fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Řídící jednotka POMOC PROSÍM ! ! ! http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=21128 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ondra.kr [ 09 led 2009 10:35 ] |
Předmět příspěvku: | Řídící jednotka POMOC PROSÍM ! ! ! |
ahojte, prosím vás nemáte někdo zkušenost s řídící jednotkou? mám escorta 1,6 16v r.v. 1996 s imobilizérem a motor mi jede jenom na 3 válce, ve fordu mi po dlouhém bádání řekli, že mám odpálenou řídící jednotku a ta mi nechává otevřený vstřikovač na prvním válci. ostatní 3 jedou bezproblémů. K tomu abych se to dalo spravit mi řekli, že si musím koupit novou jednotku, která stojí 21 000Kč. Tak vás prosím o radu, jak by se to dalo zprovoznit, je mi totiž líto to auto dávat do šrotu, když je jinak plně funkční a docela mladé. |
Autor: | Bumerank [ 09 led 2009 10:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus si dát inzerát do sekce KOUPÍM - je tu několik solehlivých lidí, kteří prodávají díly a jednotku pro tebe by mohli mít za pár tisíc... Skaldal, Angličák, ale i další, kteří třeba prodávají auto po bouračce (sekce PRODÁM - FORD) |
Autor: | ondra.kr [ 09 led 2009 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
no jo, jenže mi ve fordu řekli že díky tomu že to má imobilizér to z jinýho escorta pasovat nebude. a když jsem řekl a´t imobilizér vyhodí a dají tam jednotku z jinýho escorta, tak mi řekli že to spárovat nejde, že je to neřešitelný, že jedině novou jednotku. |
Autor: | Ford [ 09 led 2009 11:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
lidi toho nakecaj jen aby prodali věc za 21 000 někde na aukru jsem viděl starší řídící jednotku za 1500 jinak některé jednotky byly ještě bez imobilizéru a pokud mají imobilizér tak mám pocit že tu byl někde návod jak to spárovat |
Autor: | tomin [ 09 led 2009 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bacha, neni EEC IV jako EEC IV. Musela by byt presne z daneho typu motoru. Vic jak par litru bych za to nedal. Tehle jednotek se vali vsude dost. Muzu ti tu jednotku opravit (i to mam na cem odzkouset - mam stejny motor). Napis maila a dohodnem se. |
Autor: | Krtek-NA [ 09 led 2009 17:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Řídící jednotka POMOC PROSÍM ! ! ! |
ondra.kr píše: ahojte, prosím vás nemáte někdo zkušenost s řídící jednotkou? mám escorta 1,6 16v r.v. 1996 s imobilizérem a motor mi jede jenom na 3 válce, ve fordu mi po dlouhém bádání řekli, že mám odpálenou řídící jednotku a ta mi nechává otevřený vstřikovač na prvním válci. ostatní 3 jedou bezproblémů. K tomu abych se to dalo spravit mi řekli, že si musím koupit novou jednotku, která stojí 21 000Kč. Tak vás prosím o radu, jak by se to dalo zprovoznit, je mi totiž líto to auto dávat do šrotu, když je jinak plně funkční a docela mladé.
