fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nežhaví escort 1.8D
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=22580
Stránka 1 z 1

Autor:  Elf [ 25 bře 2009 20:23 ]
Předmět příspěvku:  Nežhaví escort 1.8D

Zdravím,nemohl by mi někdo poradit co s mým escortem, mám ho asi cca měsíc a zatím jsou s ním jen problémy, momentálně se mi často stává že se mi při zapnutí klíčku nerozsvítí kontrolka žhavení a nežhaví mi to, ale zato někdy to žhaví normálně takže asi někde špatný kontakt, ale kde? Musím vždycky natáhnout drát se svorkama od baterky na žhavičky a nažhavit a pak chytne hned, žhavičky jsou nové.servis si jako student nemůžu dovolit. Díky moc za rady Elf

Autor:  Walker [ 26 bře 2009 01:05 ]
Předmět příspěvku: 

Na podběhu řidičovy strany je v motorovým prostoru černý relé částečně schovaný v gumový chráničce jeho patice....a to ovládá žhavení....špatnej kontakt v patici nebo ukostření...bohužel nepíšeš jakej model escortu to je....pokud 94 a mladší tak je tam ještě mezikonektor kousek od motorku stěračů a pak pojistkovka....

Autor:  Elf [ 26 bře 2009 17:21 ]
Předmět příspěvku: 

jj,zkusím to díky, a je to rok 1991.

Autor:  Elf [ 26 bře 2009 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem to dneska kontroloval prostříkal jsem to WD čkem a nic,zase to nejde a už asi vůbec...myslíte že by tam šlo zbastlit nějaké tlačítko zvlášt na žhavení? přímo z baterky přes spínač na žhavičky? neshoří mi tam nic? když dám hrubší dráty?nenapadá vás někoho něco?

Autor:  Walker [ 26 bře 2009 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

A proč to chceš hned mermomocí nějak bastlit, co třeba jen zjistit co tomu chybí?....moc tam toho není....relé potřebuje vědět kdy má žhavit (tudíž tam vede drát od spínačky z vývodu 15 (černý tenký drát)), pak tam je blokace žhavení po dobu chodu startéru (ze spínačky vývod 50(černý s modrým proužkem))...a ke kontrolce žhavení je taky jeden drát hnědý s žlutým pruhem(ten jedinej je negativní, čili spínaná kostra...do kontrolek jde plus a sepnutím tohoto drátu ke kostře se rozsvítí kontrolka žhavení) a pak je hnědý drát a to je trvalá kostra..... pak je tam silnej červenej drát (průřez 6mm2) od plusu baterie přes pojistku co je hned u baterie a pak červený s žlutým pruhem stejnýho průřezu od relé ke žhavičkám...relé funguje jako automatickej spínač těhto dvou silnejch drátů...proměřit co je kde špatně podle tohoto popisu už snad nebude takovej problém...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/