fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Problém s imobilizérem
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=2423
Stránka 1 z 3

Autor:  Návštěvník [ 06 kvě 2005 08:03 ]
Předmět příspěvku:  Problém s imobilizérem

Včera se mi stala docela neprijemna vec. Sednu do auta, otocim klickem a nic, kontrolka imobilizeru stale blika. Po chvili jsem to zkusil znovu a vse OK, normalne jsem dojel domu. Vecer potrebuji znovu odjet a znovu stejny problem, ale tentokrat ani po opakovanych pokusech se to nepovedlo. Zkousel jsem ostatni klice (4), prohlidnul pojistky, odpojil na cca 5 minut baterku a stale nic.
Mam tam jeste jeden imobilizer+alarm+DO, ale ten normalne funguje a hlavne by s tim nemel mit nic spolecneho (odpojuje palivove cerpadlo).
Volal jsem znamemu, ke kteremu to dnes odtahnu a ten rikal, ze muze byt v haji nejaky dratek v krouzku u zapalovani, ktery cte kody z klice.
Stalo se vam nekdy neco podobneho nebo nevite v cem by mohl byt problem a na jakou palku se mohu pripravit?

PS: Za dva mesice s tim mam jet do Chorvatska, kdyby se mi tohle stalo tam, tak me prosim odriznete, abych se na tom strome moc dlohou nehoupal a tazne lano si vemte do povinne vybavy. Takze stesti v nestesti, ze se mi to stalo pred barakem.

Autor:  Návštěvník [ 06 kvě 2005 09:03 ]
Předmět příspěvku: 

Taky se mi to stalo. Známý má asi pravdu. U klíčku je čtečka kódů a od ní vedou 4 dráty. Je tam takový podivný konektor a ten může být nalomený nebo tam může být špatný dotek. Rozdělal jsem to a ten konektor jsem nahradil - tuším z nějakého telefonu nebo počítače novým který se tam vešel. Drží to dobře a dráty jsem přepájel-tady opatrně.
Zatím v poho.

Autor:  Návštěvník [ 06 kvě 2005 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

Hele...jak mas silnou baterku? Me se v zime stava, kdyz baterka dodelava...tak nenastartuju kuli imobilizeru. Prvni pokus nejde, druhy pokus uz staruje, vse ok..je to jak, kdyz imobilizer ma dlouhe vedeni :)))

Ale je to tim pry, ze prvni signal je moc slabej a pri druhem pokusu uz je silnejssssssi a vse ok.

Testni to tak, ze az ti to nepujde..napoj startovaci kabely z jineho auta...a pak uvidis..jestlize chytne, tak je to jasny :)

Autor:  Nitro [ 07 kvě 2005 14:47 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to se mě stalo taky. Tankoval jsem na benzince a už jsem nedojel, naštěstí to bylo asi 20 km od baráku. Volal jsem si asistenční službu (uplně na hovno) borec se v tom hrabal asi 30 min, pak mi sdělil že mám neoriginální imobilizér (je originální) a že jediný co pro mě může udělat, je odtahnout mě do servisu (ford) odtahl mě asi 4 km, jel semnou jako prase, pak si řekl 700kč za službu, ani mě nedal doklad (buzerant jeden) a odjel. Druhej den jsem šel do fordu, tam mi řekli že asi odešel imobilizér, ale že potřebujou všechny 3 kliče. V bazaru jsem dostal pouze jeden, takže jsem si musel udělat dalsí dva cca 2300 i s vyřezáním. Pak to mohli připojit na diagnostiku a zjistily že vadnej nákej kroužek a že to stojí 5000 tis. Tak jim ríkam at to vykuchaj, ale oni že to nejde, že je to přímo v RJ. Tak jsem volal jinam jestli je to pravda (neautorizovaný servis) a byla. Takže pokud je to original imibilizer ford tak nejde vykuchat. Celá oprava vysla asi na 7500Kč. Tot vse:-)

Autor:  Karel [ 08 kvě 2005 07:26 ]
Předmět příspěvku: 

Fiii.To je cena.Ale softverove jde PRY odpojit.Ja s tim laboruju co mam auto.

Autor:  carPWR [ 08 kvě 2005 10:38 ]
Předmět příspěvku: 

...koukam, ze asi zacnu litovat, ze mam immo.... :shock: :shock:

Autor:  Návštěvník [ 09 kvě 2005 23:41 ]
Předmět příspěvku: 

Jen pro zajimavost, znamy to rozdelal, nic nenasel, zase zadelal a bylo po problemu. Zrejme nejaky spatny kontakt. :(

Autor:  Standa [ 26 kvě 2005 06:42 ]
Předmět příspěvku: 

Včera když jsem jel z práce tak jsem se ještě stavoval na benzín. Přede mnou ještě tankovalo auto, tak jsem vypnul motor. Když chci za pár minut nastartovat, tak začla blikat kontrolka imobilizéru(pod hodinami) a nechtěla zůstat svítit. Zkusil jsem to několikrát, pak vytáhnout klíček, a zastrčit ho otočený o 180°ale kontrolka imobilizéru pořád bliká. Nezbylo než auto zatlačit ke stojanu. Natankoval jsem zaplatil, sednu do auta a kontrolka normálně zhasla a nastartoval jsem. To byla vcelku úleva, protože už jsem se viděl jak na Shelce rozebíram přístrojovku. Jak jsem četl předchozí příspěvky mohl by tam být jen špatný kontakt na snímacím kroužku imobilizéru u spínačky, budu to muset prohlídnout dřív než zůstanu někde trčet.

Autor:  mr.rus [ 26 kvě 2005 06:55 ]
Předmět příspěvku: 

Trochu mě děsíte s tím co tady píšete . . .
Až se mi to vysere ( bo mám taky 96 ku jako všichni , kteří už to zažili) tak kde mám hledat ten kroužek , či co ? Díky . . . .
Jo a pokud pojedu do jugošky tak myslím radši nezhasínat motor , co ? :-D

Autor:  carPWR [ 26 kvě 2005 11:31 ]
Předmět příspěvku: 

..no taky uz se bojim, mam sice 97mu, ale jeden nikda nevi...prej se v modelu 97 neco s eletrikou predelavalo, otazka je co...

Autor:  Tom69 [ 26 kvě 2005 12:18 ]
Předmět příspěvku: 

mr.rus píše:
Trochu mě děsíte s tím co tady píšete . . .
Až se mi to vysere ( bo mám taky 96 ku jako všichni , kteří už to zažili) tak kde mám hledat ten kroužek , či co ? Díky . . . .
Jo a pokud pojedu do jugošky tak myslím radši nezhasínat motor , co ? :-D


i mně by to zajímalo ten kroužek kde je ??? neni to náhodou ten pod volantem jak sou na něm kontakty ze skríňky ovladačů světel a stěračů ????

Autor:  Standa [ 26 kvě 2005 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ten kroužek je kolem zámku zapalování, obepíná spínaci skříňku. Když se sundají plastové kryty kolem volantu tak je vidět.

Autor:  Nitro [ 27 kvě 2005 11:38 ]
Předmět příspěvku: 

Sakra to jsem mel vedet dřív, třeba to byl taky jenom špatnej kontakt, mohl jsem ušetřit velky love :-)

Autor:  Standa [ 15 črc 2005 11:40 ]
Předmět příspěvku: 

Tak problém přetrvává dál. Když se to objevilo poprvé na te benzince tak jsem doma vytáhl konektor se čtečky imob. a prostříkal kontakty kontaktolem. Mesíc byl klid, ale už koncem června když jsem parkoval 8 hod na ulici a pěkně na auto svítilo slunce jsem nemohl nastartovat, blikala ledka pod hodinama a imobilizér se nemohl načíst. Zamkl jsem auto, prošel se po ulici a po nasednutí za 3 min se kód načetl na první pokus ??? Včera když jsem chtěl odjet z práce tak opět blikajíci ledka, zamkl jsem tedy auto, nasedl znova za 2 min a na druhý pokus ledka zhasla a normálně jsem odjel. Problém tedy nastane jen když auto stojí na slunci. Zkusím se znovu podívat na kroužek kolem spínačky a jeho konektor uvidí se ........

Autor:  carPWR [ 15 črc 2005 11:44 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
Tak problém přetrvává dál. Když se to objevilo poprvé na te benzince tak jsem doma vytáhl konektor se čtečky imob. a prostříkal kontakty kontaktolem. Mesíc byl klid, ale už koncem června když jsem parkoval 8 hod na ulici a pěkně na auto svítilo slunce jsem nemohl nastartovat, blikala ledka pod hodinama a imobilizér se nemohl načíst. Zamkl jsem auto, prošel se po ulici a po nasednutí za 3 min se kód načetl na první pokus ??? Včera když jsem chtěl odjet z práce tak opět blikajíci ledka, zamkl jsem tedy auto, nasedl znova za 2 min a na druhý pokus ledka zhasla a normálně jsem odjel. Problém tedy nastane jen když auto stojí na slunci. Zkusím se znovu podívat na kroužek kolem spínačky a jeho konektor uvidí se ........


nahanis mi hruzu...doufam ze se me to nestane

Autor:  Návštěvník [ 15 črc 2005 15:11 ]
Předmět příspěvku: 

možno by to chcelo vyskúšať druhý kľúč, aj keď je to asi málo pravdepodobné

Autor:  aksu [ 12 led 2006 22:36 ]
Předmět příspěvku:  Problem s imobilizerem

Ahoj lidicky,stal se mi nasledujici problem.Vcera rano jsem chtel jet do prace,auto jsem nastartoval ale po 3-4s mi chciplo,testoval jsem to asi 6x,ale bohuzel nic,tak jsem jel busem :? V praci mi poradili ze to je asi imobilizer,ze mi mozna staci skusit jine klice,tak jsem to vecer testnul s master klicem,ale vysledek stejny asi 3-4 marne pokusy :( Dneska jsem se po precteni vasich rad snazil rozebrat a procistit kontakty,ale v tom me zradila baterka,uz jenom starter toci ale nestartuje,takze nejdriv ji budu muset dat nabit.Rad bych vedel jestli to odpojim na delsi dobu nabijeni,ci neco nevynuluji napr.RJ?A to hlavni kdyz to nepujde spravit,nebo to nebude imobilizer,nevite nekdo kde v Ostrave by se to dalo spravit?Dik za vsechny rady,je to poprve co mne za 2 roky vernych sluzeb Fordik kleknul.Ale verim ve svetle zitrky.

Autor:  Standa [ 13 led 2006 08:49 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyby to byl imobilizér, tak se rychle rozbliká ledka pod hodinama. Ale když není načtený kód imobilizéru tak nenastartuješ. Po vytažení baterie z auta dojde k vynulování ŘJ a kódu radia. Jestli kód k radiu máš, tak problém s resetováním ŘJ není, protože ta si hodnoty načte sama při další jízdě. Jen mám obavu jestli nemáš problém se studenými spoji v pojistkové skříňce což je popisováno tady:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ojistkovka
a návod na opravu:
http://www.fordfans.cz/technics/pojistkova_skrinka.doc

Každopádně dobij akumulátor a pak se uvidí.

Autor:  aksu [ 13 led 2006 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
Kdyby to byl imobilizér, tak se rychle rozbliká ledka pod hodinama. Ale když není načtený kód imobilizéru tak nenastartuješ. Po vytažení baterie z auta dojde k vynulování ŘJ a kódu radia. Jestli kód k radiu máš, tak problém s resetováním ŘJ není, protože ta si hodnoty načte sama při další jízdě. Jen mám obavu jestli nemáš problém se studenými spoji v pojistkové skříňce což je popisováno tady:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ojistkovka
a návod na opravu:
http://www.fordfans.cz/technics/pojistkova_skrinka.doc

Každopádně dobij akumulátor a pak se uvidí.


Tak to je nejhorsi ceho jsem se mohl bat :cry: prepajeni pojistkovky,takze se mam na co tesit,ale co stejne auto stoji,tak se do toho snad zitra pustim.

Autor:  Návštěvník [ 23 led 2006 21:57 ]
Předmět příspěvku:  Klice s imobilizerem, Ford KA 1999

Ahoj, koupil jsem Kacko rok 1999, k auto jsem dostal dva klice, jeden cerny, drzhy cerveny. Dneska jsem zjistil, ze tim cervenym auto nastartovat nejde, blika cervena ledka u hodin jak se pise vyse. Takze mam tedka k autu jen jeden klic. Nevite za kolik se da udelat novy a k cemu je dobry ten cerveny? Druha vec se tyka radia, precetl jsem si ze po vyjmuti baterky se zablokuje autoradio a je treba kod, ktery samozrejme nema, jak se to da resit? Diky moc za odpovedi.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/