fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Diagnostika http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=24 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 09 bře 2004 11:21 ] |
Předmět příspěvku: | Diagnostika |
Zdravim, Jeste na starym webu ve foru nekdo psal o zjisteni chyb. kodu na starsi motory, jde mi o Escorta 1,6 CVH do roku 1990, pokud si dobre pamatuji a nespletl jsem model o ktery tenkrat slo, ozve se nekdo kdo to umi? ZT |
Autor: | Návštěvník [ 09 bře 2004 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | vyblikání chybového kódu... |
Existuje nejaka možnost "vyblikání" (ne vyblinkání ) chybového kódu kontrolkou na palubovce? (jako je tomu třeba u Opelů)? Něco jsem slyšel, že Fordy to taky umí, víte o tom někdo něco? |
Autor: | dj.DEKL [ 09 bře 2004 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Umíte nebo máte někoho levnýho blízko Prahy na diagnostiku na 1.6 16V rv97 ???? Nebo kolik stojí v origo. servisu???? |
Autor: | Návštěvník [ 10 bře 2004 08:13 ] |
Předmět příspěvku: | diagnostika ano |
dignostiku a uplne tu samou lze provest tak jak ji delaji ve fordu, tzv. vyblikavanim, jen u modelu co maji eec IV coz rok 1990 bude tak jako muj eskortik. proste kdyz mas na aute tri polovy diagnosticky konektor tak to neni problem udeat. ve fordu to maji lepsi v tom, ze maji lepsi zobrazovaci jednotku kde jim to ukaze primo cislo a nemusi pocitat impulzy, ale i tak pak musi vzit tabulky a najit si co dany kod znamena. mam takovou vec doma a funguje dobre. u fordu za to zaplatis asi 700kc. |
Autor: | Návštěvník [ 10 bře 2004 08:19 ] |
Předmět příspěvku: | ostatni tak |
to kema: musel bych se doma mrknou jestli ten tvuj model to take umi, z hlavy nevim, ale seznam je to velky od fiesty po tranzity. |
Autor: | m@rekR$ [ 10 bře 2004 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tu diagnostiku ted testuji kluci - Futura a Mrazik, Mrazik uz nasel, cosi vadneho, tak zkouseji prohazovat a zase diagnostikovat. Jinak ja mam chybove kody uz taky doma, jen mit cas a pocasi to vyzkouset. |
Autor: | mrazik [ 10 bře 2004 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | diagnostika |
Diky futymu, jeste jednou diky, jsme otestovali funkci diagnostiky a brzy (do konce tydne) zde bude navod na provedeni diagnostiky. Jak pise ,,surda" bude to fungovat pro EECIV, kde je tri polovy diagnosticky konektor. Pomuze to v pripade potizi zuzit okruh, kde hledat chybu. Diagnostika neni vsespasna, ale muze napovedet. Rozhodne je lepsi si ji udelat doma zdarma, nez v servisu za $$$ |
Autor: | Chorche [ 10 bře 2004 16:04 ] |
Předmět příspěvku: | Chybova hlaseni + Airbag |
A je v tech tabulkach taky neco o chybovem hlaseni (vyblikani oranzovou kontrolkou) airbagu? Kdyz prudce zabrzdim nebo projedu nejakym hupem, kontrolka se rozblika a vydrzi treba tyden, nez prestane. D* |
Autor: | Návštěvník [ 11 bře 2004 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | diagnostika |
mam doma v nemcine komplet sesit s postupem co ktery kod, znamena jak udelat test za studena-vyplnuty motor, za tepla-motor nastartovany, kdy seslapnout naplno plyn aby si to promerilo odezvu cidel pri zatizeni atd, mimochodem ja tam i diag. rezim to znamena ze je diagnostika pripojena a odpojuji se ruzne cidla a tak se hleda chyba dane povahy ktera se da timto postupem najit napr. jestli je spatny kabel nebo kontakt nebo jestli primo cidlo. je to asi tricet stran s dvoumistnymi i trimistnymi. muzu to nekam hodit v pripade zajmu. napsal jsem to trochu zmatene, ale snad je to k pochopeni. cau surda |
Autor: | Návštěvník [ 12 bře 2004 08:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky vsem za reakce. to surda: muzes mi teda zjistit co je mozne delat s tou 1,6CVH r.v. 03.1990? Jaka to je vlastne EEC? Totiz moc uz si toho nepamatuju a nemuzu to najit, nekdy pred 2rokama jsem na netu cetl o EECIV, ale nesouhlasi mi diag. koncovka, a jen nektery barvy dratu. V mem Escortu jsem nasel jen vlevo po smeru jizdy nad prednim podbehem 5ti polovou samicku ve tvaru U, s gumovou cepickou, barvy dratu modrozelena - hnedozelena - modra - modrobila - hneda. U baterky (jako pry u Sierr) nic nemam a jine Escorty neznam. Jeste si pamatuju, ze mam dva piny spojit a na dalsi dva pripojit zarovku nebo voltmetr, ale kde mam hledat ten konektor?? ZT |
Autor: | Návštěvník [ 12 bře 2004 12:36 ] |
Předmět příspěvku: | diag. |
no podle roku vyroby bych rekl, ze to bude eec IV. myslim, ze mas ten sam model co ja ale ty konektory jsou asi jine, jak budu met doma fotak, tak ti to nafotim a poslu, hodim ti k tomu i tu knizku at si to prectes a podives se do tabulky. nemas to treba nejake predelane. je to EFI motor? 75kW. jinak ja mam ten dig. konektor na levem podbehu z pohledu ridice. tak zatim. |
Autor: | Návštěvník [ 12 bře 2004 15:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
diky moc, ale je to mechanicky vstrik, asi k-jetronic, nebo jak se to jmenuje, vyrobeno brezen 1990 - hranatejsi model (1986-1990) nejni EFI od r.1990 vejs? 1,6CVH 66Kw Jestli mas ten mladsi, taky mne zajima. Vsechno mne zajima:-) A ten konektor je teda na stejnem miste, no budu dal hledat, kde jsem to tenkrat videl, abych sem dal odkaz. |
Autor: | mrazik [ 12 bře 2004 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | !!! NÁVOD NA DIAGNOSTIKU !!! |
Navod na diagnostiku je v sekci Návody, rady, zkušenosti |
Autor: | Návštěvník [ 13 bře 2004 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | to zd diagnostika |
na strance navody, rady ... nahral mrazik navod je tam nakres toho konektoru na dignostiku, plus v jednom z tech pocatecnich jpeg. co jsem nahral ja je i vyfoceny. tady je obr primo jak je to v mem aute, je to ten cerveny a tady jsem di dovolil nahled na cely prostor motoru http://www.volny.cz/martin.surynek/16efi75kWrV89-90.jpg |
Autor: | Návštěvník [ 13 bře 2004 22:36 ] |
Předmět příspěvku: | help s konektorem |
koukal sem na tu diagnostiku s blikajici ledkou...mam problem ze mam petipinovej konektor a ne tri...prej mam dva spojit a mezi dva voltmetr...jen to chce vedet ktery...mate nekdo dobrou radu??? dik |
Autor: | Návštěvník [ 15 bře 2004 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za info, já mám asi zaostalejší systém:-)Tak budu skoumat dál, melkor vlastně mluví o tom samém co já, co máš za motor?? |
Autor: | Návštěvník [ 15 bře 2004 12:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem zmatenej, EFI teda nemam, ale CFI taky ne, to je snad jednobodovej vstrik ne? A na nic jineho ta nemecka tabulka nemysli(str.17 od surdy -escort i sierra 1.6) Co je K-jetronic od BOSHE? Je to i v Granadach 2.8 do r.85 ale muj escort asi eecIV ma, tak je snad diagnostika mozna. Ale v tom pdf je ten muj konektor s popisem 85>89 kabel TS02/012 ,redukce z TS02/006 coz je z toho tripolovyho od EFI. Takze jak je zapojena ta redukce, to asi bude problem zjistit, ze jo? |
Autor: | Návštěvník [ 15 bře 2004 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | diagnostika 5pin |
ja mam 1.6i CVH 66KW 8ventil rv89 (motor L4B) a kjetronic je regulator striku od BOSCHE je mechanickej...s tim 5pinovim konektorem sem to zatim nenasel a asi to bude problem pac to servis neprozradi... kdyby nekdo mel paru jak to zapojit na 5tipinovej konektor (1,2,2 jako domecek) tak dejte vedet.moc dik |
Autor: | Návštěvník [ 29 bře 2004 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | 3 a 5 konektor s cervenym klobucikom |
Ja som testoval u svojho escorta 3konektor = hore kontakt 17, dole 40 a 48. 40 a 48 sa prepoji, cim riadiaca jednotka vie, ze ma posielat elektro impulzy na vyvod 17 po zapnuti zapalovania (nie startovania). (Tie sa zobrazuju cez odpor o 10kOHM a Diode ukoncenej na kladnom pole baterky - spravne zapojenie je, ze dioda stale svieti). Konektor s 5 kontaktmi - hore je 17, dole 40,48 a zapojenie tak isto... (Takze v 5 konektore su naviac dva kontakty v strede konektoru). Pri vypnutom zapalovani mi to ide diagnostikovat v poriadku. Skusal som aj pri zapnutom motore a vyzeralo to nasledovne: -----2-------1-----111----5-3-8--5-2-1--5-3-8--5-2-1- Cize dekodovanie: 2 - najdene 4 valce 1- neviem 111-rychlo bliknuce zacina vypis 538-nebol vyskyt testu 521-volant nebol pootoceny pocas testu Tocil som na pol volantom a potom naspet a zabrdil a pustil brzdu, ale ani to nedetekoval a stale vypisoval to iste.... |
Autor: | Návštěvník [ 01 dub 2004 15:53 ] |
Předmět příspěvku: | konektory |
Díky, tak to vyzkouším, a nebo než to udělám, jseš si jistý tou analogií 3 a 5 konektoru?? Ale co, zkusím to.(pořád jsem se bál spojit 2 piny, když nevím, jestli to jsou oni:-)) -brzo napíšu jestli ještě jezdí (jezdí s tím moje žena) nebo schořela řídicí jednotka:-) ZT |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |