Ahoj škodná! Neviem či si čítal moju mailovu odpoved, no z tou elektrikou som čosi robil (mikroprocesory, dosky plošných spojov ...), ale zapojenia na doskách PS a káble v aute tak to je po vašom "nebe a dudy".
Na DPS sa orientuje vynikajúco, a ešte ak je schéma zapojenia tak je vyhráno! Horšie je to s tými zapojeniami káblov v autách a ked nie sú schémy a žiadne skúsenosti s elektrikou v autách, potom realizovat nejaké zapojenie je je dosť ťažké!
Ale dneska som sa vyhecoval! Skusil som realizovať nejaké zapojenie bzučáku, ktoré vychádza z viac info z fordfans stránky. Jeden koniec bzučáku som zapojil podľa tvojej rady na ten modrý drát, aby bzučal až po naštartovaní auta. Druhý som zapojil na fialovočierny drát, ktorý popisuje J@VO v inom príspevku (
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=7322)! Ako si mi písal o tom modrom dráte, bzučák začne bzučať až po naštartovaní. Po vypnutí motoru kľúčom, bzučák zabzučí asi 1-2 sekundy a potom je ticho! Tie 1-2 sekundy stačia na to, aby šofér vypol svetlá keď už vypol motor! Výhoda? Neostane svietiť, ak na niečo, niekoho čaká v aute (bez otvorenia dverí) a motor už vypol!
Čo povieš na takéto zapojenie bzučáku? Sú tam nejaké nedostatky ?
Zatiaľ čau!