fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 čer 2024 10:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 10 úno 2009 19:17 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2008 10:18
Příspěvky: 18
Bydliště: Holandsko, kousek od more - Spijkenisse
Kontrolka baterky sviti i po startu a pri jizde, z leva vpredu je slyset chrceni, resp. jakysi druh hvizdani jako slaba meluzina. Specialne pri nizsich otackach, pri mirne velmi mirne stisknutem plynu. Kdyz otevru predek, pres zvuk motoru uz to nelze rozpoznat, ale z interieru je ten zvuk patrny. Cca tyden predtim se ve slabsi forme tento zvuk uz objevil. Baterka je uplne nova. Predem dekuji vsem za tipy co to je a pripadne jak se s tim vyporadat. Jsem totiz v cizine a servis je tu drahy, rad bych to zmaknul svepomoci. PS: mam escorta 99 v dieslu 1.8

_________________
Ford Escort combi r.v.1999, 1.8 diesel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2009 19:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
zkontrolovat napnutí klínaku jestli nejsou upadlé někde dráty a nokonec bych ještě zkontroloval uhlíky v altíku

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2009 19:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
Ja to mel taky a byl,to upadli drat na altiku :D,a to hvizdani by mohli byt loziska v altiku. :-),a zmer jestli ti to dobiji at si tu novou baterku nevyklepes :-D

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ten zvuk s tim asi nema souvislost
PříspěvekNapsal: 10 úno 2009 19:49 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2008 10:18
Příspěvky: 18
Bydliště: Holandsko, kousek od more - Spijkenisse
zkousel jsem po pulhodince nastartovat a ten zvuk uz se neozyva. Asi to s tim nesouvisi. Zitra zkusim promerit kabely mezi alternatorem a baterkou.

_________________
Ford Escort combi r.v.1999, 1.8 diesel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2009 19:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
Ja mel upadlej ten propoj mezi starterem a altikem na altiku jde na to veskerej bordel ze silnice a to ocko uhnije :D

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2009 20:27 
Offline
Forďák

Registrován: 13 srp 2008 19:38
Příspěvky: 91
Bydliště: Ostrava
svitici kontrolka dobijeni znamena, ze se bud alternator netoci (prokluz remene), anebo nefunguje regulator(uvnitr altiku). Odpadly silovy kabel mezi altikem a starterem na tohle nema vliv.

Jedine, co by to mohlo byt s dratama je, ze by se drat buzeni (tenky) nekde dotykal kostry a tim tu zarovku uzemnoval, pravdepodobne skrze korozi (tudiz by se urcite napeti do alternatoru pro vybuzeni dostalo). Ale pravdepodobnejsi je ten prokluz / regulator.

_________________
MK7 Rv95 1.6 16V 66kW Hatchback; supersocial verze (naprosty zaklad)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2009 22:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 čer 2007 13:54
Příspěvky: 248
Bydliště: Ostrava
jo jo bud prokluzuje řemen nebo seché ložiska jak už tu někteří psali, mrkni na něj jestli není sjetej,

_________________
Focus 1.6 16V green 74kw seriovka
Fiesta 1.25 16V 55kw prodám díly stříbrná metla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2009 22:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 čer 2007 13:54
Příspěvky: 248
Bydliště: Ostrava
Michal EFI píše:
Ja mel upadlej ten propoj mezi starterem a altikem na altiku jde na to veskerej bordel ze silnice a to ocko uhnije :D


ty tam nemáš šus plech? né že bych já ho tam měl :lol: :-D

_________________
Focus 1.6 16V green 74kw seriovka
Fiesta 1.25 16V 55kw prodám díly stříbrná metla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2009 22:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
8)

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2009 22:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 čer 2007 13:54
Příspěvky: 248
Bydliště: Ostrava
Michal EFI píše:
8)

jinak pěkný autko to tvoje cábro :wink:

_________________
Focus 1.6 16V green 74kw seriovka
Fiesta 1.25 16V 55kw prodám díly stříbrná metla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2009 22:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
Díky :oops: ,je to takovej mazel :D

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: tak mam vice info
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 21:01 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2008 10:18
Příspěvky: 18
Bydliště: Holandsko, kousek od more - Spijkenisse
takze. baterka je v poradku 12 V. Pri natoceni nad 2000 otacek stale 12 V, cili asi nedobiji jsem odvodil (jako nemam technicke vzdelani, naposledy na zakladni skole fyziku, takze sorry budu potrebovat polopaticke vysvetlovani). Prikladal jsem ke kablikum aj primo k baterce. Na altik se leze fakt blbe. Prizvednul jsem to a odspodu odzkousel remen. Ten je ok.. pak jsem objevil kabel, co mi zustal v ruce. Evidentne lezel na kostre,kde byt nemel. Protoze tam uz byl jeden navareny - z altiku. Cili, asi jak se z Vas vetsina shodla to bylo to ocko. A ted. Vubec se tam neda dostat. Po hodine snazeni jsem ten drat strcil na jedine volne misto u altiku. Matkou a podlozkou to jakymsi zpusobem lehce prichytil. Ten druhy neupadly kabel se tesne pred altikem rozdeloval a jeden mensi byl prichyceny na altiku na prostredni chyt. Ten horni byl obsazeny tim dobrym velkym kabelem.Takze jsem ten svuj zkousel usadit na ten jediny volny pripoj (cili pri pohledu odspodu ten nejblizsi ke mne, teda k podlaze). A pak. pripojuju baterku a zespoda z auta coud jak svina. Tak jsem to zase rychle odpojil. Neco jsem tam zmastil,ale nevim co. Pak jsem zaizoloval ten upadly drat a polozil ho na misto kde jsem ho na zacatku nasel (jinak je evidentne utaveny, buzirka byla uz pri nalezeni priskvarena, a dratky zkorodovane. Po ocku ani pamatku,ani po matce co by jej mela pridrzovat). Ted se kontrolka baterie po startu nerozsvici, ale ani na zacatku na tu chvilku, kdy se rozsvitit ma. Tak jak tak, s tou pristupnosti k altiku je to bida, stejne to budu muset asi nechat na nekom kdo ma na to cajk.

Proc mi to jiskrilo? resp. polopate jak vypada to zapojeni alternatoru. Dikec vsem fandum, co maji fordacke milacky.

_________________
Ford Escort combi r.v.1999, 1.8 diesel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 21:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 čer 2007 13:54
Příspěvky: 248
Bydliště: Ostrava
myslím že by to chtělo vyfotit ale já mam od altíku 2 kable ten hrubý a jeden drobný, který ti signalizuje jestli dobíji altík nebo ne a ten hrubý se rozvojuje ke startéru a k baterce, teda jestli nekecám. vyfot to a hod to sem

_________________
Focus 1.6 16V green 74kw seriovka
Fiesta 1.25 16V 55kw prodám díly stříbrná metla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 21:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
Mam pro tebe spatnou zpravu ten altik bude muset ven :( ten kabel patri k tomu prvnimu silnejsimu a ten slabsi myslim modry je pro kontrojku prave toho dobijeni a ten treti sroubek na altiku je volny,ale jestli ze se coudilo tak jsi v altiku neco odpalil nejspis diody,tomu uz zas tak nerozumim ale altik bude muset asi ven,jeste se zkus mrknout na pojistky jestli nahodou :roll:

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 22:58 
Offline
Forďák

Registrován: 13 srp 2008 19:38
Příspěvky: 91
Bydliště: Ostrava
diody jsou jeste pred regulatorem - hned za kartacema, takze spis regulator.

Do alternatoru vedou pouze DVA kabely a to:
silovy - propoj na starter a ze starteru na baterku
budici - propoj do kaple na zarovku kontrolky dobijeni - spinanych 12v pres spinaci skrinku poloha 2.

Pokud tam mas vicero dratku, je to nejaky bastl. Taktez to privareni altiku neni nejak koser, altik ma mit zemeni skrze uchyty.

Treti vyvod na altiku je (to bohuzel nevim jiste) neco s kontrolou otacek pro diesel motory. Tlusty drat ma barvu cervenou, tenky drat ma (v mem pripade) barvu cernou s prouzkem.

ten tvuj volny kablik pravdepodobne nema s altikem vubec nic spolecneho a akorat sis neco (buh vi co) odpalil. To, jak popisujes, ze se rozdvojuje, tak to jsou ty jedine dva kabliky co k nemu vedou.

Merit ani koukat na ocka si fakt nemusel... Pokud to nebyl remen, byl to regulator (OK anebo kartace / diodovy mustek, porad to je ale uvnitr altiku). Jina moznost snad z tveho popisu neni mozna.

_________________
MK7 Rv95 1.6 16V 66kW Hatchback; supersocial verze (naprosty zaklad)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: no.. tebuch
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 22:58 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2008 10:18
Příspěvky: 18
Bydliště: Holandsko, kousek od more - Spijkenisse
No... vzal jsem to logicky a ono to asi logicky nebylo. Tri srouby, na dvou neco drzi. Tak jsem upadly drat prindal k tretimu sroubu. Cili to patrilo k tomu velkemu minusu nahoru. Takze oba dva silne kabely na jeden sroub k altiku? To abych se aspon z toho poucil :). Jak i kdybych to tam chtel pridelat napevno, tak bych musel ten altik vyndat. Neda se tam dostat ani prstama, natoz nejakym klicem na dotazeni. Zatim dik, jeste se pochlubim jak to dopadlo. Doufam ze to nebude drazsi nez auto samotne :).

_________________
Ford Escort combi r.v.1999, 1.8 diesel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Jeste me neco napadlo
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 23:11 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2008 10:18
Příspěvky: 18
Bydliště: Holandsko, kousek od more - Spijkenisse
Jak Andy psal, ze nema jit nic na kostru.Ze to je uzemnene uchycenim.Tak me tak napada, ciste teoreticky. Jestlize maji jit pouze dva kabliky z alternatoru. Ten tlusty a ten tenky na buzeni. To by teda slo. Jde to dolu na plech. Mozna se to pripeklo a prijde mi to privarene. A to co povazuju za druhy drat je jen pokracovani toho prvniho. Ze by to bylo proste jenom praskle ci prerezle v pulce. Obe dve ty pulky dratu odpadly na tu spodni hranu na kostre a pres tu se to propojilo akorat se to priskvarilo. Proto to jeste relativne dlouho jezdilo. Az ted kdyz jeden z tech dratu od kostry uhnil, tak to zacalo hlasit problem. Byly totiz pripadnuty dost u sebe. Nevim jestli je to uplna blbost. Kazdopadne to zitra jeste omrknu, jak je to s tim jak drzi na kostre ten drat co vede od altiku. Pak by jen stacilo propojit ty dva kusy k sobe. A doufat, ze jsem neodpalil nic v altiku tim propojenim na treti sroub, ze se zacadilo jen ... z... buzirky ci tak neco. Kez by :?

_________________
Ford Escort combi r.v.1999, 1.8 diesel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: nemate nekdo odkaz na obrazky zapojeni
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 23:18 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2008 10:18
Příspěvky: 18
Bydliště: Holandsko, kousek od more - Spijkenisse
Drazi Fordaci. Existovala takova knizka o Skodovce, kde bylo popsano vsechno do posledniho sroubku. Je neco takoveho na Forda? Chtel bych videt obrazek zapojeni toho alternatoru. Pokud byste nekdo nasel neco v elektronicke podobe, dik za odkazy. PS: mate nekdo tip, kolik mam k dispozici startu na baterku, pokud nedobijim. Je to 70 baterka (ciste orieantacne). Musim jezdit do prace, na pytel se to resi za pochodu tyhle opravy.

_________________
Ford Escort combi r.v.1999, 1.8 diesel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 23:26 
Offline
Forďák

Registrován: 28 lis 2008 21:16
Příspěvky: 102
Bydliště: Plzeň
Tady nejde ani tak o ty starty,ale o spotrebu energie pri jizde pokud ti to nedobiji...kort kdyz je povinne sviceni :wink: a i chod motoru si logicky odebira napeti z baterky...zalezi jak to mas do prace daleko ;)

_________________
Escort 1,6 Zetec,hatchback,66kw,r.v.98....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 23:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
Tak mi to nedalo a sel jsem se do auta podivat takze je to takhle na altiku mas tri sroubky a ty jsou oznacene B+(tam mam dva cervene drty pod jednim ockem) D+(tam je ten pro kontrolku modry)a W tam neni nic ten je volny tak snad pomuze :D ,jinak na tu baterku toho moc nenajezdis svitis topis atd a vse jde z baterky pokud to nedobiji 8)

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz