pro 2008 11:46 ]
Předmět příspěvku: 

Hele, to jsi na tom skoro jako ja. U tech strikacek je to reseny nejak pres to rele, ze kdyz zapnes, tak natlakuje a potom vypne, takze start ok, jak se zacne tocit, rozbehne se zase. Ale ani ze schematu jsem nepochopil, jak konkretne tam ty veverky behaj.
Pokud ti to natlakuje po sepnuti klicku a nejede jen pri bezicim motoru, tak aspon pro elektrickou pumpu na karbec mi radili dve reseni. 1/ existuje tlakovej spimac na olej, kterej po natlakovani okruhu sepne cerpadlo, pravdepodobne tlak uz i pri startovani tam je.
2/ zapojeni stavy na svorku civky, ted presne nevim, kterou, ale asi tu, ktera maka az pri behu motoru.
Jsem zvedavej, co k tomu budou mit elektricky guru, taky se mi libi to strikackovy zapojeni.

Autor:  Jimmy [ 30 pro 2008 12:33 ]
Předmět příspěvku: 

No mně osobě, když už by se tohle stalo, tak to napájení napojím na samotný vypínač a šupnu ho někde k sedačce (schovaný) a bylo by to rovnouu jako pojistka proti krádeži.

Autor:  Michal EFI [ 30 pro 2008 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to me presne napadlo Jimmy ale prece jen bych to radsi vyresil nejak elegantnejs,tak aby to chodilo jak ma,ale asi mi nic jinyho nezbyde:-)

Autor:  futura [ 30 pro 2008 14:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tohle napojeni natvrdo i treba pres vypinac nepovazuju za moc stastny reseni, i kdyz tam je jeste narazova pojistka. Sice nejsem prehnane uzkostlivej, ale predstava, ze je to nekde ve skarpe, motor nebezi, ale cerpadlo furt pumpuje se mi zrovna nelibi. Nemusim zrovna mit moznost vypnout to.

Autor:  Michal EFI [ 30 pro 2008 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

No prave proto bych to radeji vyresil jinak ale zatim nevim jak:-)

Autor:  dreamcatchers [ 30 pro 2008 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tohle jsem vždycky řešil že jsem to zapojil normálně na plus po klíčku tzn na 15. Kolikrát máte puštěný klíčky do kontrolek?
Vym že když se po natlakování vypne je to lepší ale tohle je taky řešení když stim člověk počítá a nenechává zbytečně zapnutý klíčky.
A přez to čidlo jak psal Futy je teoreticky taky řešení ale vymejšlet nějaký držák ma benzínovou hadici no nevim pak to někde začne téct no do toho bych se asi moc nepouštěl.
A Futy jestli ti jde o to že auto je ve škarpě tak tam tu nárazovou pojistku můžeš přidat přímo do okruhu.

Autor:  Krtek-NA [ 30 pro 2008 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

Tak co tohle????

Obrázek

To relé je tam naparavo vede z pinu 22, ale bral jsem pouze 1,8 ´92, může se lišit typ od typu, ten jsem chtěl aby jsi napsal :wink: :!:

Dole k tomu je šéma :-D

Autor:  angličák [ 30 pro 2008 19:25 ]
Předmět příspěvku: 

....sorry za OT...mas krasne auto....ale nechapu ten postup z RS turba na Zeteca???? Proc????

Autor:  Krtek-NA [ 30 pro 2008 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

Teď na to taky koukám, nebylo náhodou v tunning magazine??? Nebo ho možná znám odm jinud :wink:

Autor:  dreamcatchers [ 30 pro 2008 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

No vidíš Krtku tohle mě vůbec nenapadlo že tam musel dát vlastně i jednotku :oops: takže to vytáhni z toho pinu 22 a máš po problému

Autor:  Michal EFI [ 30 pro 2008 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

Diky chlapi za pochvalu,auto bylo v tuning magazinu i v autosportu a celkove treti misto v tuningcupu 2007,take v zariove ford drive scene a ted na www.tuningcars.de:-)a proc 1.8 z RS turba tak to je jednoduchy,zkratka turbo byla bomba nic mene po vsech upravach co tam byly tak mi kazdou chvili neco odeslo bylo to kazdou chvili tesneni pod hlavou,ojnicni cepy turbo a ted nakonec zacalo dost kourit takze opet turbo:-(proto to to rozhodnuti.jinak na trojku palilo gumy:-)jinak motor je jeste doma a bude k prodeji se vsim vsudy vcetne elektriky velkeho intercooleru,cipovane jednotky,veskereho nerezoveho sani atd.:-)jo atu svorku 22 jsem zkousel ale nic na ni nenamerim nevite co by tam melo byt co tam namerit?Diky

Autor:  dreamcatchers [ 30 pro 2008 22:37 ]
Předmět příspěvku: 

Podle toho schéma by z 22 mělo být (-12)
I podle toho schéma co mam doma je -12

Autor:  Michal EFI [ 30 pro 2008 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

To znamena ze musim merit proti +.
Diky

Autor:  Krtek-NA [ 30 pro 2008 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

jo jednotka to jakoby pouze kostří. :wink:

EDIT, ale pozor je to cívka relé, ale pokud ti to jde to prvotní natlakování tak to asi budeš mít obsazený, nebo ti někde ostal plonkovej drát. Tenhle totiž není ve svazku a vede do pojiostkovky :!:

Autor:  Michal EFI [ 30 pro 2008 23:01 ]
Předmět příspěvku: 

Aha tak to bude asi cely problem protoze jsem meril proti -.:-)Takze zitra zkusim adam vedet diky moc adouam ze to klapne:-)

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/