fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Záhadný kabel u autobaterie - Esco nestartuje.
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=24367
Stránka 1 z 4

Autor:  code [ 30 čer 2009 09:18 ]
Předmět příspěvku:  Záhadný kabel u autobaterie - Esco nestartuje.

Stala se mne takova vesela prihoda - dojel jsem na parkoviste, vystoupil, sel vyridit nejake veci, potom se vratim chci nastartovat a ono nic! Tak si rikam to je divne, ze by malo benzinu?? Tak jsem vzal kanystr a jel mhd na benzinku, mezitim jako na svinu mne vybral revizor. Asi jsem byl moc napadnej s kanystrem v buse. No co, vracim se z benzinky, doliju benzin do Esca, jdu nastartovat a prdlacka, ani neskytne! Tak otevru kapotu a koukam jestli neco nevykoumam - a hle, jeden drat u baterie je prelomeny, tak jsem ho tam nabastlil a auto nastartovalo..

Proc ale vlastne pisu - zajimalo by mne k cemu ten kabel vlastne je, a proc to nestartovalo? Ze by imobilizer? Predpokladam, ze kdyz mam ten uzky fordacky klic, tak od vyropby imo nemam? Predchozi majitel si tam ale dal dalkac a rekl bych ze i s imobilizerem, jde o Garmin (7563, 7562, 7561).

Co mne stve ale uplne nejvic, tak ze od te doby co jsme tam nabastlil ten kabel, tak mam pocit, ze motor ma o hodne pomalejsi reakce na plyn, napr. kdyz je motor malo vytoceny, tak na 1500ot a je tam trojka, zmacknu plnej, tak se tak 1,5sec nic poradne nedeje a az pak zacne motor tahnout. Pozoroval jsem to i driv, ale ted se to jeste zhorsilo. Za nestandradni chovani take povazuju, ze pri otoceni klicku do polohy "protaceni starteru" musim cekat tak 2sec nez auto zacne startovat.

Co navrhujete? Idelani by bylo nejak odpojit imo a zachovat dalkac..

Obrázek

Foto klíče a garmina
Obrázek

Autor:  code [ 01 črc 2009 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

Nikdo nevi? :(

Autor:  PumaDedek [ 02 črc 2009 08:51 ]
Předmět příspěvku: 

:D .. a nesondoval,jsi kam to vede?? Je to očividně nějaký ukostření, ale čeho co?

Autor:  JaneCk [ 02 črc 2009 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych řekl asi tak, kostra v autě musí být vždycky precizní. Prostě bych to pořešil a pokud ji máš, jak píšeš nějak zbastlenou, tak bych ji udělal pořádně. Zkus jestli při startování jsou ty minusové kabely zahřáté.

Autor:  Krtek-NA [ 02 črc 2009 13:26 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že ten kabel je zrovna pro ŘJ a management motoru. Připoj ho a mělo by to fungovat, ale proč uhořel??? :!:

Autor:  Karel1 [ 02 črc 2009 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

Možná že se mi to zdá , nejsou ty ukostřovací kabely nějak slabé ?

Autor:  code [ 03 črc 2009 09:40 ]
Předmět příspěvku: 

Takže říkate ukostření.. Jak tady psal Karel1 - ty kabely mne taky připadnou dost úzký, tipuju, že to tam někdo dodělával. Můžete mrknout někdo jak máte ty kabely tlustý?

Jinak ten kabel neuhořel, mechanicky se prostě zlomil. Myslítě že to může souviste s tím, že to auto hůř táhne a nechce se mu pořádně startovat (časová prodleva 2sec, od otočení klíčku, než auto začne startovat).

Ještě foto toho ukostření
Obrázek

Autor:  Standa [ 03 črc 2009 09:56 ]
Předmět příspěvku: 

Ten tenký vodič je tam originál a je to ukostření ŘJ. Že to hůř táhne může být důsledek restartu ŘJ , potřebuje si prostě znovu načíst hodnoty. Ta prodleva ve startování bude ale souviset spíš s kontakty ve startéru nebo oxydace připojení startéru.

Autor:  code [ 03 črc 2009 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

Standa
Tak to čumím, že takhle je to origo, vypadá to jako nějaký bastl.. Jinač starér mam staronovej repas a prý ještě z motoru kde byla klima (já nemám), čili předpokládám, že tam by problém být neměl.

Autor:  Byzon [ 03 črc 2009 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

On to tak trochu bastl je. Je to předělané z původních forďáckých plochých kontaktů na baterce. A asi ne moc dobře.

Autor:  code [ 07 črc 2009 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

Sobotu az pondeli jsem nejezdil, dnes prijdu k autu a uz nenestartovalo. Pochybuju ale ze to bude baterkou - je to 3/4 roku stara Bannerka pred pul mesicem dobita.

Jdu zkusit ten kabel nabastlit trochu lepe a podam zpravu.

Autor:  BATMAN [ 07 črc 2009 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

Kdysi jsem taky odtrhl takovy kablik od baterky, al jeste tenci.
Auto taky nestartovalo.
Pak jsem zjistil ze je to kabel k alarmu/centralu co tam nekdo dodelaval a bez nej to proste nejelo.
Poradne ho tam napajej a ocisti a prostrikej vschny kontakty a melo by to byt ok.
Ten horsi tak je urcite resetem ŘJ jak psal Standa.

Autor:  Krtek-NA [ 07 črc 2009 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
Ten tenký vodič je tam originál a je to ukostření ŘJ. Že to hůř táhne může být důsledek restartu ŘJ , potřebuje si prostě znovu načíst hodnoty. Ta prodleva ve startování bude ale souviset spíš s kontakty ve startéru nebo oxydace připojení startéru.


Přesně, stačí pouze číst příspěvky. :roll: :wink:

Autor:  code [ 07 črc 2009 23:29 ]
Předmět příspěvku: 

BATMAN: Tak jsem to poradne ocistil, dal tam cokoladu a prodlouzil ten kabl, a chytlo to!

Krtek-NA: Covece, ja myslim, ze to nebude tim ze necetu prispevky. Ta reakce na plyn je fakt hooodne pomala. Jeste bych mohl udelat takovej ten trik, jak se doporucuje, kdyz se odpoji baterka - volnobezne otacky, 2min 1200otcake a pak 10km normalni jizda..

Ale myslim ze to bude neco jineho. Premejslim, jestli to nemuze byt zasranou skrtici klapkou?

Autor:  Krtek-NA [ 08 črc 2009 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

psal jsem ti to hned jako 4. příspěvek. :wink: ale ta reakce na plyn s tím kabelem nesouvisí :!:

Autor:  code [ 09 črc 2009 09:40 ]
Předmět příspěvku: 

OK, tak kdyz to neni vyrestovanim RJ, tak co by to mohlo byt?

Autor:  JaneCk [ 09 črc 2009 09:52 ]
Předmět příspěvku: 

Nahoď fotku, jaks to spravil

Autor:  code [ 09 črc 2009 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

Tak se objevil jiný problém, trochu jsem autu naložil, protože to vyžadovala situace a vytekla mně voda (chladící kapalina). Vyteklo tak cca 2-3dcl, doufám, že s autem mohu jezdit kratší trasy, aniž bych uvařil motor.

Foto 1 - zde je vidět, že problém bude v prasklé hadici u snímače. Myslíte že to bude stačát oblepit nebo mám tu raději koupit novou, nebo staronovou tu hadici?
Obrázek Obrázek

Tady je komplet celá hadice
Obrázek



Foto 2 - objevil jsem nezapojený konektor, od čeho muže být?!
Obrázek Obrázek

Foto 3 - odtud ten konektor vede (střed fotky)
Obrázek Obrázek

Foto 4 - A takhle jsme udělal to ukostření.
Obrázek Obrázek

Autor:  dj.DEKL [ 09 črc 2009 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

Konektor je snad také pro čidlo teploty...

Autor:  miki21 [ 09 črc 2009 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

Ta čokoládka není moc dobrý nápad-časem se povolí a může dělat neplechu.Lepší je dráty k sobě připájet.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/