fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 dub 2024 22:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Alternátor, dobíjení ...
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2005 13:28 
Závada:(něco s elektrikou) Mám novou baterii asi 4 dny ,když to natočim tak vše ok ale za chvíli začne zlobyt přístrojová deska (začne svítit ABS ,přestane ukazovat otáčkoměr ,posilovače řízení také přestanou fungovat) celé auto zhasne a nejde už ani natočit.Za pul hodiny zase naskočí a problém se opakuje.mám podezření na alternátor že nedobýjí baterii a baterie se prostě vybyje..
PORADTE[/b]


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2005 07:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Tak si zmeraj napatie na baterii pred nastartovani a po nastartovani. Ci klesa alebo nie. Ak klesa tak je problem s dobijanim a ak nie tak niekde inde.

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2005 11:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Co myslis tou chvli? ... na batarku by to melo zvladnout dyl nez chvili ;)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2005 11:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 09:56
Příspěvky: 240
Bydliště: Zlín
Překontroluj vodiče od altíku , já měl totéž a bylo to nalomeným očkem na kabelu. A taky můžou být zoxidované - čili odšroubovat a očistit .

_________________
Ford Escort Combi 1,6 16V Zetec 06/96
Zes Rodek (zemřel 21.9.2006) , ovály Focal , 165 Spectron , SW Sony , Cap . . .
mr.rus@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2005 13:15 
sem objednanej do servisu .řikali že to bude asi jen špatně seřízenej altík na nabýjení


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2005 16:49 
tak je to vyřešený kabely byly starý a naprd.daly mi tam nový ale za 500.-
Nevim zdá se mi to dost


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2005 16:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
PŘIBYL píše:
tak je to vyřešený kabely byly starý a naprd.daly mi tam nový ale za 500.-
Nevim zdá se mi to dost



to je akorát 350,- na hoďku + materiál + 19% DPH

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 11:48 
tak ma ford nechal prvýkrát stáť na ceste - prestal dobíjať ( ovšem neráčil o tom informovať kontrolkou) ... som celkom nasraný
všimol som si len taký zvláštny zvuk, tipoval som to na alternátor, ale keďže som mal celkom naponáhlo a kopec roboty pred sebou, dúfal som, že je to len niečo v ložisku.
Za chvílu začalo auto šklbať, a keď som zhasol motor už som ho nenaštartoval - uprostred divočiny. Šťastie že bol signál na mobil ... a mal ma kto odtiahnuť naspäť ...
teraz už len čakám na sumu čo mi zavolajú zo servisu :(
auto vydržalo až 1 rok po kúpe bez poruchy ...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 14:30 
opravené na počkanie - 2200Sk diódový mostík + 300Sk práca


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 pro 2005 12:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
Já jsem to před nedávnem měřil a bylo to 13,8V naprázdno a 13,7V po zapnutí světel.
Přijde mi, že to je docela málo. Jezdím teď totiž často na krátké vzdálenosti a baterka se tak nestačí úplně dobít.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2005 14:10 
napeti by melo byt 13,8-14,3Voltu jak na volnobeh tak pri zvysenych otackach i pri zaplych spotrebicich.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2005 13:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Volnobeh 14,3V a pri jizde se zapnutymi svetli 13,8V

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Naposledy upravil ACEMajky dne 10 led 2006 08:55, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: nedobíjí - kde hledat příčinu ?
PříspěvekNapsal: 29 pro 2005 17:12 
Ahoj,

prosím o radu, co bych měl zkontrolovat a kde přesně, abych u auta netvrdnul příliš dlouho, auto parkuju venku na ulici a je tam celkem zima.

Nedobíjí se mi baterka, pokud nastartuju přes kabel nebo doma nabitou baterku tak motor naskočí, kontrolka dobíjení zhasne. Napětí do baterky nejde, ověřeno.

Teď potřebuju zjisit, zdali napětí nejde z alternátoru, nebo je problém někdě v kabeláži.

