fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zase ta elektrika
PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 12:03 
Offline
Nováček

Registrován: 17 úno 2009 11:52
Příspěvky: 3
Bydliště: Parýž
Zdrávím Všechny Forďáky,
potřeboval bych pořešit takový problém.Vlastním již jmenovaný escort combi r.v. 95(novější tvář) a neustále se mi vybíjí baterka.Zjistil jsem,že i po vypnutí klíčku,fungují blinkry,stěrače,fukar,el. okna atd.Navíc,při odpojení kostry baterky,neustále jde např. do rádia 1,98V.Poraďte!Chci svého miláčka zachránit a nechci se ho zbavovat.Děkuju :roll:

_________________
FORD ESCORT combi,1,6efi 16V Zetec 65kW-88PS(typ LH1),r.v. 1995,výbava GHIA ale bez klimy, ALU kola remotec 13'' 175/70


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 12:48 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Buď ti špatně rozepíná spínací skříňka, nebo máš haluze v pojistkovce, obojí je asi tak stejně pravděpodobné.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 15:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 led 2007 16:08
Příspěvky: 392
Bydliště: Tábor
zkus to pročíst tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=21814
no a pak tady http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... c&start=60 kdyby to nebyla spínačka, ale pojistkovka, abys věděl do čeho jdeš...

_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km :-) Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zase ta elektrika
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 02:02 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Navíc,při odpojení kostry baterky,neustále jde např. do rádia 1,98V.

Po odpojení minusového kontaktu bys neměl nic naměřit , vždyť dojde k přerušení elektrického obvodu . Neměnil jsi autobaterii ? Kryt na autobaterii máš ?

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 07:09 
Offline
Forďák

Registrován: 13 srp 2008 19:38
Příspěvky: 91
Bydliště: Ostrava
to jako ze by mel holy elektrody ponoreny v elektrolytu vylitym nad motorem? :))

_________________
MK7 Rv95 1.6 16V 66kW Hatchback; supersocial verze (naprosty zaklad)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 09:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
to napětí bych řrkl že je způsobené kapacitami vedení apod., takže je to OK :-)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 09:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008 19:02
Příspěvky: 188
Bydliště: Vsetín
Bumeranku, to by z tebe na průmyslovce neměli radost... ty dráty mají řádově pikofarady, taková kapacita se při rozpojení obvodu přece musí vybít vlivem svodů v neměřitelném čase...

_________________
Historie: Trakař - Ford Escort 1.6 16V Zetec, r.v. 1996 hatchback, tmavě modrá metalíza
Měl jsem ho rád, i přes stresy, které způsoboval :)
Nyní rozprodávám zbylé díly - levně!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 12:17 
Offline
Forďák

Registrován: 13 srp 2008 19:38
Příspěvky: 91
Bydliště: Ostrava
mozna myslel kondiky v radiu a spol, ale je fakt, ze ty by se mely vymlatit temer ihned...

_________________
MK7 Rv95 1.6 16V 66kW Hatchback; supersocial verze (naprosty zaklad)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 19:46 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
AndyS píše:
to jako ze by mel holy elektrody ponoreny v elektrolytu vylitym nad motorem? :))


Myslím kryt na baterce aby naní nepadal sajrajt . Ty ho asi nemáš jinak by tě nemohla napadnout taková blbost cos napsal .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 19:56 
Offline
Forďák

Registrován: 13 srp 2008 19:38
Příspěvky: 91
Bydliště: Ostrava
Nemam, a popravde me nenapada jakykoliv zpusob, jak by mohl pri ODPOJENEM kabelu JAKKOLIV vest proud.

_________________
MK7 Rv95 1.6 16V 66kW Hatchback; supersocial verze (naprosty zaklad)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 21:07 
Offline
Forďák

Registrován: 07 říj 2006 19:40
Příspěvky: 51
Bydliště: České Budějovice
maslisko píše:
Bumeranku, to by z tebe na průmyslovce neměli radost... ty dráty mají řádově pikofarady, taková kapacita se při rozpojení obvodu přece musí vybít vlivem svodů v neměřitelném čase...



asi tak nejak , indukce ano ale na dlouhe trasy ne na par metrech v aute... mozna skusit opojit baterku a zmerit jestli nema ukostene + jestli ano pak by pri odpojeni - nameril nejake bludy... a to ze se vybije baterka by tomu odpovidalo ale ty svetla atd to netusim

_________________
Ford Escort 1.8 TD, r.v.96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 21:24 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Tak to vše vysvětluje .
Pokud je baterka vyšší než originální , může se to ukostřovat přes zavřenou kapotu . Na bývalém Escortu se mi vybíjela baterka , vydžela cca. 2 dni . Zjistil jsem že po zavření se kapota dotýkala kladného i záporného kontaktu baterie . Zajímavé bylo že se baterka nevybila okamžitě když byla skratována . Po namontování krytu jsem měl po problému .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 22:01 
Offline
Forďák

Registrován: 07 říj 2006 19:40
Příspěvky: 51
Bydliště: České Budějovice
Karel1 píše:
Tak to vše vysvětluje .
Pokud je baterka vyšší než originální , může se to ukostřovat přes zavřenou kapotu . Na bývalém Escortu se mi vybíjela baterka , vydžela cca. 2 dni . Zjistil jsem že po zavření se kapota dotýkala kladného i záporného kontaktu baterie . Zajímavé bylo že se baterka nevybila okamžitě když byla skratována . Po namontování krytu jsem měl po problému .





tak rychle to nefunguje , kdyz se to skratuje tak je to obycejnej spotrebic. :D

_________________
Ford Escort 1.8 TD, r.v.96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 23:11 
Offline
Forďák

Registrován: 13 srp 2008 19:38
Příspěvky: 91
Bydliště: Ostrava
sice to je pekne prudkej spotrebic, ale precejen ta kapota nejaky (mizivy) odpor ma...

_________________
MK7 Rv95 1.6 16V 66kW Hatchback; supersocial verze (naprosty zaklad)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2009 09:57 
Offline
Nováček

Registrován: 17 úno 2009 11:52
Příspěvky: 3
Bydliště: Parýž
Baterka je origoš,43Ah

_________________
FORD ESCORT combi,1,6efi 16V Zetec 65kW-88PS(typ LH1),r.v. 1995,výbava GHIA ale bez klimy, ALU kola remotec 13'' 175/70


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2009 09:59 
Offline
Nováček

Registrován: 17 úno 2009 11:52
Příspěvky: 3
Bydliště: Parýž
A kryt na ní sedí jak přibitej

_________________
FORD ESCORT combi,1,6efi 16V Zetec 65kW-88PS(typ LH1),r.v. 1995,výbava GHIA ale bez klimy, ALU kola remotec 13'' 175/70


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2009 14:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2006 15:25
Příspěvky: 100
Bydliště: Příbram
to AndyS: Tak tohle byla první moje myšlenka:D Nebo, že by byla baterie po operaci a měla boční vývod?? Tajný?

_________________
klepadlo Ford escort 96 1,8D kombi 44kW, servo, central, 2x pytel na hlavu.. (dopad špatně)

letadlo Ford escort 98 1.8 16V Zetec 85kW, servo, klima, ABS, central, 2x airbag, el. okna (včas prodán)

Fordem tam, vlakem zpátky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2009 20:34 
Offline
Nováček

Registrován: 12 bře 2009 12:14
Příspěvky: 11
Bydliště: Tábor
ahoj dneska jsem měl sundanou palubku a za ní na levý straně jsem našel zelenou diodu a na kablíku je lístek a je na něm napsáno test a ještě něco nevíte co je to za kontrolku? pořád mi to svítí pokud je zapnutý zapalování i když jedu nevim na co tam je :(

_________________
Ford escort 98 1.3EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2009 20:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Test nového majitele. ;-) Zda už se v tom naplno vrtá (a auto je tedy ve správných rukou). :lol:

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 73 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz