fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Zase ta elektrika http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=21889 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | PaulitoBukva [ 17 úno 2009 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | Zase ta elektrika |
Zdrávím Všechny Forďáky, potřeboval bych pořešit takový problém.Vlastním již jmenovaný escort combi r.v. 95(novější tvář) a neustále se mi vybíjí baterka.Zjistil jsem,že i po vypnutí klíčku,fungují blinkry,stěrače,fukar,el. okna atd.Navíc,při odpojení kostry baterky,neustále jde např. do rádia 1,98V.Poraďte!Chci svého miláčka zachránit a nechci se ho zbavovat.Děkuju |
Autor: | Wizzy [ 17 úno 2009 12:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Buď ti špatně rozepíná spínací skříňka, nebo máš haluze v pojistkovce, obojí je asi tak stejně pravděpodobné. |
Autor: | pisty [ 17 úno 2009 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus to pročíst tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=21814 no a pak tady http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... c&start=60 kdyby to nebyla spínačka, ale pojistkovka, abys věděl do čeho jdeš... |
Autor: | Karel1 [ 18 úno 2009 02:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zase ta elektrika |
Navíc,při odpojení kostry baterky,neustále jde např. do rádia 1,98V. Po odpojení minusového kontaktu bys neměl nic naměřit , vždyť dojde k přerušení elektrického obvodu . Neměnil jsi autobaterii ? Kryt na autobaterii máš ? |
Autor: | AndyS [ 18 úno 2009 07:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
to jako ze by mel holy elektrody ponoreny v elektrolytu vylitym nad motorem? ) |
Autor: | Bumerank [ 18 úno 2009 09:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
to napětí bych řrkl že je způsobené kapacitami vedení apod., takže je to OK |
Autor: | maslisko [ 18 úno 2009 09:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bumeranku, to by z tebe na průmyslovce neměli radost... ty dráty mají řádově pikofarady, taková kapacita se při rozpojení obvodu přece musí vybít vlivem svodů v neměřitelném čase... |
Autor: | AndyS [ 18 úno 2009 12:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
mozna myslel kondiky v radiu a spol, ale je fakt, ze ty by se mely vymlatit temer ihned... |
Autor: | Karel1 [ 18 úno 2009 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
AndyS píše: to jako ze by mel holy elektrody ponoreny v elektrolytu vylitym nad motorem? )
Myslím kryt na baterce aby naní nepadal sajrajt . Ty ho asi nemáš jinak by tě nemohla napadnout taková blbost cos napsal . |
Autor: | AndyS [ 18 úno 2009 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemam, a popravde me nenapada jakykoliv zpusob, jak by mohl pri ODPOJENEM kabelu JAKKOLIV vest proud. |
Autor: | Wawram [ 18 úno 2009 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
maslisko píše: Bumeranku, to by z tebe na průmyslovce neměli radost... ty dráty mají řádově pikofarady, taková kapacita se při rozpojení obvodu přece musí vybít vlivem svodů v neměřitelném čase...
asi tak nejak , indukce ano ale na dlouhe trasy ne na par metrech v aute... mozna skusit opojit baterku a zmerit jestli nema ukostene + jestli ano pak by pri odpojeni - nameril nejake bludy... a to ze se vybije baterka by tomu odpovidalo ale ty svetla atd to netusim |
Autor: | Karel1 [ 18 úno 2009 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to vše vysvětluje . Pokud je baterka vyšší než originální , může se to ukostřovat přes zavřenou kapotu . Na bývalém Escortu se mi vybíjela baterka , vydžela cca. 2 dni . Zjistil jsem že po zavření se kapota dotýkala kladného i záporného kontaktu baterie . Zajímavé bylo že se baterka nevybila okamžitě když byla skratována . Po namontování krytu jsem měl po problému . |
Autor: | Wawram [ 18 úno 2009 22:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel1 píše: Tak to vše vysvětluje .
Pokud je baterka vyšší než originální , může se to ukostřovat přes zavřenou kapotu . Na bývalém Escortu se mi vybíjela baterka , vydžela cca. 2 dni . Zjistil jsem že po zavření se kapota dotýkala kladného i záporného kontaktu baterie . Zajímavé bylo že se baterka nevybila okamžitě když byla skratována . Po namontování krytu jsem měl po problému . tak rychle to nefunguje , kdyz se to skratuje tak je to obycejnej spotrebic. |
Autor: | AndyS [ 18 úno 2009 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
sice to je pekne prudkej spotrebic, ale precejen ta kapota nejaky (mizivy) odpor ma... |
Autor: | PaulitoBukva [ 23 úno 2009 09:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Baterka je origoš,43Ah |
Autor: | PaulitoBukva [ 23 úno 2009 09:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
A kryt na ní sedí jak přibitej |
Autor: | Kubi [ 01 bře 2009 14:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
to AndyS: Tak tohle byla první moje myšlenka:D Nebo, že by byla baterie po operaci a měla boční vývod?? Tajný? |
Autor: | picolloo [ 12 bře 2009 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
ahoj dneska jsem měl sundanou palubku a za ní na levý straně jsem našel zelenou diodu a na kablíku je lístek a je na něm napsáno test a ještě něco nevíte co je to za kontrolku? pořád mi to svítí pokud je zapnutý zapalování i když jedu nevim na co tam je |
Autor: | Nagant [ 12 bře 2009 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Test nového majitele. Zda už se v tom naplno vrtá (a auto je tedy ve správných rukou). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |