fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Řídící jednotka POMOC PROSÍM ! ! !
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=21128
Stránka 1 z 1

Autor:  ondra.kr [ 09 led 2009 10:35 ]
Předmět příspěvku:  Řídící jednotka POMOC PROSÍM ! ! !

ahojte, prosím vás nemáte někdo zkušenost s řídící jednotkou? mám escorta 1,6 16v r.v. 1996 s imobilizérem a motor mi jede jenom na 3 válce, ve fordu mi po dlouhém bádání řekli, že mám odpálenou řídící jednotku a ta mi nechává otevřený vstřikovač na prvním válci. ostatní 3 jedou bezproblémů. K tomu abych se to dalo spravit mi řekli, že si musím koupit novou jednotku, která stojí 21 000Kč. Tak vás prosím o radu, jak by se to dalo zprovoznit, je mi totiž líto to auto dávat do šrotu, když je jinak plně funkční a docela mladé.

Autor:  Bumerank [ 09 led 2009 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

zkus si dát inzerát do sekce KOUPÍM - je tu několik solehlivých lidí, kteří prodávají díly a jednotku pro tebe by mohli mít za pár tisíc... :-)
Skaldal, Angličák, ale i další, kteří třeba prodávají auto po bouračce (sekce PRODÁM - FORD)

Autor:  ondra.kr [ 09 led 2009 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

no jo, jenže mi ve fordu řekli že díky tomu že to má imobilizér to z jinýho escorta pasovat nebude. a když jsem řekl a´t imobilizér vyhodí a dají tam jednotku z jinýho escorta, tak mi řekli že to spárovat nejde, že je to neřešitelný, že jedině novou jednotku.

Autor:  Ford [ 09 led 2009 11:20 ]
Předmět příspěvku: 

lidi toho nakecaj jen aby prodali věc za 21 000 někde na aukru jsem viděl starší řídící jednotku za 1500 jinak některé jednotky byly ještě bez imobilizéru a pokud mají imobilizér tak mám pocit že tu byl někde návod jak to spárovat

Autor:  tomin [ 09 led 2009 12:40 ]
Předmět příspěvku: 

Bacha, neni EEC IV jako EEC IV.
Musela by byt presne z daneho typu motoru.
Vic jak par litru bych za to nedal. Tehle jednotek se vali vsude dost.

Muzu ti tu jednotku opravit (i to mam na cem odzkouset - mam stejny motor).

Napis maila a dohodnem se.

Autor:  Krtek-NA [ 09 led 2009 17:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řídící jednotka POMOC PROSÍM ! ! !

ondra.kr píše:
ahojte, prosím vás nemáte někdo zkušenost s řídící jednotkou? mám escorta 1,6 16v r.v. 1996 s imobilizérem a motor mi jede jenom na 3 válce, ve fordu mi po dlouhém bádání řekli, že mám odpálenou řídící jednotku a ta mi nechává otevřený vstřikovač na prvním válci. ostatní 3 jedou bezproblémů. K tomu abych se to dalo spravit mi řekli, že si musím koupit novou jednotku, která stojí 21 000Kč. Tak vás prosím o radu, jak by se to dalo zprovoznit, je mi totiž líto to auto dávat do šrotu, když je jinak plně funkční a docela mladé.


Hmmm docela chytráci, když ta jednotka funguje jakoby na dva válce, Motor by jinak šel na dva a ne na tři. Problém může být někde ve vedení, ale spíš bych to viděl na zapalování, nebo vstřiky (ucpaný...)
Opravdu odborníci... :roll: Schválně jak by čuměli, kdyby po výměně jednotky nic.... :lol:

Autor:  zdenal8 [ 09 led 2009 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jak píše Krtek-NA, jednotka to vůbec být nemusí. Může to být klidně i nějakým čidlem, nebo i jenom překlesaný drát. Jednotku bych řešil asi až jako poslední. Co tak slyšim, tak že je vadná jednotka, je nejčastější identifikace závady při podobných problémech ve spoustě servisů. Nejenom v případě forda. Kamarádovi na kadetu už řikali, že je chyba v jednotce už asi 4x a vždycky byla závada někde úplně jinde a oprava stála pár korun.
Dal bych to spíš okouknout, jestli máš nějakýho mechanika-opraváře (nikoli měniče) v okolí. Dneska už je jich dost, co maji i diagnostiku a nějak si si tim poradí. To je asi tak co bych ti mohl takhle poradit. Závada může být jenom v nějakém čidle.

