fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 30 zář 2024 20:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hreje se palivove rele (escort xr3i 89)
PříspěvekNapsal: 28 čer 2005 20:04 
Zdravim,
hrozne se mi hreje relatko palivoveho cerpadla (ruzove pod palubkou). Prepajel jsem kontakty (spousta studenaku), vymenil soklik - ale hreje se to dal. Je to normalni? podle me ne, po cca hodine jizdy uz se relatko neda udrzet v ruce a kalafuna je mekka. Podle me se to hralo uz delsi dobu, jelikoz soklik byl docela opeceny, ale myslel jsem ze to spravi oprava studenaku.
Kde najit chybu, poradi mi nekdo?
Escort XR3i rv. 1989


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2005 06:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
A když zkusíš si třeba půjčit jiný relé, tak hřeje taky stejně? Zkus změřit úbytek na kontaktech relé(když je sepnutý), odpor cívky relé a proud jakej teče do čerpadla. Můžou být opálený kontakty(velkej přechod.odpor), cívka relé může být částečně spálená(zkratovaná). A nebo čerpadlo bere moc velkej proud. Můžeš sundat kryt relé a zkontrolovat vnitřek (cívku a kontakty) a jak spíná.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2005 10:12 
No bohuzel zadny jiny rele se mi nedari sehnat, ale mel jsem to svoje rozebrany prave kdyz jsem opravoval ty studenaky. vzal jsem to pod mikroskopem a precinoval jeste jeden dost poskozenej plosnej spoj. Soklik byl teplem z drivejska tak poskozenej, ze jsem ho zrusil a napojil rele plochymi konektory primo na kabliky.
Ten proud cerpadla me napadl taky, zkusim nekde sehnat ampermetr a promerit to.
Kazdopadne pohmatem bych rekl, ze nejvic se hreje prave civka ktera je v relatku, resp. to zelezo ktere ji obklopuje. Ostatni soucastky v relatku - tranzistory atd. jsou celkem studeny.
P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2005 18:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Mě tohle relé vyhořelo úplně. Tak jsem tam dal jine z nějaké bouračky a bylo to OK. 5íkal jsem si že zjistím jsestli někde není problém na kabeláži a vše bylo v pořádku, tak jsem usoudil, že tyhle relátka prostě asi po čase dělaj problémy.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz