fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Kontolka airbagu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=22156
Stránka 1 z 1

Autor:  manduss [ 05 bře 2009 13:39 ]
Předmět příspěvku:  Kontolka airbagu

Zdravím,
je možný, že by Escort se dvěma airbagama k nim neměl žádnou kontrolku? Totiž ať koukám jak koukám, tak ji nikde nevidím. U zhasnutejch kontrolek je vidět, co na nich je. Pak tam mám pár kontrolek, na kterejch podle mě nic není. Mám přístrojovku s takovým tím autíčkem a podle manuálu by ta kontrolka měla být nad ním. Já ji nevidím a nic se tam nerozsvěcí.

Autor:  Wizzy [ 05 bře 2009 14:04 ]
Předmět příspěvku: 

Vyndej budíky a podívej se, jestli není spálená žárovička (později se tam už dávala ledka), nebo jestli tam nechybí úplně. A pak se modli, ať to nesvítí pořád.

Autor:  EwanS50 [ 05 bře 2009 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

tak, tak vyndání(spálení)kontrolky je standartní postup bazaristů když to nefunguje...

Autor:  Archer111 [ 05 bře 2009 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

Necudoval by som sa, keby si airbagy nemal.
Je beznou praxou, ze po celovke sa vymeni oblkad pristrojovky a volantu a vyberie sa Airbagova kontorlka.
Ta musi svietit ked das klucik do polohy dva, lebo sa musi riadiaca jednotka ozivit, podobne ako ABS.

Ale dufam, ze je to iba vypalena ziarovka :)

Autor:  skaldal [ 06 bře 2009 08:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kontolka airbagu

manduss píše:
František - Escort Combi 1.8D, 08/96
Obrázek
OT: To je vtip??? To máš někde díru, ne? :roll:

Autor:  Wizzy [ 06 bře 2009 08:46 ]
Předmět příspěvku: 

Třeba mu tam nejde trojka a čtyřka...

Autor:  manduss [ 06 bře 2009 15:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kontolka airbagu

skaldal píše:
manduss píše:
František - Escort Combi 1.8D, 08/96
Obrázek
OT: To je vtip??? To máš někde díru, ne? :roll:


Jsem pravidelným čtenářem vlákna spotřeba diesel a taky se divím. Na spritmonitor.de jsem s tímhle autem jasně vedoucí. Jezdím teda jen po městě a ani se to nestihne pořádně ohřát a když jedu mimo, tak mám auto plný lidí a nejsem zrovna jezdec, kterej by to jen tak lechtal. I tak se mi to ale zdá moc. Chystám se na kontrolu, případně výměnu vstřiků. To by mohlo mít na spotřebu vliv, ne? O víkendu budu měnit vzduchovej filtr.

Autor:  skaldal [ 06 bře 2009 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

Hele kámoš co má ode mě combi 1.8D tak jezdí furt plnej kotel, kufr přeloženej nářadím že mu prdel sedí skoro na zemi, k tomu 3 dělníky v autě, často ještě tahá vozejk přeloženej jak prase a 6 ještě nepřelezl.

Autor:  manduss [ 06 bře 2009 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

No dobrá, tak v čem mám hledat zakopanýho psa? Pročet jsem všechny odkazy týkající se spotřeby a pár nápadů mám.
Výfuk - když přidám, tak to jakoby z motoru šustí. Vevím jak to popsat, připadá mi to, jakokdyž nejsou svody nevo vejfuk pořádně přidělaný.
Vzduchový filtr - novej už mám v autě, tak ho zejtra zabuduju.
Vstřiky - do nich nevlezu, tak nevím.
Problém je, že jsem to auto koupil na podzim a pak hned začalo mrznout, takže jsem na něm nic neudělal. V garáži netopíme a mrznout se mi nechce.
Každopádne rozdíl mezi mou spotřebou a spotřebou ostatních 1.8D je 2l,tak nevím, co z napsanejch příčim může mít největší vliv.

Autor:  pisty [ 09 bře 2009 12:20 ]
Předmět příspěvku: 

Mě střiky u esca dokonce bublaly - když jsem na ně kápnul olej tak tam kde dosedaj na motor, tak bublaly :D
Ale 8stovek za jeden jsem dát nechtěl
Výkon nic moc, ale spotřeba stále pod 6...
Výfuk - když jsem přidal, ohluchl jsem - u svodu byly stržený závity na šroubech - netěsnilo to
Stááále spotřeba 5+
Nemáš přidanou naftu na čerpadle? Nehrabal se v tom někdo, aby mu to "líp táhlo"?

Z5 k tématu - když dáš kontrolku novou a bude blikat - je to tu taky popsaný co to znamená, určitě jsi to už viděl, že?
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ka+airbagu

Autor:  manduss [ 09 bře 2009 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

jj, to jsem už pročítal. Akorát jsem se k tý kontrolce přes víkend nedostal. Snad někdy v týdnu. Pak dám vědět jak jsem dopad. Zatím dík za rady.
Ještě zpět k tý spotřebě - s čerpadlem jsem nic nedělal a nevím, jestli předchozí majitel. Po zkušenostech s GII, kde jsem s čerpadlem zatočil se mi do toho moc nechce. Tekrát jsem ale zatočil moc a nepoznačil si výchozí pozici:(

Autor:  manduss [ 16 bře 2009 10:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to dopadlo dobře. Byl jen špatnej kontakt u žárovky. Kontrolka se po otočení klíčku rozsvítí a asi po pěti vteřinách zhasne. Až na tu spotřebu jsem měl jsem štěstí na prodejce :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/