Ahoj,
mám malý problém. Asi před třemi léty mi za jízdy zůstalo sepnuté žhavící relé. Kontrolka zhasla čili jsem nic netušil, než jsem vypnul motor a chvíli jej chtěl znovu nastartovat. Baterka byla již mrtvá. Baterku jsem dobil a dal jiné starší relé. Jezdil jsem v pohodě další půlrok. Až jednoho rána jsem šel do auta a opět baterka prázdná. Nechápu, jak to mohlo žhavit při vypnutém klíči!!! Po dobítí a nastartování jsem zjistil, že svíčky žhaví stále a relátko pořád cvakalo, až docvakalo a zůstalo navždy sepnuté. Takže jsem to řešil tak, že jsem nažhavil - nastartoval- ručně odpojil konktor relé a jel. Tak to funguje už dva roky a bez problémů.
No ale pořád lézt pod kapotu se mi už nechce. Já bych chtěl to žhavení udělat na spínací knoflík. Tzn. konektor bych nechal zasunutý na relátku, ale pouze kabel s přívodním proudem bych přerušil natáhl káble do kabiny a propojil na knoflíku. Jenže tady je problém, že do relé jde tuším pět kablíků, jeden z nich je stále pod proudem (i při vypnutém zapalování). A teď kdo ví , který mám přerušit na ten knoflík. Kdo budete vědět, zkuste vyjádřit své názory, prosím. Děkuji a Fordu zdar
P.S. Mám 1,6D, Escort. Nové relé nechci, už dvakrát mě to vypeklo, když jsem to nejméně očekával. Ještě, že máme Trabanta - nikdy si nevymýšlel a jel, když bylo třeba