Autor:  Krtek-NA [ 09 led 2009 17:35 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě, protože jiskra nebo vstřik jsou dva společný, tou to nebude troufám si říct na 100% :wink:

Autor:  Medved09 [ 09 led 2009 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

S tim, že pálej dvě svíčky najednou souhlasím, ale já si doteď myslel, že Esco má sekvenční vstřik, né skupinovej :shock:

No a jak koukám do schémat, tak každej vstřik je zapojenej zvlášť. Takže jak to je? Nechce se mi věřit, že by tam cpali dva dráty navíc, když by to nebylo potřeba.

Autor:  hubert [ 09 led 2009 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

no to je fakt tatovi blbla felda a taky to v servisu odhadli na ridici jednotku,a nakonec to bylo odfouknute tesneni na sani.

Autor:  ondra.kr [ 09 led 2009 21:14 ]
Předmět příspěvku: 

děkuju všem za odpovědi, v neděli se mi na to přijde podívat elekrtikář který spravuje t řídící jednotky a taky říká že buď to bude v jednotce, nebo v nějakým´poškozeným drátu. tak uvidím jak to dopadne a pak se ozvu co a jak, ale ještě jednou díky za odpovědi a za rady!

Autor:  Krtek-NA [ 09 led 2009 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

Medved09 píše:
S tim, že pálej dvě svíčky najednou souhlasím, ale já si doteď myslel, že Esco má sekvenční vstřik, né skupinovej :shock:


:oops: Asi žiju v dobách Scorpia MKI, máš pravdu, opravdu je to SEFi, ale každopádně se toto nechá lehce změřit, apokud něco změří na všech vstřikách jednotku může vyloučit :!:

Autor:  tomin [ 09 led 2009 23:36 ]
Předmět příspěvku: 

Presne tak. Zapalovani je spolecne pro 2, ale vstriky jsou kazdy zvlast.
Jednotka resi kazdy vstrik v separatni cas, pouze pokud je v nouzovem rezimu prechazi na simultanni rezim.

Autor:  ondra.cbr [ 11 led 2009 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

chlapi, tak dneska se mi na to podíval jeden chlap co spravuje řídící jednotku + komplet elektriku, a nakonec byl problém v tom, že byly pomíchány patice. Jenom mě zaráží, že na to v odiginálním servise nedošli. by mě zajímalo kdyby sem koupil tu jednotku za tšch 21 000 Kč a ono by to furt nejelo. Co by mi asi řekli??? Ale tak jsem rád že to dopadlo takhle. Ale díky všem za odpovědi! :!:

Autor:  vylefi [ 11 led 2009 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

ondra.cbr píše:
chlapi, tak dneska se mi na to podíval jeden chlap co spravuje řídící jednotku + komplet elektriku, a nakonec byl problém v tom, že byly pomíchány patice. Jenom mě zaráží, že na to v odiginálním servise nedošli. by mě zajímalo kdyby sem koupil tu jednotku za tšch 21 000 Kč a ono by to furt nejelo. Co by mi asi řekli??? Ale tak jsem rád že to dopadlo takhle. Ale díky všem za odpovědi! :!:


Takže už jede bez problémů ? .......... Jen mě zajímá, kdo je promíchal...

Autor:  tomin [ 11 led 2009 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

To odpovida memu nazoru na dnesni opravare (tedy spise vymenkare) :?
Jak mohli udelat zaver ze jeden vstrik furt strika ? Cinkni jim co ti na to reknou.

Autor:  ondra.cbr [ 13 led 2009 20:48 ]
Předmět příspěvku: 

motor už jede, a dělal mi to jeden kluk co spravuje auta a přehodil to

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/