Hmmm docela chytráci, když ta jednotka funguje jakoby na dva válce, Motor by jinak šel na dva a ne na tři. Problém může být někde ve vedení, ale spíš bych to viděl na zapalování, nebo vstřiky (ucpaný...) Opravdu odborníci... Schválně jak by čuměli, kdyby po výměně jednotky nic.... |
Autor: | zdenal8 [ 09 led 2009 17:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak píše Krtek-NA, jednotka to vůbec být nemusí. Může to být klidně i nějakým čidlem, nebo i jenom překlesaný drát. Jednotku bych řešil asi až jako poslední. Co tak slyšim, tak že je vadná jednotka, je nejčastější identifikace závady při podobných problémech ve spoustě servisů. Nejenom v případě forda. Kamarádovi na kadetu už řikali, že je chyba v jednotce už asi 4x a vždycky byla závada někde úplně jinde a oprava stála pár korun. Dal bych to spíš okouknout, jestli máš nějakýho mechanika-opraváře (nikoli měniče) v okolí. Dneska už je jich dost, co maji i diagnostiku a nějak si si tim poradí. To je asi tak co bych ti mohl takhle poradit. Závada může být jenom v nějakém čidle. |
Autor: | Krtek-NA [ 09 led 2009 17:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Určitě, protože jiskra nebo vstřik jsou dva společný, tou to nebude troufám si říct na 100% |
Autor: | Medved09 [ 09 led 2009 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tim, že pálej dvě svíčky najednou souhlasím, ale já si doteď myslel, že Esco má sekvenční vstřik, né skupinovej No a jak koukám do schémat, tak každej vstřik je zapojenej zvlášť. Takže jak to je? Nechce se mi věřit, že by tam cpali dva dráty navíc, když by to nebylo potřeba. |
Autor: | hubert [ 09 led 2009 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
no to je fakt tatovi blbla felda a taky to v servisu odhadli na ridici jednotku,a nakonec to bylo odfouknute tesneni na sani. |
Autor: | ondra.kr [ 09 led 2009 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
děkuju všem za odpovědi, v neděli se mi na to přijde podívat elekrtikář který spravuje t řídící jednotky a taky říká že buď to bude v jednotce, nebo v nějakým´poškozeným drátu. tak uvidím jak to dopadne a pak se ozvu co a jak, ale ještě jednou díky za odpovědi a za rady! |
Autor: | Krtek-NA [ 09 led 2009 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Medved09 píše: S tim, že pálej dvě svíčky najednou souhlasím, ale já si doteď myslel, že Esco má sekvenční vstřik, né skupinovej
Asi žiju v dobách Scorpia MKI, máš pravdu, opravdu je to SEFi, ale každopádně se toto nechá lehce změřit, apokud něco změří na všech vstřikách jednotku může vyloučit |
Autor: | tomin [ 09 led 2009 23:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Presne tak. Zapalovani je spolecne pro 2, ale vstriky jsou kazdy zvlast. Jednotka resi kazdy vstrik v separatni cas, pouze pokud je v nouzovem rezimu prechazi na simultanni rezim. |
Autor: | ondra.cbr [ 11 led 2009 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
chlapi, tak dneska se mi na to podíval jeden chlap co spravuje řídící jednotku + komplet elektriku, a nakonec byl problém v tom, že byly pomíchány patice. Jenom mě zaráží, že na to v odiginálním servise nedošli. by mě zajímalo kdyby sem koupil tu jednotku za tšch 21 000 Kč a ono by to furt nejelo. Co by mi asi řekli??? Ale tak jsem rád že to dopadlo takhle. Ale díky všem za odpovědi! |
Autor: | vylefi [ 11 led 2009 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
ondra.cbr píše: chlapi, tak dneska se mi na to podíval jeden chlap co spravuje řídící jednotku + komplet elektriku, a nakonec byl problém v tom, že byly pomíchány patice. Jenom mě zaráží, že na to v odiginálním servise nedošli. by mě zajímalo kdyby sem koupil tu jednotku za tšch 21 000 Kč a ono by to furt nejelo. Co by mi asi řekli??? Ale tak jsem rád že to dopadlo takhle. Ale díky všem za odpovědi!
Takže už jede bez problémů ? .......... Jen mě zajímá, kdo je promíchal... |
Autor: | tomin [ 11 led 2009 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
To odpovida memu nazoru na dnesni opravare (tedy spise vymenkare) Jak mohli udelat zaver ze jeden vstrik furt strika ? Cinkni jim co ti na to reknou. |
Autor: | ondra.cbr [ 13 led 2009 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
motor už jede, a dělal mi to jeden kluk co spravuje auta a přehodil to |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |