fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Co to je za draty
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=23770
Stránka 1 z 2

Autor:  Mišan26 [ 25 kvě 2009 20:04 ]
Předmět příspěvku:  Co to je za draty

Dneska jsem se rzhodl ze predelam vetilator na nachlazeni. ALE k vetnilatoru vede cerný,cerveny tyto draty vedou nekam dolu do nejakeho ctverce. Pak je tam fialovy pak nejaky s prouzkem. A chtel jsem se zeptat ktery je na privod???

Autor:  Bumerank [ 25 kvě 2009 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

jen takové OT: nebylo by lepší se ptát předtím, než se do toho pustíš? ..takhle ti pak práce stojí :-) ..díval ses tu do schémat?

Autor:  Mišan26 [ 25 kvě 2009 23:06 ]
Předmět příspěvku: 

prave sem to tam nvycetl nekdo rika ze by tam mohlo byt nejaky cidlo na tepltolu ci co ale to nevim

Autor:  Bumerank [ 26 kvě 2009 07:54 ]
Předmět příspěvku: 

no tak musí to být něčím spouštěné a když je spouštění závislé na teplotě motoru, tak to asi bude k nějakému čidlu teploty, že? :-)

Autor:  krusty [ 26 kvě 2009 15:15 ]
Předmět příspěvku: 

no od baterky ti vedou 2 kabeli do cidla a z cidla ti vedou kabeli do moturku na vetilator cidlo ti sepne ventilator zhruba pri 90stpnich mylsim ja resil problem ten, ze se mi nespinal ventilator cidlo bylo dobre ale manik predmenou to cidlo nemel pripojene k baterce

Autor:  c.w.o.k. [ 26 kvě 2009 16:02 ]
Předmět příspěvku: 

krusty píše:
ja resil problem ten, ze se mi nespinal ventilator cidlo bylo dobre ale manik predmenou to cidlo nemel pripojene k baterce


mě to dělalo na escu taky, tak jsem to udělal na vypínač a bylo po prde*i :)

Autor:  krusty [ 26 kvě 2009 16:10 ]
Předmět příspěvku: 

tajky moznost u me spis bylo dobry ze nevedel puvodni majitel co stim, dal to do servisu stim ze chce nove cidlo no tak mu tam dali nove vidlo ale nebylo pripojene jen jsem natahl kabel k baterce a funguje jak ma jen tam byl problem s pojistkou abych to neodpali tak jsem tam msuel dat 2 30amperove pojistky protoze ten blbej moturek na vetrak bere 50 Amper

Autor:  Mišan26 [ 26 kvě 2009 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

c.w.o.k.

jaky si tam dal vypinac kolika amperovy????

Autor:  c.w.o.k. [ 26 kvě 2009 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

jo tak to nevim:) koupil jsem ho jak je úřad práce v tom elektru (jsi z lbc, tak snad víš) řekni že je to na větrák u auta a on bude vědět, stál mě plných 35kč:D a měl jsem to zaplý 4hodiny v kuse(nějak sem na to zapoměl) a vypínač to přežil a vše okolo taky:D

Autor:  Bumerank [ 26 kvě 2009 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

krusty píše:
........bere 50 Amper

to, že je na něj 50A pojistka, neznamená, že bere 50A ! nevim, jak to je u autoelektriky, ale normálně bývají pojistky na cca 3-5x menší jmenovitý proud (tedy ten, který tam teče za běžných provozních podmínek), než je hodnota pojistky - takže 50A pojistka - proud něco kolem 15A... :-) ..a u motorů to obvykle bývá ještě trochu víc naddimenzované, protože rozběhový proud je větší
..koukni se na hodnoty pojistek třeba pro světla - 20A a jestli tam teče polovina, tak to je moc :-)

Autor:  Mišan26 [ 26 kvě 2009 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Bumerank:

jj jasny vim sem elektrikar jen me zajimalo jaky tam daval abych mohl sehant stejny kdyz to tu nekdo uz delal a ma stim zkusenost :)

Autor:  Bumerank [ 26 kvě 2009 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

jj...jasné...tak snad to třeba někdy pomůže aspoň krustymu :-D

Autor:  krusty [ 26 kvě 2009 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

to bumerank: no to sice envim ale 50A rikam protoze to vim protoze to mam primo zmereny a dost jsem se prave vylekal u mereni ze je to dost velka hodnota a nejdriv sem dal 30A pojistku a hend po prvni projizdce se prepalilo a auti se varilo takze 50A tam opravdu je teda apson u me

Autor:  krusty [ 26 kvě 2009 20:52 ]
Předmět příspěvku: 

ja teda elektrikar nejsem:D ale ze zakladu fyziky vim ze stejnosmerny proud se uzlem deli kdyz obys 30A pojistka nevydrzela tak jsem kabel premostil na dva a na kazdej jsem dal pojitku a auto slape jak hodinky vetrak taky a ja si vesele jezdim.takze asi tak:D

Autor:  c.w.o.k. [ 26 kvě 2009 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

Mišan26 píše:
jj jasny vim sem elektrikar jen me zajimalo jaky tam daval abych mohl sehant stejny kdyz to tu nekdo uz delal a ma stim zkusenost :)


tak pokud si to chceš předěl na manuální spínání, tak u toho úřadu práce jsem koupil ten vypínač (žádný jiný pojistky jsem na to nedával) jsou to takový ty barevný (modrej, žlutej, červenej, zelenej) tak asi tak. plně mi to fungovalo.

Autor:  Mišan26 [ 26 kvě 2009 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

c.w.o.k.
a najaky drat si to pripojil teda ???

Autor:  krusty [ 26 kvě 2009 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

no cidlo bylo pripojene k moturku jen chybeli kabeli k baterce tak jsem natahl novy kabel rovnou na baterku na jiny kabel jsem to nepripojoval

Autor:  c.w.o.k. [ 26 kvě 2009 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem to připojil na + a - co vedou rovnou k větráku...vzal jsem štípačky ušmikl to, a čokoládou napojil(k samotnýmu větráku vedou už jenom 2 kabely) a protáhl to do kabiny a tam jsem měl po ruce vypínač...nic složitýho.

Autor:  krusty [ 26 kvě 2009 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

jo taky moznost ale musis si hlidat teplotu jiank se t sam nesepne no:D s cidlem je to o necem jinem:D

Autor:  c.w.o.k. [ 27 kvě 2009 17:28 ]
Předmět příspěvku: 

no tak to není zase takovej problém hlídat teplotu snad ne?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/