Nejsem si jistý, kolik by mělo jít z alternátoru kabelů. Včera jsem tam krátce mrknul a mám dojem, že z alternátoru vede v takový větší bužírce jeden drát k cívce od startéru. Podle schématu dobjíjení je ale jedna cesta baterka + <-> startér motor 30 <-> Alternátor 31 a druhý kabel by měl jít od alternátoru kabelem z 61 do ukazetele baterie 2 v palubovce, takže by tam měli být dva ?

Včera jsem si k autu na chvíli lehnul při běžícím motoru a zkusil jsem na cívce u startéru někde najít napětí od alternátoru, ale bylo tam pouze to co lezlo z baterky (jsou tam myslím tři uchycení, ale nevím na kterém z nich to bylo). Dneska se chystám, že zkusím trošku naříznout bužírku u drátu blízko u alternátoru, jestli tam něco naměřím a jestli tam náhodou nevedou dva kabely. Uchycení kabelu v alternátoru je mám dojem schovaný pod krytkou, kterou bych musel zřejmě sundat, abych šahnul přimo na kontak v alternátoru, jestli dobíjí či nikoliv. Nafocený to nemám, domů se dostanu až za tmy a budu tam blbnou na zemi v sněhové závěji.

Četl jsem zde asi tři související témata, kde bylo napsáno, že kontrolka dobíjený zhasínala, ikdyž byl nakonce problém v alternátoru, takže jsem z toho vážně zmatenej.

Pokud jsem to napsal alespoň trochu srozumitelně, díky za vaše rady.
http://sweb.cz/stepan.weiss/el_schema.gif[/url]


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2005 20:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
já mněl podobnej problém kontrolka svítila ale občas zhasla už jsem se hrozil že altík se odporoučel nakonec to bylo jen uhnilé očko kabelu na altíku

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2005 23:09 
Tome, díky za radu, tak mám to samý. Nastřihnul jsem černou bužírku kus od alternátoru, a jsou tam dva kablíky, modrý a červený, přesně podle el. schématu. Zatáhnul jsem za červený a šel vytáhnout a na konci uhnilí očko.

Tak dál už to zvládnu :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2005 06:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Není zač ani sem se neumazal a nemusel si lehat pod auto do sněhu :D

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2005 15:21 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Přidávám se do spolku. Měl jsem uhnilé očko u startéru na kabelu, co vede od altíku. Začala žhnout kontrolka dobíjení.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Kontrolka
PříspěvekNapsal: 30 pro 2005 22:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravím.
Mám sice problém jiného rázu, ale přesto bych se chtěl zeptat, jestli je normální, že když zapnu vetší spotřebiče (světla, vyhřívání okna, radío a pod.) najednou, tak se lehce rozsvítí kontrolka dobíjení. Opravdu ne moc. Je to vidět jen ve tmě a spíš jen žhaví než svítí, ale docela mi to vadí. Atomechanik mi řekl, že je to normální, ale moc se mi tomu nechce věřit.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2005 22:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Měřil jsi napětí přímo na altíku a na baterce? Bez spotřebičů a když je zapneš? Pokud je úbytek na přívodu od altíku k baterce, tak můžou být někde po cestě špatný(zoxidovaný) kontakty. Pokud klesne napětí i na altíku při zátěži, tak může být problém v něm(regulátor, uhlíky), nebo prostě nestíhá ten odběr. Svítí ti ta kontrolka jen na volnoběh a zhasne po přidání plynu?
Mně kontrolka dobíjení nesvítí, ani když s motorem na volnoběh zapnu dálkový světla, vyhřívání předního i zadního skla(+zrcátek), ventilátor. A to je dohromady dobře nějakejch 50-60A.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2005 23:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Já to chtěl měřit, ale pak bylo léto a nějak jsem na to zapoměl a dneska když jsem po čase vyjel a byla tma, tak mě to mlátilo do očí celou cestu. Až se trochu oteplí, tak se na to podívám. Alespoň vím, že normální to není, tak to začnu řešit. On ten alternátor by chtěl stejně trochu poladit, jelikož taky docela dost píska když je na něm odběr a uhlíky nejsou měněný tak 60tis. km.
Díky moc za odpověď

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz