fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výměna cerpadla Lucas za Bosh - problém es 1.8d http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=22640 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | andrewj [ 29 bře 2009 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna cerpadla Lucas za Bosh - problém es 1.8d |
Zdravím, měl bych otázku a snad mi bude někdo schopen poradit. Mám escorta 1.8D 1993, kde motor včetně čerpadla bosh odešel však víte kam.... Sehnal jsem jiný auto, ten samý motor a r.v. 1996 a čerpadlo LUCAS/CAV. Vše jsem přemontoval, přepojil. Problém je, že na tom čerpadle LUCAS je navíc 3 pinovej konektor, kterej nemám kam do mýho auta zapojit, na tom původním motoru/čerpadle nic takového nebylo. Vše jinak zdá se být ok, nažhavím, začnu startovat, motor startuje ale ani zaboha nenaskočí. Poradíte prosím někdo? |
Autor: | anthAn [ 29 bře 2009 11:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tuším že to bude ventil přívodu nafty, kterej je otevíranej imobilizérem, ale jak ho zapojit to netušim.... |
Autor: | andrewj [ 29 bře 2009 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
JJ, je to téměř jisté, že je to ten ventil, na starém čerpadle bosch to byl jen jeden drátek, který vedl na ten ventil, ale tady je na tom čerpadle svorka se 3 drátama. Chvíli jsem s tím laboroval, a vím, že jeden z těch 3 kontaktů je ten původní drát na ventil co v autě mám, druhej je přímo navedenej na mínus pól baterie a ten třetí vedl kamsi pod přístrojovku na straně spolujezdce. Takže shrnuto, 2 dráty jsme zapojil, ten třetí nemám kam píchnout a čerpadlo sice točí, ale nedává naftu. Mě by jen stačilo to nějak obšlápnout na tom čerpadle, aby to fungovalo, jelikož v autě řádnou ŘJ nebo Imobilizér nemám, jen to čerpadlo na to má vývod. |
Autor: | Walker [ 30 bře 2009 23:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tvůj problém není ani tak složitej, jako pracnej....když se podíváš na čerpadlo, uzříš tam mocnej kryt toho stopventilu a navíc je tam elektronika imobilizace PATS s relé, která sepne stopventil jen když je načten správný kód z klíče...ten kryt je úmyslně snadno nedemontovatelnej, aby to nebylo snadný odpojit a tady nastává ta pracnost, protože ten kryt zřejmě nesundáš, aniž by pan Lucas nebyl na ponku....až ten kryt sundáš a vyhodíš tu elektroniku, tak už ti zbyde jen ten standartní stopventil, kam přivedeš původní drát.... |
Autor: | andrewj [ 01 dub 2009 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | vyřešeno |
Díky za info, už jsem tímto způsobem vyřešil. Byl jsem se optat člověka, co ty čerpadla repasuje a řekl mi to samé ..... Jen se mi to nechtělo vyndávat, tak jsem ten kryt odflexoval přímo na autě (samo že opatrně ). Podpojoval jsem trubičky, přívod a odvod nafty, plyn a pár drobností a bylo tam dost místa na malou flexu s malým kotoučem (odvrtat to nejde, je to pevná ocel, navíc sna 3-4 mm silná). Odflexnul jsem vršek a tím jsem si zpřístupnil ten ventil. Do něj vedou dva černý káblíky z té el. jednotky vzadu na čerpadle. Ty jsem ucvaknul a napojil na plus a minus pól (ten plusovej vede z relé žhavení) a bylo to. Nastrojit zpátky a startovat - se motoru moc nechtělo, protože to bylo zavzdušněný, ale po 10 minutách boje to chytlo a jede to. mj. to relé PATS jsem tam nechal, jen jsem ucvaknul ty 3 přívodní dráty. Dodám i foto, kdyby to někdo potřeboval taky vyřešit. |
Autor: | buzo18 [ 25 črc 2009 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyřešeno |
andrewj píše: Díky za info,
už jsem tímto způsobem vyřešil. Byl jsem se optat člověka, co ty čerpadla repasuje a řekl mi to samé ..... Jen se mi to nechtělo vyndávat, tak jsem ten kryt odflexoval přímo na autě (samo že opatrně ). Podpojoval jsem trubičky, přívod a odvod nafty, plyn a pár drobností a bylo tam dost místa na malou flexu s malým kotoučem (odvrtat to nejde, je to pevná ocel, navíc sna 3-4 mm silná). Odflexnul jsem vršek a tím jsem si zpřístupnil ten ventil. Do něj vedou dva černý káblíky z té el. jednotky vzadu na čerpadle. Ty jsem ucvaknul a napojil na plus a minus pól (ten plusovej vede z relé žhavení) a bylo to. Nastrojit zpátky a startovat - se motoru moc nechtělo, protože to bylo zavzdušněný, ale po 10 minutách boje to chytlo a jede to. mj. to relé PATS jsem tam nechal, jen jsem ucvaknul ty 3 přívodní dráty. Dodám i foto, kdyby to někdo potřeboval taky vyřešit. mam zaujem o tu fotku, lebo mam ten isty problem |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |