fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Elektrický stahování střechy http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=23775 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | IneedMoney [ 25 kvě 2009 22:33 ] |
Předmět příspěvku: | Elektrický stahování střechy |
Dotaz: taky vám kabrioleťákům jde stahovat střecha jen při vypnutým motoru? V první poloze klíčku zapalování?? Mám to čerstvě funkční,ale ektrikář mi ale tvrdí, že je to tak normální a správné. Mně osobně to obtěžuje, vypínát motor kvůli stahování střechy. |
Autor: | EwanS50 [ 25 kvě 2009 22:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi je to normální, abys nemoh jet, když stahuješ, přecijenom pak by byl na střechu dost velkej nápor. Co já vim, tak u Golfa4(tfujauto) musíš zastavit a chcípnout taky |
Autor: | creater [ 25 kvě 2009 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
je to normální,jde to přepojit že na spínač přivedeš místo spínanýho plus stálý a půjde ti to kdykoli.. |
Autor: | Leny [ 27 kvě 2009 07:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
přesně tak, u escortů normál. A ta úprava jak píše creater je snadná a je to pak příjemnější. Máš elektriku na mk4? těch moc nebylo.. nebo se to dá velmi jednoduše přehodit na manuál |
Autor: | Rosťa-RS [ 27 kvě 2009 15:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
zdravíím no mám za to že je to tak normální ale taky bych to chtěl předělat, je to ve spínačce nebo kde nevíte ? |
Autor: | Leny [ 27 kvě 2009 15:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
určitě, bude tam nějaký rozpínací relé, aby to při zapnutí na polohu 1 nechodilo. Bude to vývod asi stejný, ze kterého jde žlutý drát do rádia. Každopádně bych šel po drátech od vypínače ke zdroji a dojdeš k tomu relé. Toť má teorie.. |
Autor: | creater [ 27 kvě 2009 16:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nebo si přivést třeba od rádia ke spínači stálý proud, zkoušečkou zjistit kam ti v poloze klíče 1 začne jít proud, ten přerušit a nahradit stálým +. |
Autor: | IneedMoney [ 27 kvě 2009 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
mno já nevim.. jsem nakonec ukecal elektrikáře a on mi to asi za dvě minuty přepojil, že to jede v každé poloze klíčku zapalování. na ruční ovládání jsem to měl skoro dva roky, teď je to ale fantazie !!!! akorát mi asi někde uchcávají pístky, páč se mi ztrácí olej možná zaschlé těsnění, bo co.. nemáte s tím někdo zkušenost? přístup je tam strašnej,ale to bych zvládl..ale nevim,jestli ty písty půjdou vůbec rozdělat a kde na to kdyžtak shánět díly |
Autor: | IneedMoney [ 27 kvě 2009 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
mno já nevim.. jsem nakonec ukecal elektrikáře a on mi to asi za dvě minuty přepojil, že to jede v každé poloze klíčku zapalování. na ruční ovládání jsem to měl skoro dva roky, teď je to ale fantazie !!!! akorát mi asi někde uchcávají pístky, páč se mi ztrácí olej možná zaschlé těsnění, bo co.. nemáte s tím někdo zkušenost? přístup je tam strašnej,ale to bych zvládl..ale nevim,jestli ty písty půjdou vůbec rozdělat a kde na to kdyžtak shánět díly |
Autor: | Leny [ 27 kvě 2009 22:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím no, možná tak ve fordu a horko těžko, navíc to bude drahý.. Moc bych s tím nepočítal. Anebo předělat na manuál, místo těch pístů se daj dát původní z manuálu, stačí sundat zadní tapecy |
Autor: | IneedMoney [ 01 čer 2009 22:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
manuál nechcu |
Autor: | Grochi [ 05 črc 2009 12:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
já jsem si tam dával elektřinu,a napojil jsem to tak aby mi to šlo pořád i bez klíčku,a asi po 3 měsících mi odešly obě relátka co jsou u hydrauliky,a tet je nemužu sehnat,a jiné tam nefungujou,nadarmo to nedělaly na klič |
Autor: | Leny [ 05 črc 2009 12:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
blbost, i bez klíče to musí fungovat, když to dobře zapojíš. Přes ten klíč tam bude jistě někde jen rozpínací relé, aby střecha nechodila. Jakmile běží motor, relé má seplou cívku (= rozpojené kontakty, protože je to rozpínací relé) a obvod je rozpojen. Stačí tohle dát pryč a nemůže nic odejít. Jestli Ti odešly, tak byly zřejmě pořád seplé, vidím to jen na špatné zapojení. Jinak co ta relé dělají? To musí jít nahradit. |
Autor: | Grochi [ 06 črc 2009 11:18 ] |
Předmět příspěvku: | střecha |
jsou tam celkem 3 dele.Jedno je u palubovka a dvě zelene jsou v hydrauliky jedno sepina na stahování a jedno na zavíraní,skoušel jsem to nahradit jiným ale nějak to nekomunikuje ale když to dám naprudko tak střecha funguje |
Autor: | Leny [ 06 črc 2009 12:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
a ta uvodni rele co odesla, kolik mela kontaktu? A kolik maji ta co jsi zkousel? jestli obe po ctyrech, tak to chodit zakonite musi. |
Autor: | Grochi [ 06 črc 2009 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
obě po 4 ale ty co odešly byly origo ford,já sehnal napodobeniny a nešlo to |
Autor: | Leny [ 06 črc 2009 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
a zapojil jsi je dobře? Na tom se nadá nic zkazit.. 2 jsou spínacími kontakty a 2 jsou cívka na sepnití relé. Neprohodil jsi to? Nebo křížem? |
Autor: | Leny [ 06 črc 2009 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
vyfoť mi to nový relé zespodu od kontaktů |
Autor: | Grochi [ 20 črc 2009 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
už jsem to vyřešil jinak udělal jsem si celou elektriku ke střeše novou a už to pracuje jek má |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |