fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Startování http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=27433 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | rexfery2 [ 17 led 2010 14:39 ] |
Předmět příspěvku: | Startování |
Mám problém . nedávno jsem podstopil se svým autem velkou opravu a včera mi přestalo autí jezdit. Problém je v tom že celá elektrika funguje (okna stahujou,světla svítí,prostor auta svítí) ale když strčím klíče do zapalování tak se absolutně nic neděje ( čerpadlo nenasaje , kontrolky se nerosvítí a auto ani neškytne ) ale jinak vše funguje .... Co stím? Ford Escort Combi ABS 1,6 16V r.v.96 66KW Zetec |
Autor: | Mouse [ 17 led 2010 14:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
tak asi něco s elektr., případně imobilizér a pak se taky podívat na bezpečák čerpadla, jestli není vyskočenej a najdeš ho u levé nohy řidiče pod malou krytkou a když bude vyskočenej tak ho zamáčkni a pak ještě projít pojistky |
Autor: | rexfery2 [ 17 led 2010 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
Pojistky jsem prošel , bezpečnostní spínač u levé nohy řidiče jsem zkontroloval , jediné co jsem nezkoušel jsou relátka . nevím jak je odzkoušet... imo v rádiu bliká ...celé se to jeví že to nemá štávu ,skrátka jen otáčím klíčkem bez jakého koliv výsledku , ani kontrolka beterie , abs se nerozsvítí... |
Autor: | Byzon [ 17 led 2010 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
A co spínačka? Jdou spotřebiče které mají jít až po zapnutí zapalování? (stírače, ventilátor...) |
Autor: | rexfery2 [ 19 led 2010 08:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
Ventilátor nejde , stěrače jdou.. |
Autor: | Martin hasák [ 19 led 2010 15:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
Podle toho co jde a nejde tak dle elektro schémat to tipuju na uvolněnou mnohažilovou zásuvku na pistkové skříni. Na schématu je napětí vedeno od klíčku přes pistkovou skříň, mnohažilovou zásuvku ven a hned zpět do pistkové skříně a relé palivového čerpadla..... v týhle zásuvce je asi vedení i ke kontrolce mazání a dobíjení. Zkontroluj a domáčkni zásuvky na pistkovej skříni |
Autor: | c.w.o.k. [ 19 led 2010 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
podobný dělalo kamarádovi, a byl to nedotaženej minus od starteru(jak je chycenej na převodovce a ten šroub vede až do motoru) |
Autor: | Mouse [ 19 led 2010 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
c.w.o.ku, píše že se nerozvítěj ani kontrolky a to dle mě neudělá nedotaženej kabel na startéru |
Autor: | rexfery2 [ 20 led 2010 14:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
No vyřešil jsem to jednoduše . Poté co v servisu auto-elektrikář proměřoval spínačku , došel k závěru že mimo pojistkovky je v háji i jedno relé , jinak prý proud ze spínačky jde do příslušných relátek ty to pouštěj dál ale pojiskovka to dál nepouští . Tudíž jsem po zralé úvaze vytáhl 5500,- a nechal jsem koupit fungl novou pojistkovku a jedno relé...... Ted jsem zvedav co to udělá...... možná se někteří smíchem přetrhnou tady , ale vzhledem k faktu že to svý auto mám rád a chci aby jezdilo nic jiného rozumného mě nenapadlo. Děkuji všem za příspěvky a pomoc..... |
Autor: | oli_2 [ 20 led 2010 15:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
no jo no,proč to spravovat,když to de vyměnit že ..... http://www.youtube.com/watch?v=q1m_dFCD3a4 |
Autor: | rexfery2 [ 20 led 2010 15:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
No vzhledem že ta co byla už přepájená a šla do háje , tak mi nic jiného nezbývá.nebo máte lepší nápad? |
Autor: | oli_2 [ 20 led 2010 16:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
aha,no to si neřikal.ale stejně bych jí asi rači zkusil přepájet znova než dávat takovej ranec.pokud by to nepomohlo,tak teda rači vysolit za novou než kupovat nějakou jetou a a modlit se kdy to přijde zase.to je pravda |
Autor: | rexfery2 [ 20 led 2010 16:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
Ha jsme u toho... nevím ale neznám moc lidí kteří by do 12 let starýho auta investovaly 40.000 ,- za náhradní díly a to není vše . Ještě mně čekaj tlumiče a péra vzadu a nový 16" kola 205/45 ...... |
Autor: | oli_2 [ 20 led 2010 17:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
Citace: nevím ale neznám moc lidí kteří by do 12 let starýho auta investovaly 40.000 ,- znam takovýho nechce se mi moc investovat,ale dost často to nemam domu 3 km kdyby to náhodou kleklo,takže taky dost přemejšlim kde si to můžu dovolit ošulit a kde ne |
Autor: | 77milda77 [ 09 čer 2012 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
Jen tak se zeptám jak dlouho má benzínové čerpadlo vrčet při nastartování? Myslím tím když teď zapojuji Zeteca v Mk.IV tak dá se říct když sepnu bzučí furt (nedal jsem ještě benzín, byl to první test)... To čerpadlo čerpá dokud se nenatlakuje v trubkách k motoru? |
Autor: | Antony [ 09 čer 2012 21:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
Po zapnutí klíčku běží 2-3 vteřiny a po natočení běží trvale. Nedoporučuju nechat běhat bez benzinu.Nechladí se a rádo se zadře. |
Autor: | 77milda77 [ 10 čer 2012 00:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
Je mě to jasný že má běhat cca ty 2-3vteřiny tak teď by mě zajímalo co jsem připojil nebo-li nepřipojil že mě jede furt? Takhle se řj jsem vytáhl jeden kábel 22 na relé a kostra a pak mám čerpadlo a stálé plus... |
Autor: | Antony [ 10 čer 2012 04:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
Jestli ten popis chápu dobře, tak to máš špatně.Vývod 22 z ŘJ by mohl být (je víc ŘJ) a vede na cívku relé.Druhý z cívky relé je plus po klíčku.Spínací kontakty jsou stálý plus a čerpadlo.Druhý u čerpadla má stálou kostru. Taky v tom zapojení bývá nárazová pojistka, ale ta jenom rozpojuje, takže ta určitě nesepne napájení čerpadla. |
Autor: | 77milda77 [ 10 čer 2012 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
Tak ještě jednou o té pojistce (jsem myslel že je toi nárazová) tu jsem vynechal nevím kam bych ji hodil... Takhle mám ten vývod pin22 na relé (aby seplo) a na kostru a pak mám na cívce stálé plus a čerpadlo takže kdykoliv sepnu klíč tak tak začne čerpat až do startování kdy je to připojené na startér a starovací cívku... |
Autor: | Antony [ 10 čer 2012 11:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startování |
Ovládání relé je z vývodu 22 a plus po klíčku.To znamená, že ŘJ ukostřuje.Proto to běží stále a při startování rozepíná. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |