fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zase ta elektrika
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=21889
Stránka 1 z 1

Autor:  PaulitoBukva [ 17 úno 2009 12:03 ]
Předmět příspěvku:  Zase ta elektrika

Zdrávím Všechny Forďáky,
potřeboval bych pořešit takový problém.Vlastním již jmenovaný escort combi r.v. 95(novější tvář) a neustále se mi vybíjí baterka.Zjistil jsem,že i po vypnutí klíčku,fungují blinkry,stěrače,fukar,el. okna atd.Navíc,při odpojení kostry baterky,neustále jde např. do rádia 1,98V.Poraďte!Chci svého miláčka zachránit a nechci se ho zbavovat.Děkuju :roll:

Autor:  Wizzy [ 17 úno 2009 12:48 ]
Předmět příspěvku: 

Buď ti špatně rozepíná spínací skříňka, nebo máš haluze v pojistkovce, obojí je asi tak stejně pravděpodobné.

Autor:  pisty [ 17 úno 2009 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

zkus to pročíst tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=21814
no a pak tady http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... c&start=60 kdyby to nebyla spínačka, ale pojistkovka, abys věděl do čeho jdeš...

Autor:  Karel1 [ 18 úno 2009 02:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase ta elektrika

Navíc,při odpojení kostry baterky,neustále jde např. do rádia 1,98V.

Po odpojení minusového kontaktu bys neměl nic naměřit , vždyť dojde k přerušení elektrického obvodu . Neměnil jsi autobaterii ? Kryt na autobaterii máš ?

Autor:  AndyS [ 18 úno 2009 07:09 ]
Předmět příspěvku: 

to jako ze by mel holy elektrody ponoreny v elektrolytu vylitym nad motorem? :))

Autor:  Bumerank [ 18 úno 2009 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

to napětí bych řrkl že je způsobené kapacitami vedení apod., takže je to OK :-)

Autor:  maslisko [ 18 úno 2009 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

Bumeranku, to by z tebe na průmyslovce neměli radost... ty dráty mají řádově pikofarady, taková kapacita se při rozpojení obvodu přece musí vybít vlivem svodů v neměřitelném čase...

Autor:  AndyS [ 18 úno 2009 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

mozna myslel kondiky v radiu a spol, ale je fakt, ze ty by se mely vymlatit temer ihned...

Autor:  Karel1 [ 18 úno 2009 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

AndyS píše:
to jako ze by mel holy elektrody ponoreny v elektrolytu vylitym nad motorem? :))


Myslím kryt na baterce aby naní nepadal sajrajt . Ty ho asi nemáš jinak by tě nemohla napadnout taková blbost cos napsal .

Autor:  AndyS [ 18 úno 2009 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

Nemam, a popravde me nenapada jakykoliv zpusob, jak by mohl pri ODPOJENEM kabelu JAKKOLIV vest proud.

Autor:  Wawram [ 18 úno 2009 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

maslisko píše:
Bumeranku, to by z tebe na průmyslovce neměli radost... ty dráty mají řádově pikofarady, taková kapacita se při rozpojení obvodu přece musí vybít vlivem svodů v neměřitelném čase...



asi tak nejak , indukce ano ale na dlouhe trasy ne na par metrech v aute... mozna skusit opojit baterku a zmerit jestli nema ukostene + jestli ano pak by pri odpojeni - nameril nejake bludy... a to ze se vybije baterka by tomu odpovidalo ale ty svetla atd to netusim

Autor:  Karel1 [ 18 úno 2009 21:24 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to vše vysvětluje .
Pokud je baterka vyšší než originální , může se to ukostřovat přes zavřenou kapotu . Na bývalém Escortu se mi vybíjela baterka , vydžela cca. 2 dni . Zjistil jsem že po zavření se kapota dotýkala kladného i záporného kontaktu baterie . Zajímavé bylo že se baterka nevybila okamžitě když byla skratována . Po namontování krytu jsem měl po problému .

Autor:  Wawram [ 18 úno 2009 22:01 ]
Předmět příspěvku: 

Karel1 píše:
Tak to vše vysvětluje .
Pokud je baterka vyšší než originální , může se to ukostřovat přes zavřenou kapotu . Na bývalém Escortu se mi vybíjela baterka , vydžela cca. 2 dni . Zjistil jsem že po zavření se kapota dotýkala kladného i záporného kontaktu baterie . Zajímavé bylo že se baterka nevybila okamžitě když byla skratována . Po namontování krytu jsem měl po problému .





tak rychle to nefunguje , kdyz se to skratuje tak je to obycejnej spotrebic. :D

Autor:  AndyS [ 18 úno 2009 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

sice to je pekne prudkej spotrebic, ale precejen ta kapota nejaky (mizivy) odpor ma...

Autor:  PaulitoBukva [ 23 úno 2009 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

Baterka je origoš,43Ah

Autor:  PaulitoBukva [ 23 úno 2009 09:59 ]
Předmět příspěvku: 

A kryt na ní sedí jak přibitej

Autor:  Kubi [ 01 bře 2009 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

to AndyS: Tak tohle byla první moje myšlenka:D Nebo, že by byla baterie po operaci a měla boční vývod?? Tajný?

Autor:  picolloo [ 12 bře 2009 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

ahoj dneska jsem měl sundanou palubku a za ní na levý straně jsem našel zelenou diodu a na kablíku je lístek a je na něm napsáno test a ještě něco nevíte co je to za kontrolku? pořád mi to svítí pokud je zapnutý zapalování i když jedu nevim na co tam je :(

Autor:  Nagant [ 12 bře 2009 20:59 ]
Předmět příspěvku: 

Test nového majitele. ;-) Zda už se v tom naplno vrtá (a auto je tedy ve správných rukou). :lol:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/