fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výměna cerpadla Lucas za Bosh - problém es 1.8d
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=22640
Stránka 1 z 1

Autor:  andrewj [ 29 bře 2009 11:31 ]
Předmět příspěvku:  Výměna cerpadla Lucas za Bosh - problém es 1.8d

Zdravím,

měl bych otázku a snad mi bude někdo schopen poradit. Mám escorta 1.8D 1993, kde motor včetně čerpadla bosh odešel však víte kam....
Sehnal jsem jiný auto, ten samý motor a r.v. 1996 a čerpadlo LUCAS/CAV.
Vše jsem přemontoval, přepojil. Problém je, že na tom čerpadle LUCAS je navíc 3 pinovej konektor, kterej nemám kam do mýho auta zapojit, na tom původním motoru/čerpadle nic takového nebylo.

Vše jinak zdá se být ok, nažhavím, začnu startovat, motor startuje ale ani zaboha nenaskočí.

Poradíte prosím někdo?

Autor:  anthAn [ 29 bře 2009 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

Tuším že to bude ventil přívodu nafty, kterej je otevíranej imobilizérem, ale jak ho zapojit to netušim....

Autor:  andrewj [ 29 bře 2009 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

JJ, je to téměř jisté, že je to ten ventil, na starém čerpadle bosch to byl jen jeden drátek, který vedl na ten ventil, ale tady je na tom čerpadle svorka se 3 drátama.
Chvíli jsem s tím laboroval, a vím, že jeden z těch 3 kontaktů je ten původní drát na ventil co v autě mám, druhej je přímo navedenej na mínus pól baterie a ten třetí vedl kamsi pod přístrojovku na straně spolujezdce.
Takže shrnuto, 2 dráty jsme zapojil, ten třetí nemám kam píchnout a čerpadlo sice točí, ale nedává naftu.

Mě by jen stačilo to nějak obšlápnout na tom čerpadle, aby to fungovalo, jelikož v autě řádnou ŘJ nebo Imobilizér nemám, jen to čerpadlo na to má vývod.

Autor:  Walker [ 30 bře 2009 23:45 ]
Předmět příspěvku: 

Tvůj problém není ani tak složitej, jako pracnej....když se podíváš na čerpadlo, uzříš tam mocnej kryt toho stopventilu a navíc je tam elektronika imobilizace PATS s relé, která sepne stopventil jen když je načten správný kód z klíče...ten kryt je úmyslně snadno nedemontovatelnej, aby to nebylo snadný odpojit a tady nastává ta pracnost, protože ten kryt zřejmě nesundáš, aniž by pan Lucas nebyl na ponku....až ten kryt sundáš a vyhodíš tu elektroniku, tak už ti zbyde jen ten standartní stopventil, kam přivedeš původní drát....

Autor:  andrewj [ 01 dub 2009 21:44 ]
Předmět příspěvku:  vyřešeno

Díky za info,

už jsem tímto způsobem vyřešil. Byl jsem se optat člověka, co ty čerpadla repasuje a řekl mi to samé ..... Jen se mi to nechtělo vyndávat, tak jsem ten kryt odflexoval přímo na autě (samo že opatrně :lol: ).
Podpojoval jsem trubičky, přívod a odvod nafty, plyn a pár drobností a bylo tam dost místa na malou flexu s malým kotoučem (odvrtat to nejde, je to pevná ocel, navíc sna 3-4 mm silná). Odflexnul jsem vršek a tím jsem si zpřístupnil ten ventil. Do něj vedou dva černý káblíky z té el. jednotky vzadu na čerpadle. Ty jsem ucvaknul a napojil na plus a minus pól (ten plusovej vede z relé žhavení) a bylo to. Nastrojit zpátky a startovat - se motoru moc nechtělo, protože to bylo zavzdušněný, ale po 10 minutách boje to chytlo a jede to.

mj. to relé PATS jsem tam nechal, jen jsem ucvaknul ty 3 přívodní dráty.
Dodám i foto, kdyby to někdo potřeboval taky vyřešit.

Autor:  buzo18 [ 25 črc 2009 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: vyřešeno

andrewj píše:
Díky za info,

už jsem tímto způsobem vyřešil. Byl jsem se optat člověka, co ty čerpadla repasuje a řekl mi to samé ..... Jen se mi to nechtělo vyndávat, tak jsem ten kryt odflexoval přímo na autě (samo že opatrně :lol: ).
Podpojoval jsem trubičky, přívod a odvod nafty, plyn a pár drobností a bylo tam dost místa na malou flexu s malým kotoučem (odvrtat to nejde, je to pevná ocel, navíc sna 3-4 mm silná). Odflexnul jsem vršek a tím jsem si zpřístupnil ten ventil. Do něj vedou dva černý káblíky z té el. jednotky vzadu na čerpadle. Ty jsem ucvaknul a napojil na plus a minus pól (ten plusovej vede z relé žhavení) a bylo to. Nastrojit zpátky a startovat - se motoru moc nechtělo, protože to bylo zavzdušněný, ale po 10 minutách boje to chytlo a jede to.

mj. to relé PATS jsem tam nechal, jen jsem ucvaknul ty 3 přívodní dráty.
Dodám i foto, kdyby to někdo potřeboval taky vyřešit.


mam zaujem o tu fotku, lebo mam ten isty problem

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/